Preses relīze

dalīties

Jaunais V6 dCi dizeldzinejs: veiksmigs Renault – Nissan alianses sadarbibas piemers

Renault Nissan alianse Parizes motoršova laika atklaja savu pavisam jauno V6 dCi dizeldzineju (V9X veids) jaunaja Laguna kupeja varianta. Šis dzinejs ir pirmais V6 dizeldzinejs, kas izveidots un ražots Alianses ietvaros, ar to tiks aprikotas augstaka limena automašinas, kas atbilst musdienu prasibam – jaudigas, taču ekonomiskas un videi draudzigas.

Renault Nissan alianse Parizes motoršova laika atklaja savu pavisam jauno V6 dCi dizeldzineju (V9X veids) jaunaja Laguna kupeja varianta. Šis dzinejs ir pirmais V6 dizeldzinejs, kas izveidots un ražots Alianses ietvaros, ar to tiks aprikotas augstaka limena automašinas, kas atbilst musdienu prasibam – jaudigas, taču ekonomiskas un videi draudzigas.

Renault – Nissan alianse, kas 2009. gada atzimes savu 10. pastavešanas gadadienu, ir veiksmigs divu kompaniju sadarbibas piemers. Bet jaunais V6 dCi dizeldzinejs kartejo reizi pierada šadas sadarbibas efektivitati – to izveidoja divas kompanijas, tas tiek ražots Renault rupnica, taču ar to tiks aprikotas Renault, Nissan un Infiniti automašinas. Atseviški katra kompanija nebutu varejusi šadu produktu radit, jo tas butu parak dargi un neefektivi, šobrid kopejas dizeldzineja izveides izmaksas tiek lestas ap 180 miljoniem eiro.

Jauna dzineja specifikacijas veidotas ta, lai atbilstu pec iespejas vairakam Renault, Nissan un Infiniti automašinam, tas nozime, ka to vares izmantot kupejas, sedanos, SUV utt., tapec ari tas veidots V stila un ir universals. No Renault zimola automašinam šis dzinejs jau tiek izmantots Laguna kupejas versija, 2009. gada sakuma tas bus ari Laguna sedan un Laguna Estate. Savukart Nissan zimols izmantos dzineju Maxima jaunaja versija ASV tirgu, bet Eiropa - Pathfinder un Navarra modelos. Bez tam šis dzinejs bus ari Infiniti EX, FX un M modelos Eiropa.

Dizeldzineji šobrid ir populari Eiropa, taču pieprasijums pieaug ari citas pasaules valstis. Francija, piemeram, 75% jauniegadato automašinu ir ar dizeldzinejiem, pieprasijums pec šada veida auto pieaug ari Japana. Renault dizeldzineji tiek slaveti par degvielas paterina efektivitati un nelielo CO2 izpludes gazu daudzumu, zemo trokšna limeni un loti nelielajam vibracijam. Tie ir loti piemeroti ikdienas braukšanai, jo ir videi draudzigi, uzticami, dinamiski un kalpo ilgi.

Renault

Renault Grupas ienemumi 2007. gada bijuši 40682 miljoni eiro. Kompanija ražo un pardod pasažieru un vieglas komercautomašinas, ta ir parstaveta 118 valstis un pardod triju zimolu auto: Renault , Dacia un Samsung. Uznemuma nodarbinati 129000 cilveku visa pasaule.

Nissan

Nissan Motor Kompanijas ienemumi 2007. gada bijuši 10824 triljoni jenu. Kompanija ražo un pardod pasažieru, SUV, ka ari komercautomašinas, tas zimoli ir: Nissan un Infiniti. Uznemuma nodarbinati 224 000 cilveku visa pasaule.

Infiniti

Infiniti zimols pirmo reizi tika prezentets 1989. gada ASV, šis nosaukums tika izvelets, lai asocietos pateretajam ar lielakam iespejam servisa, dizaina un braukšanas joma. Planots, ka 2012. gada Infiniti bus parstavets visos pasaules luksusauto tirgos.

Renault – Niissan alianse

Alianse izveidota 1999. gada. 2007.gada ta pardevusi 6160046 automašinu. Alianse tiecas ierindoties pasaules pirmo triju autoražotaju topa kvalitates, tehnologiju un pelnas zina.

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes