Preses relīze
Renault Koleos ir desmitais Renault modelis, kas EuroNCAP drošibas testos ieguvis augstako vertejumu – piecas zvaigznes. Euro NCAP testos tiek parbaudita gan auto pasivas, gan aktivas drošibas aprikojums. Renault drošibas sistemu izstrade balstita uz realu gadijumu analizi, kas lauj izstradat efektivakas drošibas sistemas.
Renault Koleos EuroNCAP pieaugušo drošibas testos ieguva 33 punktus jeb piecas zvaigznes. Bernu drošibas EuroNCAP testos Renault Koleos izcinija četras zvaigznes (maksimalais raditajs ir piecas zvaigznes), bet gajeju drošibas testos – divas zvaigznes (maksimalais – četras zvaigznes).
Runajot par pasivo drošibu, Renault Koleos veidots ka „pasažieru izdzivošanas šuna” sadursmes gadijuma. Koleos pasažieru drošibas nolukos aprikots ar sešiem drošibas spilveniem, drošibas jostam ar noespriegojuma ierobežotajiem un citu aprikojumu, kas nodrošina pec iespejas efektivaku pasažieru aizsardzibu. Ari pagalvjiem veidots ergonomisks dizains, lai nodrošinatu maksimalu aizsardzibu aizmugureja grudiena gadijuma. Liela nozime ir ari Koleos četru ritenu piedzinas sistemai, ko izstradajusi Renault-Nissan Alianse un ar kuru aprikots ari Nissan X-Trail.
Izstradajot drošibas sistemas, Renault balstas uz realu satiksmes negadijumu analizi. Uzsvars tiek likts uz jaunakajam tehnologijam ar merki pasargat no negadijumiem, izlabot radušas neparedzetas situacijas (piemeram, automašinas saslidešana) un pasargat pasažierus sadursmes gadijuma. Gadu laika Renault kluvis par vienu no drošako automašinu ražotajiem, nopelnot nu jau 10 saviem modeliem augstako vertejumu – piecas zvaigznes – EuroNCAP drošibas testos.
Renault drošibas politika vairak saistas ar tehniskiem risinajumiem, taču loti lielu uzmanibu organizacija velta ari informetibas limena paaugstinašanai sabiedriba. Renault uzskata, ka sabiedribas izglitošana ir vitali svarigs aspekts, ja runa ir par satiksmes drošibu.