Preses relīze
Dacia zimols, kas šobrid piedava jau četrus modelus – Dacia Logan, Logan MCV, Logan Van un Logan Pick-up, savu klastu nolemis papildinat ar vel vienu modeli – hetčebku Dacia Sandero, kurš plašakai publikai pirmoreiz tiek izradits Ženevas motoršova 2008. Dacia Sandero tiek ražots Pitesti rupnica Rumanija, un pardošana Eiropa tas varetu paradities ša gada vasara. Lidzigi citiem Dacia modeliem, ari Sandero tiks piedavats ar 3 gadu vai 100000 km nobraukuma garantiju.
Dacia Sandero dizains veidots robusts un dinamisks, ko ieverojami izcel priekšejie garenie lukturi. Salidzinot ar iepriekšejiem Dacia modeliem, šis modelis parsteigs ari ar salona dizainu – merinstrumentu panelis veidots ta, lai tas butu gan moderns, gan funkcionals, turklat klientiem tiek piedavata iespeja kombinet dažadas krasas un apdares materialus. Kopejam auto dizainam pieskanots ari durvju dizains, durvju rokturi veidoti ta, lai kalpotu ka teicams interjera elements. Dacia Sandero lidzigi ka parejie Logan modeli veidota uz B0 platformas. Ka lielaka dala B-segmenta auto, ari Dacia Sandero aprikota ar stures pastiprinataju, kas auto vadamibu padara drošaku un paaugstina precizitates limeni. Jaatzime gan, ka bazes modeli bus pieejami bez stures pastiprinataja, lai saglabatu ši modela auto tik raksturigo zemo cenu. Atkariba no versijas, Dacia Sandero pieejams ar dažadam ekstram. Izstradajot Dacia Sandero, seviška uzmaniba tika veltita korozijas aizsardzibai un elektroniskas sistemas pilnveidošanai.
Uzticami un parbauditi dzineji
Dacia Sandero ir pieejama ar diviem benzina dzinejiem (1.4l 75zs un 1.6l 90zs) un diviem dizeldzinejiem (1.5dCi 70zs un 1.5dCi 85zs), ar kuriem iepriekš aprikoti vairaki Renault un Dacia modeli.
1.4 un 1.6 benzina dzineji nodrošina ieverojamu jaudu pat pie zemiem apgriezieniem. Savukart 1.5dCi dzinejs pasaule atzits par vienu no labakajiem dizeldzinejiem. Dzineja uzlabota tehnologija nodrošina perfektu sniegumu un zemu degvielas paterinu. 1.5.dCi pieejams ar jaudu 70zs un jaudu 85zs, ar kuru aprikoti ari Dacia Logan un Dacia Logan MCV. Jaatzime, ka šis dzinejs ari ir gana ekologisks – CO2 emisija izpludes gazes ir tikai 120g/km.
Viens no ietilpigakajiem savas klases auto
Neskatoties uz to, ka Dacia Sandero klasificejama ka mazas klases auto, tas izmeri (garums 4,02m; platums 1,75m; garenbaze 2,59 m) un salona izkartojums pieškir auto ieverojamu ietilpibu. Auto aizmugure ir pietiekami vietas tris pasažieriem. Bagažnieka ietilpiba ir 320 litri, savukart, noliecot aizmugurejas sedvietas, ta ietilpiba palielinas lidz 1200 litriem.
Drošiba
Dacia Sandero, lidzigi ka parejie Renault grupas modeli, aprikota ar jaunakajam drošibas tehnologijam. Seviška uzmaniba, runajot par aktivo drošibu, veltita bremzešanas sistemai – Dacia Sandero aprikota ar jaunakas paaudzes Bosch 8.1 ABS. Auto aprikots ari ar neskaitamiem pasivas drošibas elementiem – rupigi izveleti ari materiali, no kuriem veidota auto konstrukcija, lai avarijas gadijuma rastos pec iespejas mazaki bojajumi. Tapat Dacia Sandero aprikota ar 3-punktu drošibas jostam un ISOFIX bernu sedekliem. Atkariba no modela un klienta izveleta aprikojuma limena, Dacia Sandero var but aprikota pat ar četriem drošibas spilveniem.
Dacia Sandero un grupas izaugsmes strategija
Dacia Sandero izlaišana ir liels solis Dacia grupas attistibai. Ka norada uznemuma vadiba, paplašinot Dacia modelu klastu ar hetčebeku, ir ar merki iegut jaunus klientus.
Dacia Sandero pardošana Eiropa, Turcija un Magrebas regiona paradisies ša gada junija. Dacia Sandero tieša merkauditorija ir gados jauni, pragmatiski un racionali cilveki, kuri velas iegadaties savu pirmo auto par sapratigu cenu, kam salidzinoši zemas ir ari ekspluatacijas izmaksas. Dacia „dzimtene” Rumanija bus pieejami visi pieci modeli, kamer Rietumeiropa pagaidam vien tris – Dacia Logan, Logan MCV un Sandero.
Dacia Sandero ražošana Pitesti rupnica Rumanija tika uzsakta 2007.gada oktobri, un apmeram 70% no tas sastavdalam ir identiskas Dacia Logan modelim. Kopš Dacia Logan ražošanas sakuma Pitesti rupnica savu ražigumu ir teju divkaršojusi, palielinot savu kapacitati lidz 350000 auto. Ta, piemeram, Logan MCV un Logan Van ražošanas apjoms no 32 vienibam stunda 2004.gada palielinajies lidz 60 vienibam stunda 2008.gada. Dacia Sandero izstrade un ražošana Eiropa iegulditi vairak ka 147 miljoni eiro, no kuriem lielaka dala investeta ražošanas kapacitates paaugstinašanai.
Jaatzime, ka Sandero Brazilija un Argentina pardošana paradijas jau 2008.gada janvari, savukart Dienvidafrika pardošana tas varetu nonakt 2009.gada.