Preses relīze

dalīties

DACIA IZSTRĀDĀ SAVU RAŽOŠANAS PLĀNU BIGSTER CONCEPT AUTOMOBILIM, PAPLAŠINOT SAVU VIETU C SEGMENTĀ

• Dacia plāno iekarot C segmentu un izstrādā savu ražošanas plānu, kas atbalstīs produktu plāna ieviešanu • Konkurētspējīgā un ārkārtīgi elastīgā CMF-B platforma ļāvusi izstrādāt jaunu automobili, kura pamatā ir Bigster Concept. To plānots izlaist 2025. gadā, un tas tiks ražots Mioveni rūpnīcā Rumānijā • Jogger automobiļu ražošana Tanžeras rūpnīcā Marokā tiks uzsākta 2024. gada otrajā ceturksnī

DACIA ĪSTENO SAVU STRATĒĢIJU C SEGMENTĀ


Iepazīstinot ar Renaulution stratēģisko plānu 2021. gada 14. janvārī, Dacia atklāja Bigster Concept – konceptautomobili, kas pavēra jaunus horizontus zīmola automobiļu klāstam, īpaši C segmentā. Saglabājot uzticību Dacia būtībai, Bigster Concept ir 4,6 m garš, izturīgs un plašs automobilis, kas piedāvā visu, ko gaida no SUV šajā segmentā. Plānots, ka tas tiks izlaists 2025. gadā.


Dacia pirmais C segmenta modelis Jogger tika atklāts 2021. gada septembrī IAA Mobility izstādē Minhenē, no jauna ieviešot naudas ziņā pieejama un daudzfunkcionāla ģimenes automobiļa koncepciju. Jogger ir pieejams piecvietīgā un septiņvietīgā versijā, ideāli iemiesojot Dacia būtību. Daudzfunkcionālais Jogger ar izcilo plašumu un pārveidošanas iespējām, kā arī drosmīgu dizainu ir pieejamākais ģimenes automobilis tirgū. To var iegādāties ar benzīna, LPG un kopš 2023. gada janvāra arī ar hibrīdo dzinēju.


CMF-B – KONKURĒTSPĒJĪGA UN ELASTĪGA PLATFORMA


Konkurētspējīgā un ārkārtīgi elastīgā CMF-B platforma ir Dacia ražošanas stratēģijas centrā.

Ražotnes Rumānijā un Marokā spēj ražot:

-dažāda tipa automobiļu virsbūves – sedanus, hečbekus, kā arī SUV B un C segmentos;

-modeļus ar iekšdedzes, alternatīvās enerģijas un hibrīdajiem dzinējiem, kas garantē atbilstību mainīgajiem autoindustrijas noteikumiem;

-automobiļus ar divu vai četru riteņu piedziņu garumā no 4,1 līdz 4,6 m.


Šī platforma nodrošina Dacia plašas pielāgošanās iespējas, palīdzot zīmolam paātrināt uzņēmējdarbības plāna ieviešanu, lai veicinātu produktu plāna īstenošanu un C segmenta iekarošanu.


JAUNU MODEĻU RAŽOŠANA UZSĀKTA MIOVENI UN TANŽERAS RŪPNĪCĀS


Mioveni rūpnīca Rumānijā tika atklāta 1968. gadā, un tas ir Dacia zīmola vēsturiskais ražošanas centrs. Tagad tā kļuvusi par etalona ražošanas kompleksu ar virsbūves montāžas iekārtu, mehānisko un šasijas iekārtu, lietuvi un loģistikas platformu. Pašlaik Mioveni tiek ražoti četri no zīmola modeļiem: Duster, Sandero Stepway, Logan un Jogger.


Sākot no 2024. gada, Mioveni rūpnīcā tiks ražoti jaunās paaudzes Duster, izmantojot CMF-B platformu. Savukārt no 2025. gada tiks ražots arī jauns Dacia automobilis – C segmenta SUV, kura pamatā būs Bigster Concept.


Lai izlīdzinātu Dacia rūpnīcu slodzi un palīdzētu zīmolam iekarot C segmentu, arī Jogger automobiļi, tostarp Jogger HYBRID 140, no 2024. gada otrā ceturkšņa tiks ražoti Tanžeras rūpnīcā Marokā.


Ražotne Tanžerā uzsāka darbību 2012. gadā, un kopš tā laikā radījusi revolūciju Marokas autobūves nozarē, ņemot vērā, ka tai ir nulle oglekļa dioksīda emisiju un nulle ražošanas notekūdeņu. Arī Tanžeras rūpnīcā tiek ražoti automobiļi uz CMF-B platformas, lielākoties Dacia Sandero, kas kopš 2017. gada Eiropā privātpersonām visvairāk pārdotais automobilis.


“Divus gadus pēc iepazīstināšanas ar stratēģisko plānu Renaulution, Dacia ir veiksmīgi noslēgusi savas radikālās transformācijas fāzi, pilnībā atjaunojot visu klāstu, ieviešot jaunu zīmola identitāti un nostiprinot savus elektrificētos modeļus. Tagad koncentrējamies uz C segmenta iekarošanu un tādēļ izstrādājam mūsu uzņēmējdarbības plānu, vienlaikus paliekot uzticīgi mūsu vērtībām – nodrošināt svarīgāko saviem klientiem un piedāvāt labāko vērtības un naudas attiecību,” saka Deniss le Vots (Denis Le Vot), Dacia izpilddirektors


“Visas ražošanas komandas ir gatavas atbalstīt Dacia, tam iekarojot C segmentu. Viņu pieredze un centīgais darbs ikdienā, kā arī mūsu ražošanas sistēmas elastība un efektivitāte mums ļauj atbalstīt zīmolu un darīt visu, lai attaisnotu mūsu klientu cerības,” lepojas Kristofs Dridī (Christophe Dridi), Dacia ražošanas viceprezidents

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes