Preses relīze

dalīties

RENAULT ATGRIEŽAS UZ PODESTA – PIRMAIS ZĪMOLS FRANCIJĀ UN OTRAIS EIROPĀ

• Renault zīmola pārdošanas apjoms visā pasaulē pirmajā pusgadā sasniedza 770 807 vienības* – par 11 % vairāk nekā 2022. gada pirmajā pusē. Zīmols palielināja pārdošanas apjoma daļu visienesīgākajos kanālos un vērtību veidojošajos segmentos. • Eiropā Renault zīmola pārdošanas apjoms pieauga par 21 % līdz 501 985 vienībām. Renault tādējādi kļuva par otro visvairāk pārdoto zīmolu Eiropas tirgū. Lielu daļu apjoma pieauguma veido pārdošanas kāpums Apvienotajā Karalistē (+61 %), Nīderlandē (+58 %), Spānijā (+47 %) un Itālijā (+35 %). • Baltijā katrs piektais pārdotais automobilis bija Renault - pārdoti 2377 automobiļi, veidojot 5,7 % tirgus daļu. • Latvijā šis ražotājs ir ceturtajā vietā ar 534 pārdotajiem automobiļiem, kas veido 4,7% tirgus daļu. • Renault turpina nostiprināties C segmentā, kur jaunā Austral, Arkana un Megane E-Tech electric panākumi kopējo pārdošanas apjomu palielināja par 42 %. • Elektrificēto automobiļu tirgū** Renault pārdošanas apjoms pieauga par 17 %, jo piedāvājumā nonāca divreiz vairāk elektroauto un full hybrid modeļu. • Kopumā vairāk nekā puse no Renault automobiļiem Eiropā pārdoti mazumtirdzniecībā. • Renault turpina pārspēt cerības vieglā komerctransporta tirgū – pārdošanas apjoma pieauguma rādītāji rakstāmi ar divciparu skaitļiem: pasaulē +21,5 % un Eiropā +25,4 %. Latvija otrajā vietā.

zīmols 2023. gada pirmajā pusē klientiem visā pasaulē kopumā pārdeva770 807 automobiļu (pasažieru auto un vieglais komerctransports). Tādējādikopējais apjoms palielinājās par 11 %.

Eiropā pārdošanas apjoms 2023. gadapirmajā pusē pieauga par 21 % līdz 501 985 vienībām (pasažieruautomobiļi un vieglais komerctransports). Zīmols būtiski progresē segmentos araugstu vērtību – augošajā elektrificēto auto** tirgū, C segmentā, mazumtirdzniecībāun darījumos ar vieglo komerctransportu, gluži tāpat kā 2022. gadā.

Izaugsme elektrIFICĒTo AUTO tirgū

Straujais hibīdauto pārdošanasapjoma pieaugums (+40%) līdz 83 000 vienībām virza Renault zīmoluaugšup uz elektrificēto automobiļu tirgus pjedestāla – kopējais pārdošanasapjoms pieauga par 17 % līdz 132 500 automobiļiem. Lielā mērā šospanākumus nodrošināja Austral un Arkana hibrīda elektriskās versijas,kuru īpatsvars kopējā pārdošanas apjomā attiecīgi bija 65 % un 55 %.

Megane E-Techelectric, kam šis ir pirmais pilnais gads jauno auto tirgū,pirmajā semestrī tika pārdots vairāk nekā 23 000 eksemplāros. Tas irFrancijā visvairāk pārdotais elektroauto savā segmentā. Meganenodrošināja gandrīz 50 % no Renault elektromobiļu noieta, kaskopumā sasniedza 48 000 vienību. 2023. gada otrajā pusē Megane tirdzniecībasģeogrāfiju paplašās Turcija un Brazīlija.

Izaugsme darījumos ar augstu vērtību

Renault zīmola pārdošanā aizvienlielāku daļu veido C segmenta modeļi, kuru noiets 2023. gadā palielinājās par42 % līdz 136 195 vienībām.Lielu daļu šo panākumunodrošināja Renault Austral – 2023. gada pirmajā pusē pārdoti39 495 automobiļu, savukārt Renault Arkana progresu apliecina 2023.gada pirmajā pusē pārdota 41 821 vienība.

Spītējot aizvien saspringtajaisituācijai piegādes jomā, Renault spēj sasniegt mazumtirdzniecībaiizvirzītos mērķus un notur tos optimālā līmenī, vairāk nekā pusi (51 %) automobiļupārdodot fiziskām personām. Salīdzinot ar viēdjo rezultātu tirgū (43 %), tas irpar 8 procentpunktiem vairāk.

Izaugsme vieglā komerctransporta tirgū

Renault turpinapārspēt cerības vieglā komerctransporta tirgū, sasniedzot ar diviem cipariemrakstāmu pārdošanas apjoma pieaugumu. Pārdošanas apjoms visā pasaulē 2023. gadāsasniedza 186 000 vienību (+21,5 %), savukārt Eiropā pārdošanasapjoms palielinājās par 25,4 % līdz 144 250 vienībām laikā, kaut gankopējais tirgus pieaugums ir tikai 11,7 %. Latvijā tā tirgus daļa ir 22,4%, un tā ir otrais lielākais ražotājs.

Dinamisko rezultātu nodrošināja mūsu labāko produkti – Kangoo(+11,7 %), Express (+48,9 %), Master (+13,8 %) un Trafic(+36 %), kas ir līderi savos segmentos.

Arī LATAM tirgū Renault pārspēja kopējo pieaugumatendenci (+11,9 %) – Oroch (+36,8 %), Kangoo (+21,9 %)un Master (+15,9 %) lielā mērā noteica zīmola noieta pieaugumu par19 % līdz 27 833 vienībām.

Renaultzīmols bija pirmais, kurš pirms 12 gadiem sāka piedāvāt elektriskuskomercautomobiļus – Kangoo un Master. Ražotājsturpinās iesāktokursu, izlaižot Trafic Van E-Tech un līdz gada beigām prezentēs arījaunu ar dažādiem enerģijas nesējiem darbināmu furgonu.




Galerija

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes