Preses relīze
JAUNS, MODERNĀKS, PAŠPĀRLIECINĀTĀKS STILS
Jaunais Clio veidots, atspoguļojot Renault zīmola jauno uz cilvēku un tehnoloģijām orientēto dizainu. Jaunais Renault logotips pilnībā pārstrādātās priekšdaļas centrā automobilim piešķir īpašu “sejas” izteiksmi. Uzlabotais tēls parāda zīmola mērķi veidot modernākus, izcilākus un ilgtspējīgākus automobiļus dzīvei un dzīvošanai, balstoties laika gaitā izkristalizējušās vērtībās. Jaunais gaismas lukturu paraksts, kas drīzumā būs redzams visos Renault automobiļos, iekļaujas šajā jaunajā stilā un izceļ divas pazīšanās zīmes – precizitāti un tehniskumu. Iekšējā pasaule ir veidota no jauna – jauni sēdekļi un jauni bioloģiskas izcelsmes materiāli šo auto padara par mūsdienīgu transportlīdzekli, būtiski paaugstinot tā kvalitāti un pieredzi salonā. Esprit Alpine aprīkojuma versija ir sportiska un stilīga gan iekšpusē, gan ārpusē – šī versija vislabāk parāda jaunā Clio jaunās ēras iezīmes.
JAUNS EKSTERJERA DIZAINS – PAŠPĀRLIECINĀTĀKS
Priekšdaļa kā statusa simbols
Jaunā Clio priekšdaļa ir pilnībā pārstrādāta – formīgā, nospriegotā, stilīgā kontūra piešķir modernu izskatu un spilgtumu. Palielinātais rūtotais režģis piešķir spēka un sportiskuma sajūtu. Krāsu pāreja – tumšāka logotipa tuvumā, gaišāka pie malām – piešķir dziļumu un tehnisku iespaidu. Šī efektu pasaule ir radikāli pārveidojusi jaunā Clio dizainu, tam piešķirot īpašu pievilcību.
Izteiksmīgs logotips
Satinēta hroma Nouvel’R logotips priekšdaļā godina zīmola vēsturi. Tā forma ir vienkārša, jēgpilna, savukārt rezultāts – ar mūžīgu vērtību. Divu dimantu simbioze un optiskais efekts, tiem saslēdzoties, rada kopdarbības un nepārtrauktas kustības sajūtu. Šis logotips atspoguļo jaunā Clio identitāti ar nebijušu kategoriskumu.
Smalki izstrādāta aerodinamiskā lāpstiņa
Aprīkojuma versijās Techno un Esprit Alpine ir aerodinamiskā plāksne, kuru veidojot, iedvesma gūta aiz režģa apslēptajā autosporta pasaulē. Skulpturālās formas un nospriegotās rievas izceļ un atdzīvina automobiļa seju. Techno versijā lāpstiņa ir tādā pašā krāsā kā virsbūve, savukārt Esprite Alpine versijā – matētā Shale pelēkā tonī.
Jaunais gaismas lukturu paraksts iepazīstina ar jauno vizuālo identitāti
Jaunais Clio ir pirmais Renault New Wave automobilis, kuram priekšpusē ir jaunais gaismas lukturu paraksts. Tas tapis, iedvesmojoties no logotipa – LED dienas gaitas lukturi abās pusēs, piemēram, katrs veido vienu pusi no stateniska romba, izceļot sejas pulsējošo, dzirkstošo izteiksmi un automobiļu klāsta dizainu labāk saskaņojot ar zīmola tēlu.
Izstieptie pilnībā LED galvenie lukturi visās aprīkojuma versijās norāda uz precizitāti un tehnisku atjautību, piešķirot automobilim modrāku izskatu. Tie ir kompaktāki, tajos ir līdz pieciem augsto tehnoloģiju prožektoriem (iepriekš bija trīs), kas automātiski pielāgo gaismas sadalījumu starp augstajiem un iedziļinātajiem prožektoriem.
Dzīvīgāks izskats aizmugurē
Arī aizmugurējais buferis ir pārveidots – aerodinamiskie uztvērēji vizuāli palielina aizmuguri, pastiprina saķeri ar zemi un norāda uz automobiļa tehnisko bezbailību. Pirmajās divās versijās apakšējā mala ir matēta melna, Techno versijā spīdīga melna, savukārt Esprit Alpine versijā matētā Shale pelēkajā tonī. Šajā klāstā var izvēlēties kādu no sešiem difuzoriem (ar vai bez izplūdes caurules hibrīdajās versijās atbilstoši aprīkojuma versijai).
Modernizētajiem aizmugurējiem lukturiem tagad ir kristāldzidri pārsegi, kas ļauj ielūkoties iekšpusē – kārtējo reizi piešķirot tehnisku, modernu niansi. Aizmugurējo lukturi spilgtās ārējās malas atspoguļo lukturu parakstu priekšpusē.
Stilīgas krāsas un izteiksmīgas apmales
Jaunais Clio pieejams septiņās elegantās virsbūves krāsās: Glacier baltā, Star melnā, Shale pelēkā, Iron zilā, Flame sarkanā, Valencia oranžā un Rafale pelēkā – ar jaunu trīskāršu pārklājumu, kas pa gabalu izskatās tīrtoņa krāsā, savukārt tuvumā – perlamutrīgs.
Pastiprinot automobiļa izteikto pievilcību, izteiksmīgie riteņi sasniedz 17 collu diametru. Kopumā izvēlei pieejami seši varianti, ieskaitot četrus alumīnija sakausējuma riteņus, kurus piedāvā dažādām versijām. Aprīkojuma versijā Techno, piemēram, komplektā ir 16 collu slīpēta melna alumīnija riteņu diski. Tiem visiem centrā ir Renault logotips slīpēta alumīnija krāsā.
Pārējām versijām ir atpakaļskata spoguļu pārsegi Star melnā krāsā, savukārt Techno un Esprit Alpine versijām ir haizivs spuras tipa antena.
Tādi paši izmēri
Neraugoties uz visām izmaiņām iekšpusē, jaunais Clio ir praktiski tādā pašā izmērā kā tā iepriekšējā versija: 4,053 mm garš, 1,988 mm plats un 1,439 mm augsts.
ELEGANCE UN ILGTSPĒJĪBA INTERJERĀ
Sajūtas jaunā Clio iekšpusē tagad ir vēl labākas – pasažieru salons ir aicinošāks un omulīgāks. Tiklīdz atver durvis, redzami smalkāki un ilgtspējīgāki materiāli, jūtami augstāka kvalitāte. Plašums un ergonomika joprojām ir šī automobiļa galvenās priekšrocības, dāvājot ikvienam, kurš atrodas šajā auto, nepārspējamu komfortu. Šeit ir visas tehnoloģijas, kas uzlabo lietotāju pieredzi un iekļaujas savienoto pakalpojumu un lietotņu pasaulē, palīdzot vadītājam un pasažieriem atslābināties un baudīt braucienu.
Ekoloģiskāki audumi
Jaunā Clio Techno aprīkojuma versijā sēdekļi, durvju paneļi un vadības panelis klāts ar īpaši izstrādātu ilgtspējīgu audumu, kurš veidots no TENCEL zīmola modālviskozes šķiedras – Lenzing Group ražotas bioloģiskas izcelsmes celulozes šķiedras. Īstenojot Renault zīmola dekarbonizācijas stratēģiju, jaunais Clio ir ne vien pirmais automobilis, kurā izmantota TENCEL modālviskozes šķiedra, bet šī ir arī pirmā reize, kad šī ilgtspējīgā šķiedra ir plaši izmantota automobilī. Šīs izcili mīkstās šķiedras ir izgatavotas no atjaunojamiem resursiem – dabiskas koksnes, kuru iegūst no ilgtspējīgi apsaimniekotiem daļēji dabiskiem mežiem Eiropā. Šajos daļēji dabiskajos mežos tiek saistīts liels daudzums CO2, un tiem nav nepieciešams ķīmisks mēslojums vai mākslīga laistīšana. TENCEL modālviskozes šķiedras ražo, izmantojot atjaunojamu enerģiju, tām piešķirts ES ekomarķējums, kas norāda uz izcilību vides aizsardzībā un kuru piešķir produktiem un pakalpojumiem, kas visā dzīves ciklā atbilst augstiem vides standartiem.
Svarīgi norādīt, ka jaunajā Clio nav izmantota āda – tās vietā virsmu pārklājumam izmantots TEP – bioloģiskas izcelsmes un poliestera šķiedru audums ar graudainu pārklājumu. Tā priekšrocība ir tāda, ka TEP krāsošanai tiek patērēts mazāk ūdens un enerģijas, nekā krāsojot šķiedras parastā veidā.
Šo divu izvēļu pamatā ir zīmola ilgtspējas vērtības.
Izsmalcinātu sēdekļu izvēle
Jaunā Clio sēdekļi izstaro eleganci un sportiskumu. Tie ieskauj jūs, to biezais porolona slānis ir kārdinošs, savukārt galvas balsti ir ergonomiski, slaidi un stilīgi. Salona kopskats – sēdekļu un atzveltņu krāsas, nošuves un dekorācijas – katrā aprīkojuma versijā atšķiras. Aprīkojuma versijā Esprit Alpine ir īpaši sēdekļi (skat. XX. lpp.).
Pilnveidots un uzlabots priekšējais panelis
Jaunā Clio priekšējā panelī iebūvēts digitāls ekrāns bez apmalēm, kura izmērs diagonālē ir no 7 līdz 10 collām atkarībā no aprīkojuma versijas. Atkarībā no valsts un versijas jaunajam Clio var būt radio un R&GO sistēma vai arī Renault Easy Link multivides sistēma. Nouvel’R logotips uz stūres rata piešķir vadītāja vietai eleganci.
ESPRIT ALPINE APRĪKOJUMA KLASE PIEŠĶIR PAPILDU INTENSITĀTI
Pirmais Renault modelis, kura sērijā tika iekļauta Esprit Alpine versija, ir Austral; tam sekoja jaunais Espace, un nu šis sportiskais, tehnoloģiskais un elegantais variants pieejams arī jaunajam Clio. Tajā savijušās Alpine zīmola pazīšanās zīmes un Renault jaunā stila principi, paceļot jaunā Clio tēla intensitāti nebijušā līmenī.
Sportiska āriene
Režģis priekšpusē izceļ jaunā Clio sportiskumu un pašpārliecināto dizainu. Tas ir karsti štancēts un veido krāsu pāreju no tumšas centrā līdz spīdīgam hromam pie malām, automobiļa izskatam piešķirot papildu dziļumu un jaudu. Glossy melna līnija stiepjas horizontāli pāri režģim līdz pat lukturiem. Arī logotips ieguvis jaunu izskatu, un tā ekskluzīvā Ice melnā satinētā alumīnija apdare tagad akcentē automobiļa tehnisko tēlu. Uz priekšējā spārna pievienota īpaša Esprit Alpine emblēma.
Matētā Shale pelēkā lāpstiņa priekšpusē rada asociāciju ar sacīkšu automobiļiem un autosporta pasauli, ko šis modelis simbolizē. Suporta plāksnes un aizmugurējā bufera difuzori ir vienā tonī. Aerodinamiskie uztvērēji uz bufera vizuāli paplašina aizmuguri, piešķirot sportiskāku izskatu.
Esprit Alpine aprīkojuma versijā ir 17 collu alumīnija riteņu diski, kas izstaro Alpine būtību – tie ir slīpēti, melni ar dūmakaini pelēku lakojumu ap zilu vai pelēku centru (atkarībā no virsbūves krāsas), pastiprinot šī automobiļa dinamisko, izsmalcināto un tehnoloģisko tēlu. Clio emblēma aizmugurē ir Deep spīdīgi melnā tonī.
Elegance iekšpusē
Arī interjera dizains veidots īpaši šai versijai – tās sportiskums un elegance veido paši savu klasi. Sēdekļu forma ir ieskaujošāka, sniedz labāku atbalstu no sāniem un papildu komfortu. Tiem izmantoti ekskluzīvi materiāli un gaišāk pelēka krāsa sēdekļa centrā un aizmugurē, izceļot automobiļa sportisko noskaņu. Sānos izmantots biezāks materiāls. Visās detaļās ir īpašās tehniskas iezīmes, tostarp Y formas raksts pār sēdekļiem, kas atgādina sportistu sporta krekliņu. Zilas nošuves un Alpine zīmolu simbolizējošais burts A, kas iespiests uz sēdekļa aizmugures, piešķir pabeigtību šai sportiskajai versijai. Sānos ir izšūts sarkanbaltizils karogs, kas simbolizē Franciju.
Arī Esprit Alpine aprīkojuma versijas sēdekļi izgatavoti no ilgtspējīgiem materiāliem, tostarp auduma, kas ir 65 % atkārtoti pārstrādāts PET (polietilēns), uz sēdekļiem un atzveltnēm, kā arī 13 % atkārtoti pārstrādātais tekstilmateriāls ar graudainu pārklājumu uz sēdekļu sāniem.
Pārējās detaļas un uzlabojumi pilnveido šīs aprīkojuma versijas interjeru. Stūres rats, piemēram, ir speciāli veidots, lai atspoguļotu Alpine garu – sarkanas, baltas un zilas dubultās nošuves, caurumots materiāls un Deep spīdīgi melns fons centrā novietotajam logotipam Ice melnā krāsā tā vien mudina iedarbināt dzinēju. Arī uz priekšējā paneļa ir izšūts Francijas karodziņš; drošības jostām priekšā un aizmugurē ir izteiksmīgas zilas maliņas (izņemot siksnu vidū), pedāļi veidoti no alumīnija, savukārt priekšējo durvju sliekšņi ir tikai šai versijai.
Iesēžoties vadītāja sēdeklī, izgaismojas Renault Easy Link ekrāns, parādot sveiciena paziņojumu un animāciju ar Alpine zīmola pazīšanās zīmēm.
INTUITĪVS UN INTERESANTS
Jaunais Clio ikvienam tā iekšpusē – gan vadītājam, gan pasažieriem – dāvā vairāk ērtību, izmantojot saskaņotas, kvalitāti ceļošas tehnoloģijas. Renault Easy Link multivides sistēma kombinācijā ar MULTI-SENSE iestatījumiem un divdesmit pieejamām vadītāja atbalsta sistēmām kopumā veido izcili intuitīvu pieredzi automobilī, kas veidots dzīvei un dzīvošanai.
TEHNOLOĢIJAS VISAM
Digitāli ekrāni visā klāstā
Jaunie pakalpojumi un augstākā līmeņa savienojamība padara jauno Clio lietotājiem vēl intuitīvāku. Visām aprīkojuma versijām ir 7 collu vai 10 collu digitālais vadības panelis. 10 collu ekrānā tiek attēlotas navigācijas kartes, tas pielāgojas braukšanas režīmam un MULTI-SENSE iestatījumiem.
Bezvadu savienojums ar viedtālruni
Jaunajā Clio ir Renault Easy Link – multivides sistēma, kas paver ceļu uz pilnu lietotņu klāstu, ieskaitot navigāciju, proaktīvu apkopi un izklaides informāciju.
Renault Easy Link tagad ir divas versijas, kuras savienojas bez vadiem, izmantojot Android Auto un Apple CarPlay:
- 7 collu ekrāns;
- 9,3 collu ekrāns ar iebūvētu navigāciju (kas Esprit Alpine versijā ir standarta aprīkojumā).
Vadītāja atbalsta sistēmas, kuras izpelnījušās klientu atzinību
Jaunajam Clio ir 20 uzlabotās vadītāja atbalsta sistēmas (ADAS), kas piedāvā vienkāršāku un drošāku braukšanu. Tās iedalāmas trīs grupās: braukšanai, novietošanai stāvvietā un drošībai.
Galvenajās sistēmās iekļauta Active Driver Assist funkcija, 360° videokamera un aktīvā avārijas bremzēšanas funkcija ar velosipēdistu un gājēju sensoriem. Daudzpusīgais vadītāja atbalsta sistēmu kopums padara jauno Clio par vienu no drošākajiem automobiļiem tā kategorijā.
Active Driver Assist ir viena no galvenajām funkcijām, kas nodrošina braukšanu bez stresa un maksimālu drošību. Šajā ADAS apvienota adaptīvā kruīza kontrole, Stop & Go funkcija, kā arī joslas centra ieturēšanas funkcija, kas līdzvērtīga 2. pakāpes autonomajai braukšanai un ievērojami vienkāršo braukšanu pa šosejām un satiksmes sastrēgumos.
Aktīvā avārijas bremzēšana, kas arī pieejama jaunā Clio standarta aprīkojumā, maksimāli uzlabo drošību, brīdinot vadītāju par visām bīstamajām situācijām. Ja vadītājs nereaģē, sistēma automobili nobremzē automātiski.
Jaunajam Clio ir vairākas sistēmas, kas padara automobiļa novietošanu stāvvietā vienkāršu, tostarp brīvroku novietošana stāvvietā un 360° skata kamera, nodrošinot skatu no putna lidojuma, kas iegūts, apvienojot informāciju no četrām kamerām, lai redzētu visus šķēršļus ap automobili.
AUTOMOBILIS DZĪVEI UN DZĪVOŠANAI – IKVIENAM TAJĀ
Automātisks gaisa kondicionieris, brīvroku atslēgas karte un bezvadu viedtālruņa lādētājs ir vien trīs no daudzajām ērtībām, kas braukšanu un ceļošanu jaunajā Clio padara nepieredzēti daudzpusīgu un patīkamu. Starp tām ir arī priekšējā pasažiera sēdekļa augstuma regulēšana un centrālais roku balsts, sākot no Techno versijas. Papildus šīm ērtībām nodrošināts arī plašums, pieejamība un komfortabls rādiuss ceļgalu augstumā aizmugurējiem pasažieriem, kā arī bagāžas nodalījums ar 391 litra* ietilpību, kuras dēļ jaunais Clio ir viens no labākajiem savā klasē.
MULTI-SENSE tehnoloģija jaunajā Clio paver vārtus uz jaunu izjūtu pasauli, un to var izpētīt, regulējot apgaismojuma iestatījumus uz priekšējā paneļa un centrālās konsoles. Tajā izmantotas augstās tehnoloģijas, to var precīzi regulēt, tā ir stilīga un ikvienam dāvā fantastiskas izjūtas auto salonā.
* 301 litrs E-Tech Full Hybrid 145 versijā
DAUDZVEIDĪGĀKĀ PIEDZIŅAS VARIANTU IZVĒLE ŠAJĀ SEGMENTĀ
Jaunajam Clio pieejamas dažādas piedziņas versijas, kurās izmanto dažādus enerģijas avotus, starp tām arī 145 ZS E-Tech Full Hybrid versija ar modernākajām tehnoloģijām. Tā ļauj ikvienam baudīt pilsētas elektroautomobiļa priekšrocības, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu. Pārējie varianti – ar benzīna, dīzeļdegvielas un benzīna / SNG dzinēju – pieejami ar dažādu jaudas pakāpi un sniedz visdaudzveidīgāko izvēli tirgū. Citiem vārdiem – katrs vadītājs varēs izvēlēties tādu konfigurāciju, kas vislabāk atbilst viņa paradumiem un vajadzībām.
Ekonomiskās braukšanas palīgsistēma visām piedziņas versijām sniedz ieteikumus vadītājam par to, kā vislabāk taupīt degvielu un tādējādi samazināt CO2 izmešu daudzumu.
E-Tech Full Hybrid 145 – vairāk prieka, tērējot mazāk degvielas
2020. gadā Renault sāka savos automobiļos, tostarp Clio, iebūvēt E-Tech Full Hybrid tehnoloģiju. Tā, protams, ir pieejama arī jaunajā Clio – 145 ZS E-Tech Full Hybrid versijā.
E-Tech Full Hybrid tehnoloģijā izmantoti vairāk nekā 150 patenti un pieredze, kuru Renault uzkrājis Formula 1 trasēs – it īpaši attiecībā uz enerģijas atgūšanu un reģenerāciju. Šī tehnoloģija padara jauno Clio dinamiskāku un vienlaikus efektīvāku. Paralēlo virkņu arhitektūrā apvienoti divi elektromotori (36 kW motors un 18 kW augstsprieguma startera ģenerators) ar četru cilindru, 1,6 litru 69 kW (94 ZS) iekšdedzes dzinēju, intelektisku dažādu režīmu “dog box” tipa pārnesumu kārbu bez sajūga un 1,2 kWh akumulatoru.
Iekšdedzes dzinēja transmisijai ir četri pārnesumskaitļi, savukārt galvenajam elektromotoram ir divi. E-Tech Full Hybrid piedziņa ļauj kombinēt iekšdedzes dzinēja un elektromotora jaudu pat 14 dažādos veidos, nodrošinot optimālu energoefektivitāti.
Šo automobili iedarbināšanas laikā vienmēr darbina elektromotors. Elektromotoru var izmantot pat 80 % laika, braucot pa pilsētu, samazinot patēriņu pat par 40 % salīdzinājumā ar parasto benzīna dzinēju. Jaunā Clio akumulatora ietilpība pilsētas teritorijā ir vislielākā hibrīdo pilsētas automobiļu segmentā. Efektīvā piedziņa ļauj samazināt CO2 izmešu daudzumu, sākot no 93 g/km, kas šajā kategorijā ir izcils rādītājs. Papildus visam varat baudīt elektroautomobilim raksturīgo klusumu un faktu, ka jums nav jāpiestāj, lai uzlādētu akumulatoru.
TCe 100 LPG – daudzpusīgs automobilis ar zemām ekspluatācijas izmaksām
TCe 100 LPG trīs cilindru turbo dzinējs ir pieejams arī jaunajā Clio. Šī divu degvielu sistēma uzlabo veiktspēju, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu (par 8 % mazāk CO2 nekā līdzīgam dzinējam, kuru darbina tikai ar benzīnu). Turklāt tā ir efektīva – maksimālo griezes momentu 170 Nm sasniedz pie 2000 apgr./min, tādēļ ir ļoti daudzpusīgi izmantojama. Ar pilnām abām tvertnēm šis automobilis kopumā spēj nobraukt vairāk nekā 1000 km. Šī sistēma ir daudzkārt pārbaudīta, vienkārši lietojama, finansiāli pieejama, turklāt ļauj taupīt līdzekļus lietošanas laikā. SNG sistēmas automobiļos ir iebūvētas jau rūpnīcā.
TCe 90 – labi līdzsvarota piedziņa
Šis trīs cilindru 90 ZS benzīna dzinējs ar turbokompresoru, 160 Nm griezes momentu un sešu ātrumu manuālo ātrumkārbu nodrošina plūstošas pārejas, turklāt tā patēriņš ir viens no labākajiem klasē.
SCe 65 – ekonomisks un ideāli piemērots pilsētai
Vadītāji, kuri meklē ekonomisku pilsētas un piepilsētas automobili, atklās, ka 1.0 SCe (atmosfēras trīs cilindru) dzinējs viņiem ir ideāli piemērots. Tam ir piecu ātrumu pārnesumkārba, 65 ZS jauda un 95 Nm griezes moments, kas nodrošina plūstošu braukšanu pa pilsētām un to apkārtnē.
Blue dCi 100 – augsta efektivitāte un zems patēriņš
Šis 100 ZS un 260 Nm dzinējs ir ideāli piemērots intensīvai lietošanai un uzņēmuma autoparkam. Tas ir ekonomisks un efektīvs, tam ir sešu ātrumu pārnesumkārba, kas samazina dzinēja apgriezienu skaitu minūtē pie 110 km/h un lielāka ātruma. Jaunais Clio Blue dCi ir sevišķi efektīvs uz ātrgaitas šosejām un autoceļiem. Turklāt tas atbilst jaunākajiem emisiju standartiem – tajā iebūvēto selektīvo katalītisko reducēšanas sistēmu uzskata par visefektīvāko gāzu apstrādes procesu pēc sadegšanas, kas samazina slāpekļa oksīda (NOx) daudzumu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.