Preses relīze
IZAUGSME ELEKTROAUTOMOBIĻU TIRGŪ
Elektroautomobiļu tirgū Renault saglabā vadošo pozīciju, pārdošanas apjomam pieaugot par 24% – līdz 61 000 automobiļu.
Elektroautomobiļu klāsts (BEV un Hybrid piedziņa) pašlaik veido 38% no Renault 2023. gada pirmajā ceturkšņa pasažieru automašīnu pārdošanas apjoma Eiropā, kamēr vidējais rādītājs tirgū ir 34%.
Full hybrid automobiļiem (HEV) pirmajā ceturksnī ir labi panākumi – pārdošanas apjoms pieaudzis par 42%, sasniedzot 38 400 vienības. Šī privāto klientu ļoti pieprasītā tehnoloģija sasniegusi 60% no Arkana kopējā pārdošanas apjoma un 67% no jaunā Austral pārdošanas apjoma.
Eiropā reģistrēto Renault elektroautomobiļu skaits pieaudzis par 15%, sasniedzot 20 000 automobiļu. Megane E-Tech Electric, kurš 2023. gadā būs bijis tirdzniecībā jau veselu gadu, pirmajā ceturksnī pārdošanas apjoms pārsniedza 11 000 automobiļus. Tas ir Francijā visvairāk pārdotais automobilis savā segmentā.
IZAUGSME DARĪJUMOS AR AUGSTU VĒRTĪBU
Renault C segmenta pārdošanas apjoms Eiropā pieaudzis par 51% – reģistrēti vairāk nekā 62 000 automobiļu. Papildinot Megane E-Tech Electric rezultātus, turpinās arī Renault Arkana panākumi, 2023. gada pirmā ceturkšņa pārdošanas apjomam jau pārsniedzot 18 500. Jaunā Renault Austral izlaišana norit veiksmīgi, 2023. gada pirmajā ceturksnī pārdodot 15 500 automobiļus, un kopš pārdošanas uzsākšanas 2022. gada novembrī pārdoti 22 400 automobiļi.
Ņemot vērā saspringto situāciju piegādes jomā, Renault sasniedz izvirzītos mērķus mazumtirdzniecībā un notur tos optimālā līmenī, vairāk nekā pusi automobiļu pārdodot fiziskām personām. Kopējais pārdošanas apjoms 2023. gada pirmajā ceturksnī sasniedz 54%, par 10 punktiem pārsniedzot vidējo rezultātu tirgū (44%).
IZAUGSME VIEGLĀ KOMERCTRANSPORTA TIRGŪ
Renault ir Eiropas furgonu tirgus līderis vieglā komerctransporta jomā, uzrādot labus rezultātus – tirgū, kura palielinājums bija 8%, pārdošanas apjomam pieaugot par 32% (68 486 pārdoti automobiļi).
Šo dinamisko rezultātu nodrošinājuši trīs nozīmīgāko produktu – Kangoo (+36%), Master (+20%) un Trafic (+43%) – panākumi. Visi šie modeļi ir līderi savos segmentos.
Renault zīmols bija pirmais, kurš pirms 12 gadiem piedāvāja elektriskus komercautomobiļus – Kangoo un Master – un turpinās iesākto kursu, izlaižot Trafic Van E-Tech un pirms gada beigām atklājot jaunu elektrisko furgonu.
"MŪSU VEIKSMĪGIE IZLAIDUMI SEGMENTOS AR AUGSTU VĒRTĪBU (ARKANA, NEW AUSTRAL UN MEGANE E-TECH ELECTRIC) ĻĀVUŠI RENAULT PIEDZĪVOT AIZVIEN STRAUJĀKU PEĻŅU NESOŠU IZAUGSMI. MĒS PAREDZAM, KA ŠIS TEMPS TIKS KĀPINĀTS VĒL VAIRĀK, IZLAIŽOT JAUNO ESPACE,"
Fabriss Kambolivs (Fabrice Cambolive),
Renault zīmola izpilddirektors
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.