Preses relīze

dalīties

Renault savu marketinga strategiju piemero ekonomiskajai situacijai

Lai istenotu vienu no originalakajiem planiem Renault Grupas vesture, Renault marketinga departaments ir izvirziji ambiciozus merkus šim gadam. Bez tam šim projektam piesaistiti lieli resursi, kas jau pamazam sak atmaksaties un nest auglus. Piemerojoties ekonomiskajai situacijai, Renault palielina Grupas atpazistamibu digitalaja merkauditorija, iepazistinot ar diviem interneta balstitiem produktiem: Renaultveikalu (Renaultshop) un Renault TV.

 

Uzvaroša strategija 2008. gada

Pern daudz tika darits, lai Renault klatbutne virtualaja vide klutu krietni pamanamaka – tika izveidotas jaunas versijas regionalajam pardošanas majas lapam renault.valsts un dacia.valsts. Tika izveidotas 15 mini majas lapas, kas veltitas atseviškiem produktiem. Sadarbiba ar Microsoft majas lapas www.new-megane.com un www.new-laguna.com tika papildinatas ar Silverlight tehnologiju un DeepZoom un Microsynth iespejam, laujot lietotajam ieraudzit automašinas lidz pat neiedomajamakajam detalam un izveidot 3d attelus.

Bez tam parakstiti divi loti butiski sadarbibas ligumu. Sadarbiba ar Elenu Makarturu (Ellen MacArthur), pazistamu jahtu specialisti, simbolize Renault saistibas pret vidi un Renault ECO 2 zimi. Bez tam noslegta sadarbiba ar Electronic Arts, izvietojot jauno Megane Coupe viena no slavenakajam autosacikšu videospelem pasaule „Need for Speed”. Tadejadi Renault plano iekarot arvien jaunas un jaunas merkgrupas.

Lai padaritu iespaidigaku jauno modelu paradišanos, tiek veidoti dažadi ipaši notikumi, piemeram,  milzigs seifs, kura tiek glabata Laguna Coupe vai ari gigantiski plakati lielakajas Eiropas galvaspilsetas utt.

Mainijies ari sadarbibas veids ar Renault reklamas agenturu Publicis. Šobrid akcents tiek likts uz katras valsts reklamas agenturas radošumu, liekot agenturam sacensties sava starpa, kuras reklamas pasakumi bus efektivaki. Izvirzot skaidrus merkus un atvelot tiem konkretus resursus, Renault marketinga strategija ir sasniegusi parliecinošus rezultatus: reklamas izmaksas samazinatas uz pusi, ka ari  pirmo reizi pedejo piecu gadu laika Renault tels Eiropa ir krietni uzlabojies.

 

  Renault savu marketinga strategiju piemero ekonomiskajai situacijai

Pateicoties sadarbibai ar Aliansi, apvienotais Renault Nissan mediju iepirkuma ligums, kas parakstits ar Omnicom-OMD, 2008. un 2009. gada dos vismaz 10% ietaupijumu. Planots luzums ari kopeja mediju strategija – aptuveni puse lidzeklu tiks ieguldita TV reklamas un gandriz 15% - interneta reklamas, šadas idejas merkis ir koncentreties uz medijiem, kam ir lielaka ietekme. Pedejo divu gadu laika Renault interneta reklamu apjoms ticis dubultots.

Šogad Renault plano jaunu projektu – pardošanu interneta ar Renaultshop palidzibu. Merkis – samazinat uzkrajumus un palielinat jauno auto noietu. Pircejiem interneta ir acimredzamas priekšrocibas – iespeja atrast auto, izveloties velamo parametrus, sakot no krasas un beidzot ar vietu, kur notiks auto sanemšana. Renaultshop saks darbibu jau šis vasaras sakuma – Francija un Spanija, bet gada otraja puse Italija, Vacija un Lielbritanija.

Lai uzturetu pozitivu telu, Renault iepazistina ari ar interneta bazetu TV kanalu www.renault.tv, kas raida franču un anglu valoda. Ta saturs planots izklaidejošs un informativs. Tas bus ietekmigs medijs, kas nodrošinas informaciju par zimolu, produktiem, auto un moto sportu, ka ari citam lietam. Renault TV piedalisies Renault Grupas darbinieki, slavenibas, ka ari automarkas entuziasti, liekot uzsvaru uz ipašo saikni, kas šiem cilvekiem veidojas ar savam automašinam.

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes