Preses relīze
Modelis Megane R.S. Ultime ir veidots uz Megane R.S. Trophy bāzes un ar savu neatkārtojamo izskatu un visaptverošo aprīkojumu automašīnu paceļ jaunā līmenī. No 2023. gada pavasara tas pārņems stafeti no Megane R.S. un Megane R.S. Trophy modeļiem. Automašīnas dizains ir unikāls, ekskluzīvās līnijas sasaucas ar Renault jauno vizuālo identitāti un melnie akcenti izceļ tā sportisko raksturu. 1976 numurētu automobiļu sēriju parakstīs pilots un izstrādes eksperts Lorēns Hurgons (Laurent Hurgon), kurš uzstādījis vairākus rekordus sacīkšu trasēs ar Megane R.S. modeli.
Megane R.S. Ultime noslēgs Renault Sport vēsturi (tika dibināts 1976. gadā), kas ietver daudzas sacīkšu trofejas un leģendārus modeļus. 2023. gada 13. janvārī automobilis piedzīvoja savu debiju publikas priekšā Tokijas Auto salonā. Tokijā ir aptuveni 10 000 šī zīmola sporta modeļu cienītāju. Megane R.S. Ultime ir noslēdzošais modelis Megane R.S. sērijā un pēdējais modelis ar Renault Sport logotipu. Šo stāstu turpinās Renault Group sporta automobiļu zīmols Alpine.
UNIKĀLS UN VĒL SPORTISKĀKS DIZAINS
Megane R.S. Ultime ekskluzīvo dizainu veido Renault Sport vizuālās identitātes elementi, tostarp divkāršais dimantu raksts un specifiskais grafiskais ornaments, kuram iedvesma gūta no Renault jaunā logotipa. Šis svītrojums rotā auto jumtu (izņēmums ir automobiļi ar jumta logu), motora pārsegu, aizmugurējo buferi, durvis un spārnus. Tas ir matēti melnā krāsā, pieskaņots četrām pieejamajām virsbūves krāsām: “Star” melnās krāsas svītrojums (standartā) eleganti saplūst ar pamatu, “Pearl” baltā krāsa rada satriecošu vizuālo efektu, “Sirius” dzeltenā krāsa atsauc atmiņā Renault Sport ikoniskās krāsas, savukārt “Tonic” oranžā rada spēcīgu kontrastu. Renault Sport dibināšanas gadskaitlis – 1976 – neuzkrītoši ierakstīts labās puses svītrojumā.
Megane R.S. Ultime virsbūvei ir par 60 mm platāki priekšējie un par 45 mm platāki aizmugurējie spārni, gaisa atveres sānos, R.S. Vision lukturi, izpūtējs centrā, haizivs spuras tipa antena, spoileris un aizmugurējais difuzors. Daudzas detaļas ierobežotā izlaiduma sērijas modelim ir melnas: logotipi, durvju rokturi, logu rāmji, riteņi (pat uzgriežņu vāciņi), spārnu gali, aizmugurējais difuzors un Formula 1 lāpstiņa uz priekšējā bufera ar spīdīgu pārklājumu un Ultime monogrammu. Pakāpeniskās pārejas efekts papildina spilgto tēlu.
SACĪKŠU TRAŠU LAIKA NOSKAŅAS
Salona standarta aprīkojumā ir Recaro sportiskā tipa sēdekļi ar titāna melnu Alcantara apšuvumu un izšūtu R.S. monogrammu. Uz Megane R.S. Ultime brīvroku atslēgas kartes ir tāds pats dimantu raksts kā uz ārējā dizaina. Durvju sliekšņi ir ekskluzīvi, un ikvienam modelim pie ātrumu pārslēga konsoles apakšā ir sava individuāla metāla plāksnīte ar numuru. Uz tās ir pilota un izstrādes eksperta Lorēna Hurgona paraksts. Viņš visu laiku ir strādājis pie Megane R.S., un pašlaik viņam pieder rekordi Nirburgringas (Nürburgring), Sudzukas (Suzuka) un Spā-Frankošampas (Spa-Francorchamps) trasēs.
"Megane R.S. iemieso manu piecpadsmit gadu darbu Renault Sport. Kopš Megane II otrās fāzes esam nepārtraukti uzlabojuši tās dinamisko sniegumu, lai saglabātu līderpozīcijas sporta automobiļu ar priekšējo piedziņu vidū. Sasniegtie rekordi Nirburgringas Nordšlaifes (Nürburgring Nordschleife) trasē bija neaizmirstams izaicinājums – pilns kaislību, adrenalīna un emociju. Savukārt tagad – Megane R.S. Ultime... Man ir īpašs lepnums par savu parakstu uz versijas, kas ir kā kronis šīs brīnišķīgās sērijas noslēgumā," stāsta Lorēns Hurgons (Laurent Hurgon), pilots un Renault Group izstrādes eksperts.
PILNA KOMPLEKTĀCIJA
Nepārspētais standarta aprīkojums priekš šī modeļa ietver daudzas no Megane R.S. un Megane R.S. Trophy specifiskajām funkcijām: 9,3 collu navigācijas ekrānu ar Bose Hi-Fi sistēmu, 10 collu digitālo klasteri, R.S. Monitor borta telemetriju, adaptīvo kruīza kontroli un atbalstu 360° manevrēšanai. Papildu opcijas ir arī priekšējais ekrāns (pieejams tikai modeļiem ar stūri kreisajā pusē), jumta logs (tikai modeļiem ar stūri kreisajā pusē) ar individuāli izstrādātu pārsegu, kas sajūsminās entuziastus, kuri būs izvēlējušies šo ievērojamo kolekcijas auto.
SPECIFIKĀCIJAS, KAS NODROŠINA MEGANE R.S. ULTIME AUGSTO EFEKTIVITĀTI
Šai ierobežotajai izlaiduma sērijai uz Megane R.S. Trophy bāzes ir 300 ZS efektīvā jauda, 420 Nm četru cilindru turbo dzinējs, EDC pārnesumkārba (Eiropai) un Torsen mehāniskais diferenciālis, kas ļauj automobilim uzņemt ātrumu no nulles līdz 100 km/h tikai 5,7 sekundēs. Automobilim ir Bridgestone Potenza S007 daļēji gludās riepas, kas izstrādātas tieši Megane R.S. Trophy R, uz Fuji Light 19 collu riteņiem un Brembo dual-cast bremzes ar sarkaniem klučiem. Priekšējā ass ar neatkarīgiem šarnīriem, pazeminātā Cup šasija, hidrauliskās kompresijas atdures un 4CONTROL četru riteņu stūrēšanas sistēma papildina sportiskās izjūtas, braucot gan sacīkšu trasē, gan citur.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.