Preses relīze

dalīties

Renault Nissan alianse 2008. gada pardevusi 6 090 303 automašinas

Globalaja tirgu, kas krities par 55, Renault un Nissan pardošanas apjomi 2008. gada kritušies par 1,1%. Kopuma pardotas 6 090 304 automašinas, iegustot 9,4% no globala jauno auto tirgus, kas ir par 0,3 punktiem vairak neka 2007. gada. Attiecigi Renault pardevis 2 382 230 un Nissan 3 708 074 automašinas, kas rada, ka Renault pardošanas apjomi pasaule kritušies par 4,1%, bet Nissan - pieauguši par 0,9%.

Globalaja tirgu, kas krities par 55, Renault un Nissan pardošanas apjomi 2008. gada kritušies par 1,1%. Kopuma pardotas 6 090 304 automašinas, iegustot 9,4%[1] no globala jauno auto tirgus, kas ir par 0,3 punktiem vairak neka 2007. gada.

Attiecigi Renault pardevis 2 382 230 un Nissan 3 708 074 automašinas, kas rada, ka Renault pardošanas apjomi pasaule kritušies par 4,1%, bet Nissan - pieauguši par 0,9%.

Renault iztur globala tirgus krizi

Globalaja tirgu, kas samazinajies par 5%, Renault Grupas pardošanas apjomi  sarukuši par 4,1%, taču tirgus dala pieaugusi par 3,6%.

Renault Grupa (taja ietilpst Renault, Dacia un Renault Samsung tirdzniecibas markas) kapinajusi pardošanas apjomus starptautiskaja tirgu, arpus Eiropas, palielinot tos par 1,5% (kopuma pardotas 873 798 vienibas).

Eiropa, kuras tirgu krize skarusi visvairak, jo piedzivots tirgus kritums par 8%, Renault Grupas pardošana pieaugusi par 0,2 punktiem, sasniedzot 9%.

 

Arpus Eiropas svarigakie tirgi ir:

Brazilija, kur pardošana pieaugusi par 56,4%, sasniedzot pardoto automašinu rekordskaitli - 115 000. Grupas tirgus dala pieaugusi par 1,2 punktiem lidz pat 4,3%, padarot Renault par vienu no TOP 6 automašinu tirdzniecibas markam Brazilija. Šaja valsti pardots gandriz 40 000 Sandero un vairak neka 36 5000 Logan markas automašinu.

Krievija Renault Grupas pardošanas apjomi pieauguši par 6,8%, tuvojoties 100 000.

Maroka Grupa vel arvien ir tirgus lidere, kam pieder 27,8% no auto tirgus.

 

2008. gada 2008. gada Renault Grupa piedavaja 10 jaunus automašinu modelus: Clio Estate, Grand Modus, New Megane hečbeks un kupe, Laguna Kupe, Kangoo , Kangoo Compact, Logan pikaps un Logan furgons, Talia. 2009. gada Renault bus lideris citu autoražotaju vidu jauno modelu skaita zina. Ši strategija – piedavat pateretajam pec iespejas vairak jaunu modelu, ir sevi pozitivi pieradijusi, jo pagajušaja gada zem Renault un Dacia zimoliem pardots 5 10 000 jauno modelu vienibu, tas ir pieaugums par 38,7 %

 

2008. gada 28. februari tika parakstits ligums ar lielako Krievijas autorupnicu AvtoVaz, kas rezultejas 669 972 Lada automašinu pardošana laika posma no marta lidz decembrim. Taču, ta ka šie skaitli neatspogulo visu gadu, tie nav ieklauti kopejos pardošanas rezultatos.

 

Ari Nissan lepojas ar jaunu produktu liniju. Par spiti tirgus kritumam , Nissan (Nissan un Infiniti tirdzniecibas markas) perno gadu nosledzis ar 0,9% kapumu, pardodot 3 708 074  vienibu. Tam palidzeja ari astonu jaunu modelu ienakšana tirgu: Teana, Infiniti FX, Maxima, NP200 pikaps, Quasquai+2, KIX mini-SUV, Cube un 370Z.

 

Japana Nissan pardevis 678 126 vienibas, te pardošanas apjoms krities par 5,9% ,un tas ir zemakais kopš 1980. gada. Salidzinot ar 2007. gadu, tirgus dala samazinajusies par 0,2 punktiem.

 

ASV, kur auto tirgus 2008. gada samazinajas par veseliem 18%, salidzinot ar 2007. gadu, Nissan pardošana samazinajas par 10,9%. Kopuma pardots 951 350 Infiniti un Nissan marku automašinu, tirgus dala saglabata iepriekšeja – 7,2%.

 

Pardošanas apjomi Eiropa  (ieskaitot Krieviju) sasnieguši jaunu rekordu – 591 139 vienibas, kas ir pieaugums par 5,5% salidzinot ar 2007. gadu (tas bija pardošanas apjomu rekordgads lidz šim). To galvenokart noteica Qashaquai popularitate – tika pardotas 183 294 vienibas. Krievija vel arvien paliek Nissan lielakais tirgus Eiropa, tur tika pardotas 154 340 vienibas, tas ir par 26,5% vairak neka iepriekšeja gada.

 

Renault – Nissan alianse – vadoša nulles emisijas automašinu ražošana. Ta ka tuvakaja nakotne arvien lielaka uzmaniba tiks pieversta automašinam, kas rada pec iespejas mazaku gaisa piesarnojumu, Alianse ir iecerejusi klut par lideri pasaules automašinu tirgu, piedavajot nulles emisijas automašinas masu pateretaju segmenta. Šobrid notiek sarunas ar valstu valdibam, pilsetam un citam organizacijam par sadarbibu elektromobilu ieviešana visa pasaule.

 

2009. gada aprites 10 gadi kopš izveidota Renault Nissan alianse



[1] Kopa pasažieru automašinas un vieglie komercauto, balstoties uz Renault aprekiniem: 65 072 841 vieniba.

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes