Preses relīze
•Grupas automobiļu iepriekšpasūtījumi Eiropā joprojām ir rekordlielā skaitā, 2022. gada 31. decembrī sasniedzot 3,5 mēneša pārdošanas apjomu.
•Renault zīmols Eiropā un ārvalstīs veiksmīgi kāpina pārdošanas apjomu vērtību veidojošos segmentos.
oRenault ir starp trim veiksmīgākajiem zīmoliem elektrifikācijas jomā un ir trešais lielākais zīmols elektrifikācijas (pasažieru automobiļu) tirgū , apjomam pieaugot par 12%, salīdzinot ar 2021. gadu, un trešais lielākais zīmols tikai elektroautomobiļu tirgū. Kopumā vairāk nekā puse no Renault automobiļiem pārdoti mazumtirdzniecībā Eiropā (par 8 punktiem vairāk nekā 2021. gadā). Kopš 2021. gada pieaudzis arī Renault C segmenta automobiļu pārdošanas apjoms – īpaši labi ir klājies Arkana – pārdoti 80 000 automobiļu – un Mégane E-Tech electric – pārdoti 33 000 automobiļu.
oRenault nostiprina savas pozīcijas savos galvenajos tirgos ārpus Eiropas: Turcijā (+22,6% vs. 2021.), Marokā (+11,4% vs. 2021.) un Latīņamerikā (+8% vs. 2021.).
•2022. gadā pārdots rekordliels skaits Dacia automobiļu – 573 800, kas ir par 6,8% vairāk nekā 2021. gadā. Dacia apstiprina, ka ieņem trešo vietu Eiropā pēc mazumtirdzniecības pārdošanas apjoma, aptverot rekordlielu tirgus daļu – 7,6%. Šos panākumus nodrošinājuši četri atjaunotie modeļi ar jauno zīmola identitāti:
oSandero – privātpersonām visvairāk pārdotais automobilis Eiropā kopš 2017. gada;
oDuster – otrais privātpersonām visvairāk pārdotais automobilis Eiropā un privātpersonām visvairāk pārdotais SUV kopš 2018. gada;
oJogger savā pirmajā pārdošanas gadā kļuva par otro privātpersonām visvairāk pārdoto C segmenta automobili (neieskaitot SUV) Eiropā;
oSpring – trešais privātpersonām visvairāk pārdotais elektroautomobilis Eiropā.
•Alpine apstiprina, ka trešo gadu pēc kārtas piedzīvo izaugsmi – 2022. gadā pārdoti 3546 automobiļi, kas ir par 33% vairāk – tas saistīts ar ierobežotās sērijas ikoniskā A110 klāsta panākumiem. Vienlaikus Alpine neatlaidīgi tiecas uz paplašināšanos ārvalstīs, ieejot jaunos tirgos un spēcīgi attīstot savu tīklu par 40%.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.