Preses relīze

dalīties

Renault ienakumi turpina pieaugt

Renault ienakumi pieauguši par 2,3%, sasniedzot 20942 miljoni eiro. Renault operativa pelna 2008.gada pirmajos menešos sasniegusi 865 miljonus eiro, kas sastada 4,1% no kopejiem ienakumiem. Salidzinoši var minet, ka 2007.gada šis raditajs attiecigi bija 3,5%.
  • Renault ienakumi pieauguši par 2,3%, sasniedzot 20942 miljoni eiro.
  • Renault operativa pelna 2008.gada pirmajos menešos sasniegusi 865 miljonus eiro, kas sastada 4,1% no kopejiem ienakumiem. Salidzinoši var minet, ka 2007.gada šis raditajs attiecigi bija 3,5%.

 

Pateicoties piecu jaunu modelu radišanai – Clio Grand Tour, Grand Modus, jaunie Renault Kangoo PC un LCV, ka ari Logan Pickup – Renault Grupas pardošanas apjomi ši gada pirmajos sešos menešos, salidzinot ar 2007.gada pirmo pusi, pieauguši par 4,3% - kopuma pardotas 1325500 automašinas.

 

Operativa pelna palielinas par 19,8%

Renault Grupas ienakumi 2008.gada pirmajos sešos menešos sasnieguši 20942 miljonus eiro, un, salidzinot ar attiecigo laika periodu 2007.gada, tas ir par 2,3% vairak.

Ienakumu palielinašanos noteica vairaki faktori:

·        Ieverojami pieauga pardošanas apjomi Francija, pateicoties jaunajiem modeliem;

·        Bija verojams pardošanas apjoma pieaugums videi draudzigo un zemakas emisijas B-segmenta auto modeliem u.c.

Negativa ietekme šaja perioda bijusi valutas kursa svarstibam (sterlinu marcina pret eiro).

Grupas operativa pelna šaja perioda ir 865 miljoni eiro, un tas ir 4,1% no kopejiem ienakumiem. Salidzinoši var minet, ka attiecigaja laika perioda 2007.gada grupas operativa pelna bija 689 miljoni eiro jeb 3,5% no kopejiem ienakumiem. Neto ienakumi šaja perioda sastada 315 miljonus eiro.

 

Ricibas plans

Tik strauja makroekonomiskas situacijas lejupslide, kada verojama šodien, netika paredzeta pat vislaunakajos Renault Commitment 2009 plana ietvaros izstradatajos scenarijos. Ka galvenos ekonomikas lejupslides un auto industriju ietekmejošos faktorus Renault norada:

·        Straujais degvielas cenu pieaugums;

·        Jelmaterialu cenu pieaugums;

·        Negativas arzemju valutas svarstibas;

·        Finansu krize, ka rezultata pieaugušas korporativas izmaksas;

·        Lejupslide Eiropas auto tirgos.

Ar merki saglabat konkuretspeju un ienesigumu, Renault sava darbiba ieviesis šadas izmainas:

·        Cenu palielinašana atbilstoši jelmaterialu cenu pieaugumam;

·        Produktu plana vienkaršošana, atcelot mazak nozimigos projektus;

 

Apspriesti vel tiek šadi priekšlikumi:

·        Korporativo izdevumu samazinašana par 10%, lielakoties Eiropa;

·        Ražošanas reorganizacija – pareja uz vienas mainas darbu Sandouville rupnica, nemot vera pieprasijuma samazinašanos pec D-segmenta automašinam Eiropa. Atbilstoši situacijai varetu tikt pienemti ražošanas reorganizešanas plans attieciba ari uz citam rupnicam, kas ražo B-segmenta auto.

 

 

Atskats

·        2008.gada otraja puse Eiropa planots laist apgroziba jauno Laguna Coupe, ka ari uzlabotos Megane auto modelus. Arpus Eiropas planots palielinat ražošanas apjomus visiem Renault Grupas zimoliem. Tomer, neskatoties uz visiem negativajiem apstakliem, uzstadits merkis panakt pardošanas apjomu pieaugumu par 5%;

·        Pamatojoties uz 2008.gada pirma pusgada finanšu rezultatiem, uzstadits merkis sasniegt operativo pelnu, kas sastaditu 4,5% no kopejiem ienakumiem. Tomer tiek noradits, ka negativie ekonomiskie apstakli varetu padarit šo merki gruti sasniedzamu. ;

·        2009.gada planots pardot vairak ka Renault, Dacia un Renault Samsung automašinu. Ieklaujot Lada, pardošanas apjomam vajadzetu parsniegt 3,8 miljonus vienibu;

·        Uzstadits merkis 2009.gada sasniegt operativo pelnu 6% apmera no kopejiem ienakumiem.

 

Renault norada, ka Renault Commitment 2009 plana ietvaros paredzetas aktivitates, jau „nesušas auglus”. Ka nozimigakas jamin kvalitates paaugstinašana, jaunu modelu radišana un laišana apgroziba, cenu samazinašana u.c. Loti daudz strategiski veiksmigi projekti pedeja pusotra gada laika realizeti sadarbiba ar Nissan – rupnicas Chennai, Indija, rupnica Tangiers, Maroka, elektromobilu izstrade, zemas izmaksas auto linija sadarbiba ar Bajaj Auto u.c. Nozimiga ir ari izveidota sadarbiba ar autoražotaju AvtoVAZ Krievija.

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes