Preses relīze
For the second year running, the Software République will be at VivaTech. This year, it will present a collaborative concept car integrating the complementary expertise of 12 partners (founding members Dassault Systèmes, Orange, Renault Group, STMicroelectronics and Thales; with Arkamys, Compredict, Epicnpoc, Eyelights, JCDecaux, Kardome and Stern Tech).
Driven by the common vision of a safer and more intelligent mobility of tomorrow, the Software République has developed the H1st vision ("Human first vision") concept car integrating more than 20 innovations for new experiences. Illustrating the idea of "take care of me, take care of you, take care of us", its functional and concrete solutions will be able to address both car and road users.
«H1st vision is more than a concept car, it is both a live and a virtual experience, it is real. 20 experts from the 12 companies involved in the project will help you discover our horizontal cooperation ecosystem via this first unique collaborative concept car and its virtual twin,» explained Eric Feunteun, Software République Chief Operating Officer.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.