Preses relīze
Jauna Renault Megane veidota ka moderns, nedaudz sportisks un vienlaikus robusts un praktisks auto, par ko liecina gan tas arejais, gan salona dizains. Papildu uzmaniba veltita ari materialu izvelei, radot uzticamu un izturigu auto.
Jaunas Renault Megane salona dizains veidots ta, lai tas butu gan erts, gan praktisks. Auto aprikots ar kombineto analogo/digitalo merinstrumentu paneli un viegli nolasamu ar krasam kodetu kruiza kontroles/atruma ierobežotaja mehanismu. Auto aprikots ari ar citam jaunakajam tehnologijam, piemeram, brivroku izejam, automatiskas slegšanas sistemu, Bluetooth DVD navigacijas sistemu un modernu audio sistemu.
Izstradajot jauno Megane, seviška uzmaniba pieversta auto vadamibai un braukšanas komfortam. Jaatzime, ka šis auto ir gan jaudigs, gan vienlaikus ekologisks. Salidzinoši var minet, ka jauna Renault Megane pieejama ar četriem dizeldzinejiem, kuru CO2 emisija izpludes gazes ir vienada vai mazaka par 120g/km. Auto draudzigumu videi apliecina ari tas, ka 95% no automašinas iespejams nodot otrreizejai parstradei, turklat 12% jeb 22kg no visam plastmasas detalam automašina ražotas no otrreizejas parstrades plastmasas.
Lidzigi ka citi Renault modeli, ari jauna Renault Megane aprikota ar modernakajam aktivas un pasivas drošibas sistemam.
Renault parstavji norada, ka jauna Renault Megane vertejama ka Renault atgriešanas C-segmenta automašinu tirgu. Tiek planots, ka 2010.gada jauna Renault Megane parstaves jau sešus atškirigus modelus. Šie modeli bus pieejami Eiropas tirgu, un tie tiks ražoti Palencijas rupnica Spanija un Douai rupnica Francija. Daži modeli tiks tehniski piemeroti ari ne-Eiropas tirgiem.
Jauna Renault Megane planošana paradisies, sakot no ša gada novembra.