Preses relīze
2022. GADA PĀRDOŠANAS REZULTĀTI
2022. gadā Dacia pārdeva 2 853 vieglās automašīnas un pakāpās par četrām pozīcijām vieglo automobiļu tirgū. Zīmola tirgus daļa bija 4,4%, kas ir par 1,4 procentpunktiem vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu. Tas nodrošināja zīmolam vietu TOP5 vieglo automašīnu tirgū. Zīmols ierindojās piektajā vietā pēc pārdošanas privātpersonu sektorā.
Pirktākais automobilis Dacia klāstā ir Dacia Sandero. 2022. gadā Baltijas valstīs tika reģistrētas 837 automašīnas. Šis modelis kļuva par TOP1 savā segmentā pēc pārdošanas rezultātiem privātpersonām un iekļuva TOP2 sarakstā visā B segmentā. Sandero aizņem arī lielu daļu no pārdošanas apjoma – vairāk nekā 82% no apjoma veido Stepway versija. Dacia Sandero ieņēma pirmo vietu B-hatch segmentā Lietuvā, otro vietu Latvijā un trešo Igaunijā.
Otrajā vietā ierindojās Dacia Duster ar piegādātajiem 1 348 automobiļiem. C-SUV segmentā Duster ieņēma piekto vietu. Šogad salonos parādās Duster Extreme versija – vēl vairāk apvidus stilā ieturētā automobiļa piedāvājums no Dacia.
Pērn Dacia klāstu papildināja jauns modelis Dacia Jogger. Automašīnas piecvietīgā un septiņvietīgā versija ir izpelnījusies klientu lielu interesi. Pagājušajā gadā tika pārdoti 274 Dacia Jogger automašīnas, padarot to par trešo populārāko Dacia modeli. Jogger ar LPG dzinēju pārdošanas apjomi veido gandrīz 47%, klienti visbiežāk izvēlas bagātīgo septiņvietīgo Extreme versiju ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu.
DACIA AR RŪPNĪCĀ UZSTĀDĪTU LPG IEKĀRTU
Divu degvielu dzinēji (benzīns/LPG) veido 24% no zīmola pārdošanas apjoma Baltijas valstīs. Dacia ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā divu degvielu dzinējus (benzīns/LPG) visā savā vieglo automašīnu klāstā. Dacia piedāvājums, kurā ietilpst ekoloģiski, ekonomiski un praktiski TCe 100 LPG dzinēji, ir izraisījis lielu pircēju interesi. Katra trešā automašīna, kas tiek pārdota privātpersonām Baltijas valstīs, ir automašīnas ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu.
2023. GADĀ
Dacia visiem klāsta modeļiem ir ieviesusi jaunu vizuālo identitāti, visas automašīnas auto salonos parādīsies ar jauno logotipu. Jaunais logotips uz automašīnām un jaunā, apvidus stilā ieturētā vizuālā identitāte līdz šī gada beigām būs redzama arī salonos un servisa centros. Dacia ir piedzīvojis lielas pārmaiņas, taču tas joprojām ir zīmols, kam piemīt rūpes par būtisko. Dacia ir svarīgi piedāvāt automašīnas, kurām nav nekā lieka, bet kas lieliski atbilst klientu vajadzībām. Tās galvenokārt ir stabilas un uzticamas automašīnas, kas ir ārkārtīgi daudzpusīgas ikdienas lietošanā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.