Preses relīze
Jaunakais papildinajums Renault sporta automobilu modeliem ir revolucionara Renault Megane R26.R, kas veidota uz Megane F1 Team R26 modela bazes. Megane R26.R aprikota ar tadu pašu dzineju un parnesumkarbu ka bazes modelis, bet atškiras ar svaru (jaunais modelis ir par
Pec sportiska modela Megane F1 Team R26 panakumiem (atklats 2006.gada Novembri) Renault nolema uzsakt darbu pie vel jaudigaka modela izstrades – Megane R26.R. Šis Renault Sporta Tehnologiju raditais modelis ir viens no jaunpienacejiem Renault sporta klases auto klastam, kura ietilpst Clio Renault Sport, Clio F1 Team R27, Megane Renault Sport, Megane Renault Sport dCi, Megane F1 Team R26 un Twingo Renault Sport (ari jaunpienacejs).
Revolucionars dizains
Renault Sport Tehnologiju inženieri jaunajai Megane R26.R izveidojuši unikalu dizainu, kas to ieverojami atškir no citiem Renault sporta klases auto modeliem.
Megane R26.R aprikota ar specifiskiem sarkaniem
Minuss
Ka vienu no vadmotiviem, izstradajot jauno Megane R26.R, inženieri izvelejas auto masas samazinašanu – šis modelis, salidzinot ar bazes modeli Megane F1 Team R26, sver par
- aizmugurejiem sedekliem un drošibas jostam;
- drošibas spilveniem (iznemot vaditaja puse);
- automatisko klimata kontroli (pieejama ka papildus aprikojums/ manuala klimata kontrole ietilpst standarta ekipejuma);
- aizmugureja logu tiritaja slotinu;
- miglas lukturiem;
- priekšejo gaismu tiritaju slotinam;
- lielako dalu skanas necaurlaidigo materialu.
Ari vairakiem citiem auto komponentiem veikta modifikacija ar merki samazinat automašinas svaru.
Seviški jaudigs
Megane R26.R, tapat ka bazes modelis Megane F1 Team R26, aprikota ar 2.0 Turbo dzineju ar sešu atrumu manualo parnesumkarbu (ND0*020). Ši dzineja maksimala jauda ir 230 zs (169kW), un maksimalais griezes moments – 310 Nm. Janorada, ka šo dzineju raksturo ari mainigais apgriezienu skaits – ta, piemeram, 90% no maksimalas jaudas iespejams sasniegt pie griezes momenta no 2000 – 6000 apgriez./min. Atrumu
Ražots Francija