Preses relīze
ECO–G KLĀSTS – PIEDĀVĀJUMS AR DAUDZĀM PRIEKŠROCĪBĀM
Divu degvielu – benzīna un LPG – dzinēju visādā ziņā var uzskatīt par ekonomisku un ekoloģisku hibrīdo risinājumu ar augstu energoefektivitāti.
Dacia izceļas ar savu brīvdabas stilu. ECO–G ir vienīgais šāda tipa risinājums, kas pieejams kā versija visiem zīmola iekšdedzes transportlīdzekļu modeļiem un piedāvā ekoloģisku mobilitāti par pieņemamu cenu.
Dacia vienmēr ir piedāvājusi tirgū labāko kvalitātes un cenas attiecību un pastāvīgi pārdefinē to, kas automašīnās ir patiešām svarīgs. Šobrīd pasaulē ir aptuveni 28 miljoni automašīnu, kas ir darbināmas ar LPG.
Dacia divu degvielu dzinēju Baltijas valstīs piedāvā kopš 2012. gada. 2022. gadā vairāk nekā trešā daļa Dacia klientu (35%), iegādājoties automobili, izvēlējās ECO–G piedziņas bloku. Lielākais šī dzinēja īpatsvars fiksēts Jogger modelim – 65%, kam seko Sandero Stepway – 52%, Sandero – 39% un Duster – 20%.
LPG panākumi skaidrojami ar daudzajām priekšrocībām, ko šī piedziņa piedāvā klientiem – Dacia tās ir spējusi pārvērst par spēcīgiem trumpjiem:
EKOLOĢISKS – LPG tiek ražota galvenokārt no dabasgāzes, tā nav toksiska un nesatur ne svinu, ne benzolu. To uzskata par tīru degvielu, jo tā var samazināt CO2 emisijas par 10%. Turklāt lielākajā daļā Eiropas pilsētu ar sašķidrinātu naftas gāzi darbināmi transportlīdzekļi tiek uzskatīti par ekoloģiskiem, un tiem ir pieejamas pilsētās noteiktās tīrās vides zonas vai arī ar tiem var brīvi pārvietoties pat tajās dienās, kad automašīnu satiksme ir ierobežota Eiropas lielākajās pilsētās;
EKONOMISKS – divu degvielu – benzīna un LPG – dzinēja izvēle neapšaubāmi ir gudrs risinājums, kas atbilst Dacia zīmola filozofijai. Jo vairāk automašīna darbojas LPG režīmā, jo lielāks ieguvums. Katrā degvielas uzpildes reizē klients ietaupa aptuveni 40% savu finanšu līdzekļu, salīdzinot ar automašīnas uzpildi, kurai ir benzīna dzinējs. Dacia Sandero sniedzamība ar pilnu benzīna un LPG bāku var sasniegt pat 1300 km.
Vēl vairāk – ražotāja garantijas periods (3 gadi / līdz 100 000 km), apkopes intervāli un ekspluatācijas izmaksas ir tādas pašas kā benzīna versijai;
DROŠS – lielākā daļa transportlīdzekļu, kas aprīkoti ar divu degvielu sistēmu, tālākpārdošanas tirgū tiek pārveidoti. Dacia vairāk nekā 10 gadu gaitā uzkrājusi tehnoloģiskās prasmes šajā jomā un piedāvā rūpnīcā uzstādītu LPG sistēmu, kurā TCe 100 ECO–G dzinējs iebūvēts tieši ražošanas līnijā. Uzstādīšana rūpnīcā ir uzticamības un drošības garantija, kuras gadījumā nav pamata bažām par iespējamiem riskiem. Turklāt Dacia ir vienīgais zīmols tirgū, kas divu degvielu sistēmu piedāvā kā versiju visā iekšdedzes dzinēja modeļu klāstā;
ECO–SMART – ja automašīnā uzstādīta LPG sistēma, klientam nav ne no kā jāatsakās. Bagāžas nodalījuma tilpums ir tāds pats kā benzīna modeļiem, jo gāzes tvertne ir uzstādīta rezerves riteņa vietā. Šis risinājums garantē maksimālu bagāžas nodalījuma ietilpību. Pārslēgties no benzīna uz LPG režīmu ir ļoti vienkārši – tikai jāpiespiež poga, savukārt degvielas uzpildīšana ir vienkārša, jo Baltijas valstīs ir vairāk nekā 700 degvielas uzpildes staciju, kurās var to izdarīt (390 stacijas Lietuvā, 240 – Latvijā, 80 – Igaunijā).
ECO–G dzinēja izvēle ir abpusēji izdevīga – gan klientiem, gan Dacia.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.