Preses relīze

dalīties

Renault Group pārdošanas rādītāji 2022. gadā – turpinās izaugsme vērtību veidojošos segmentos

• Renault Group pārdošanas apjoms visā pasaulē sasniedza 2 051 174 automašīnas – kritums par 5,9%. • Renault Group neatlaidīgi īsteno savu pārdošanas politiku, palielinot vērtību un pārdošanas apjomu ienesīgākajos tirdzniecības kanālos. Mazumtirdzniecībā pārdoto automobiļu daļa piecās lielākajās Eiropas valstīs (Francijā, Vācijā, Spānijā, Itālijā, Apvienotajā Karalistē) sasniedz 67% – par 8,7 punktiem vairāk nekā 2021. gadā.

•Grupas automobiļu iepriekšpasūtījumi Eiropā joprojām ir rekordlielā skaitā, 2022. gada 31. decembrī sasniedzot 3,5 mēneša pārdošanas apjomu.

•Renault zīmols Eiropā un ārvalstīs veiksmīgi kāpina pārdošanas apjomu vērtību veidojošos segmentos.

oRenault ir starp trim veiksmīgākajiem zīmoliem elektrifikācijas jomā un ir trešais lielākais zīmols elektrifikācijas (pasažieru automobiļu) tirgū , apjomam pieaugot par 12%, salīdzinot ar 2021. gadu, un trešais lielākais zīmols tikai elektroautomobiļu tirgū. Kopumā vairāk nekā puse no Renault automobiļiem pārdoti mazumtirdzniecībā Eiropā (par 8 punktiem vairāk nekā 2021. gadā). Kopš 2021. gada pieaudzis arī Renault C segmenta automobiļu pārdošanas apjoms – īpaši labi ir klājies Arkana – pārdoti 80 000 automobiļu – un Mégane E-Tech electric – pārdoti 33 000 automobiļu.

oRenault nostiprina savas pozīcijas savos galvenajos tirgos ārpus Eiropas: Turcijā (+22,6% vs. 2021.), Marokā (+11,4% vs. 2021.) un Latīņamerikā (+8% vs. 2021.).

•2022. gadā pārdots rekordliels skaits Dacia automobiļu – 573 800, kas ir par 6,8% vairāk nekā 2021. gadā. Dacia apstiprina, ka ieņem trešo vietu Eiropā pēc mazumtirdzniecības pārdošanas apjoma, aptverot rekordlielu tirgus daļu – 7,6%. Šos panākumus nodrošinājuši četri atjaunotie modeļi ar jauno zīmola identitāti:

oSandero – privātpersonām visvairāk pārdotais automobilis Eiropā kopš 2017. gada;

oDuster – otrais privātpersonām visvairāk pārdotais automobilis Eiropā un privātpersonām visvairāk pārdotais SUV kopš 2018. gada;

oJogger savā pirmajā pārdošanas gadā kļuva par otro privātpersonām visvairāk pārdoto C segmenta automobili (neieskaitot SUV) Eiropā;

oSpring – trešais privātpersonām visvairāk pārdotais elektroautomobilis Eiropā.

•Alpine apstiprina, ka trešo gadu pēc kārtas piedzīvo izaugsmi – 2022. gadā pārdoti 3546 automobiļi, kas ir par 33% vairāk – tas saistīts ar ierobežotās sērijas ikoniskā A110 klāsta panākumiem. Vienlaikus Alpine neatlaidīgi tiecas uz paplašināšanos ārvalstīs, ieejot jaunos tirgos un spēcīgi attīstot savu tīklu par 40%.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes