Preses relīze
Robusts un sportisks
Dusters – Dacia pirmais krosovers –lepojas ar to, ka ir atškirigs. Skatoties no vaditaja puses tas ir ka sporta kupeja, bet pasažieri, iekapjot no otras puses, to redz ka MPV (multi purpose vehicle) ar tradicionalu priekšejo durvju atveršanu un aizmugurejam durvim, kas iestiprinatas enges, nodrošina papildus celošanas ertibas.
Dustera augstums ir
Priekšpuse ar plato bamperi, kura ir divas horizontalas gaisa iepludes spraugas, demonstre speku. Dacia raksturigajam režgim pieklaujas priekšejie lukturi, kas „parklajas” priekšejiem sparniem, veidojot gaismas liniju, kas stiepjas uz durvim.
Skatoties no saniem, skaidri izteiktas ritenu arkas un lielas durvis rada iespaidu, ka Dusters stabili „sež” uz cela. Aizmugure iegravetais Dacia logo vel vairak pastiprina šis koncepta automašinas ?robustumu? un uzticamibu.
Lidzigi ka Logan, Dusters ir tikai 4.25 m garš un tam raksturiga veikliba parliecina, ka pilsetas druzma tas jutas ka majas. Vienlaikus
Ipaša uzmaniba pieversta Dustera aerodinamiskajai efektivitatei (Cd: 0.30) un plustošajam sanu linijam. Aerodinamiskas, sparniem lidzigas jumta apdares? formas ari efektivi novada gaisa plusmu uz aizmuguri. Kopuma ?visas šis konstrukcijas samazina degvielas paterinu, tapec Dusters ir ipaši videi draudzigs krosovers. Par spiti savam jaudigumam, ar dalinu filtru aprikotais 1.5 dCi 105 zirgspeku motors (77kW) izdala tikai 139 g CO2 /km, bet degvielas paterinš ir 5.3 l/ 100km.
Krosovers ar Dacia iezimem
Futuristiskais krosovers demonstre zimola pamatvertibas – vienkaršibu, robustumu un autentitati parsteidzoša forma, kas redzams ari Dustera salona.
Konceptauto divu tonu šokolades un zilais interjers rada labklajibas un svetku sajutu. Pilniba stiklotais jums lauj piepildities kabinei ar gaismu, kamer aploksnes formas priekšejie sedekli nodrošina pirmškirigu komfortu. Vaditaja vieta ir integreta salona vienoti ar? palodzi un centralo konsoli, veidojot viengabalainu ansambli, kas pastiprina salona? sportiskumu.
Instrumentu panelis rada ekspresivitates sajutu, taču tas veidots no vienkaršiem materialiem. Panela izvietojums priekšejam pasažierim nodrošina rekordlielu vietu kajam. Vel instrumentu paneli ir
Dusters ir adaptejama, modulejama konceptautomašina. Četru sedeklu ikdienas braukšanas automašina ir viegli parveidojama? par brivdienu transporta lidzekli. Aizmugurejo pasažieru sedeklis tiek paslidinats zem priekšejiem sedekliem, papildus iegustot divu kubikmetru lielu platibu kravas parvadašanai.
Dimensijas
Garums mm |
4, 250 |
Platums mm |
1,640 |
Augstums mm |
1,495 |
Platums, atverot durvis mm |
4,285 |
Ritenu baze mm |
2,804 |
Svars kg |
1,300 |
Bagažas nodalijums dm3 VDA |
470 |
Tehniskie raditaji
Dzinejs |
dCi 105 |
Maksimala jauda zirgspeki (kW) |
105 (77) |
Maksimala grieze? (Nm) |
240 pie 2,000 rpm |
Paatrinajums no vietas lidz 100 kph (s) |
9,6 |
CO2 emisija, kombineta cikla degvielas paterinš |
139g/km, ekvivalents 5,3l/ 100 km |
Transmisija |
Manuala 6 atrumu atrumkarba |
Riepas |
245/35 ZR21 |
Riteni |
|
Partneri
ProtoStyle |
Korpusa forma |
Michelin |
Riepas |