Preses relīze

dalīties

JAUNU MODEĻU IZLAIDUMS DAŽĀDOS SEGMENTOS NODROŠINĀJIS LABUS PĀRDOŠANAS REZULTĀTUS

• Saglabājot uz vērtību orientētu pārdošanas politiku, Renault pārdošanas apjoms visā pasaulē šī gada pirmajā ceturksnī sasniedza 354 545 vienības, kas ir pieaugums par 9%, salīdzinot ar 2022. gada pirmo ceturksni. • Renault zīmola pārdošanas apjoms Eiropā pieauga par 20%, sasniedzot 231 125 vienības. • Renault novērojama spēcīga izaugsme C segmentā (+51%) Eiropā, kas skaidrojama ar Megane E-Tech Electric, Arkana un jaunā Austral panākumiem. • Elektroautomobiļu tirgū** Renault saglabā vadošo pozīciju ar apjoma palielinājumu par 24%, ko veicināja divkāršs elektrisko un pilnībā hibrīdo modeļu piedāvājums. • Kopumā vairāk nekā puse no Renault automobiļiem pārdoti mazumtirdzniecībā Eiropā – tirdzniecības kanālu kopējais rezultāts ir stabils. • Renault, Eiropas furgonu tirgus līderis, reģistrējis izaugsmi vieglā komerctransporta pārdošanas apjoma rezultātos Eiropā, kas mērāma divciparu skaitļos (+32%) tirgū. Saglabājot uz vērtību orientētu pārdošanas politiku, Renault pārdošanas apjoms visā pasaulē sasniedzis 354 545 vienības (pasažieru automobiļiem un vieglajam komerctransportam), kas ir pieaugums par 9%, salīdzinot ar 2022. gada pirmo ceturksni. Renault aptver 6,2% Eiropas tirgus (+0,2 punkti, salīdzinot ar 2022. gada pirmo ceturksni), pārdoti 231 125 automobiļi (pasažieru automobiļi un vieglais komerctransports). Zīmolam vērojams ievērojams progress segmentos ar augstu vērtību – pieaug elektroautomobiļu** tirgus, C segments, mazumtirdzniecība un darījumi ar vieglo komerctransportu – gluži tāpat kā 2022. gadā.

IZAUGSME ELEKTROAUTOMOBIĻU TIRGŪ


Elektroautomobiļu tirgū Renault saglabā vadošo pozīciju, pārdošanas apjomam pieaugot par 24% – līdz 61 000 automobiļu.


Elektroautomobiļu klāsts (BEV un Hybrid piedziņa) pašlaik veido 38% no Renault 2023. gada pirmajā ceturkšņa pasažieru automašīnu pārdošanas apjoma Eiropā, kamēr vidējais rādītājs tirgū ir 34%.


Full hybrid automobiļiem (HEV) pirmajā ceturksnī ir labi panākumi – pārdošanas apjoms pieaudzis par 42%, sasniedzot 38 400 vienības. Šī privāto klientu ļoti pieprasītā tehnoloģija sasniegusi 60% no Arkana kopējā pārdošanas apjoma un 67% no jaunā Austral pārdošanas apjoma.


Eiropā reģistrēto Renault elektroautomobiļu skaits pieaudzis par 15%, sasniedzot 20 000 automobiļu. Megane E-Tech Electric, kurš 2023. gadā būs bijis tirdzniecībā jau veselu gadu, pirmajā ceturksnī pārdošanas apjoms pārsniedza 11 000 automobiļus. Tas ir Francijā visvairāk pārdotais automobilis savā segmentā.


IZAUGSME DARĪJUMOS AR AUGSTU VĒRTĪBU


Renault C segmenta pārdošanas apjoms Eiropā pieaudzis par 51% – reģistrēti vairāk nekā 62 000 automobiļu. Papildinot Megane E-Tech Electric rezultātus, turpinās arī Renault Arkana panākumi, 2023. gada pirmā ceturkšņa pārdošanas apjomam jau pārsniedzot 18 500. Jaunā Renault Austral izlaišana norit veiksmīgi, 2023. gada pirmajā ceturksnī pārdodot 15 500 automobiļus, un kopš pārdošanas uzsākšanas 2022. gada novembrī pārdoti 22 400 automobiļi.


Ņemot vērā saspringto situāciju piegādes jomā, Renault sasniedz izvirzītos mērķus mazumtirdzniecībā un notur tos optimālā līmenī, vairāk nekā pusi automobiļu pārdodot fiziskām personām. Kopējais pārdošanas apjoms 2023. gada pirmajā ceturksnī sasniedz 54%, par 10 punktiem pārsniedzot vidējo rezultātu tirgū (44%).


IZAUGSME VIEGLĀ KOMERCTRANSPORTA TIRGŪ


Renault ir Eiropas furgonu tirgus līderis vieglā komerctransporta jomā, uzrādot labus rezultātus – tirgū, kura palielinājums bija 8%, pārdošanas apjomam pieaugot par 32% (68 486 pārdoti automobiļi).

Šo dinamisko rezultātu nodrošinājuši trīs nozīmīgāko produktu – Kangoo (+36%), Master (+20%) un Trafic (+43%) – panākumi. Visi šie modeļi ir līderi savos segmentos.

Renault zīmols bija pirmais, kurš pirms 12 gadiem piedāvāja elektriskus komercautomobiļus – Kangoo un Master – un turpinās iesākto kursu, izlaižot Trafic Van E-Tech un pirms gada beigām atklājot jaunu elektrisko furgonu.


"MŪSU VEIKSMĪGIE IZLAIDUMI SEGMENTOS AR AUGSTU VĒRTĪBU (ARKANA, NEW AUSTRAL UN MEGANE E-TECH ELECTRIC) ĻĀVUŠI RENAULT PIEDZĪVOT AIZVIEN STRAUJĀKU PEĻŅU NESOŠU IZAUGSMI. MĒS PAREDZAM, KA ŠIS TEMPS TIKS KĀPINĀTS VĒL VAIRĀK, IZLAIŽOT JAUNO ESPACE,"

Fabriss Kambolivs (Fabrice Cambolive),

Renault zīmola izpilddirektors

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes