Preses relīze
Lai gan Renault jau 1985. gadā pētīja idejupar elektriskiem furgoniem ar Renault Express elektrisko versiju, kurudarbināja niķeļa-cinka akumulatori, šī ambīcija kļuva par realitāti tikai 2000.gadu sākumā ar Renault Kangoo.
Renault Kangoo kalpoja kā testēšanas vieta topošajiem elektroautomobiļiem un jau 2002.gadā bija pieejams gan elektriskā (Kangoo Electri’cité), gan hibrīda (KangooElect’road) versijā.
Šie maza mēroga izlaidumi palīdzēja zīmolam iegūtpatiesi vērtīgas zināšanas par EA izstrādi, industrializāciju un sevišķiapkopi. Tajā laikā pie katra klienta brauca “lidojošo ārstu” komanda, laianalizētu, veiktu apkopi un pilnveidotu šos jau apritē nonākušos modeļus.
2011. gadā, kad Renault Kangoo Z.E kļuvapieejams plašākai sabiedrībai, tas kļuva par pirmo pilnībā elektriskoautomobili, kas izpelnījies starptautisko gada furgona titulu, tādējādiizveidojot segmentu elektriskajiem furgoniem.
Tagad Renault izmanto savu gadiem krātopieredzi un intensīvu speciālistu darbu, lai izveidotu jaunu, jaudīgu KangooE-Tech Electric klāstu, kas kļūs par tirgus līderiem.
Kopš tā laika šis modelis kļuvis par visvairākpārdoto elektroautomobili vēsturē, un Mobēžas rūpnīcā Francijā ir saražotivairāk par 90 000 automobiļu. Ja pierēķinām arī mūsu partneriem saražotosautomobiļus, šis skaitlis pieaug līdz 100 000 automobiļiem!
Kangoo ir pieejams E-Tech electricversijā gan uzņēmumiem, gan privātajiem klientiem divos garumos, kā kravasauto, kā furgons vai pasažieru automobilis, un to var bezgalīgi pārveidot – tonodrošina vairāk nekā 350 Renault Pro+ sertificēto pārveidošanasspeciālistu.
MOBĒŽA (MAUBEUGE) – IZCILĪBAS CENTRS ElectriCitySIRDĪ
Kopš 1997. gada Mobēžas rūpnīcā, kas atrodasOdefransā (Hauts-de-France), Francijas ziemeļos, top Kangoo priekš visaspasaules.
Šī rūpnīca kopā ar Duē (Douai) un Ruīzas (Ruitz)rūpnīcām veido jauno ElectriCity – Eiropas lielāko un konkurētspējīgākoelektroautomobiļu ražošanas centru, kurā līdz 2025. gadam Renaultplānots ražot 480 000 elektroautomobiļus gadā.
Centienos industrializēt jaunā Kangoo jaunākāspasažieru un dienesta automobiļu versijas, kā arī partneru Mercedes unNissan automobiļus, vienlaikus garantējot maksimāli kvalitatīvu ražošanu, Renaultšajā rūpnīcā ir ieguldījis 450 miljonus eiro un ierīkojis jaunuakumulatoru salikšanas darbnīcu.
Jaunā Electric Kangoo E-TECH elektromotorsun lādētāji ir ražoti Renault Klē (Cléon) rūpnīcā Normandijā (uzziemeļrietumiem no Parīzes).
Lai nodrošinātu panākumus dažādiem RenaultKangoo modeļiem, kopš 2022. gada 1. janvāra darbā vairākos amatos Mobēžasrūpnīcā pieņemti 164 cilvēki, noslēdzot pastāvīgus līgumus. Pieņemšana darbāturpinājās arī 2023. gadā, un jau tagad ar operatoriem noslēgti vēl 120 pilnadarba laika līgumi.
Šie jaunie amati ir daļa no “Re-Nouveau France2025” vienošanās, kuru 2021. gada decembrī parakstīja arodbiedrībasorganizācijas CFE-CGC, CFDT un FO, lai Grupas darbību saistītu ar Franciju.
Mobēžas rūpnīcā strādā 2500 darbinieku.
PAR RENAULT
Jau vairāk nekā gadsimtu Renaultprojektē, ražo un pārdod vieglos komercautomobilus, kas atbilst profesionāloklientu prasībām visā pasaulē.
Express, Kangoo, Trafic un Master – ikoniski automobiļi, kurus pazīstvisā pasaulē pēc tā, kā tie inovatīvos veidos uzlabo savu lietotāju ikdienu.
Renault Pro+ vairāk nekā desmit gadus ir Eiropas līderis dažādostirgos (iekšdedzes dzinēju un elektroauto) un piedāvā individuāli pielāgotus ungudrus ilgtspējīgas mobilitātes risinājumus, veidojot unikālas risinājumu,pakalpojumu kombinācijas, un finansēšanas priekšlikumus, kas vienkāršo unveicina profesionālo klientu uzņēmumu attīstību. Tas apvieno inovatīvusdigitālos risinājumus, apstiprinātu virsbūves ražotāju loku un komerctransportaekspertu tīklu no vairāk nekā 600 Renault Pro+ centriem vairāk nekā 25valstīs.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.