Preses relīze
Renault vadiba prezentejusi oficialos 2007.gada uznemuma finansu raditajus. Pern Renault pardošanas apjoms pasaule pieaudzis par 2,1%, operativa pelna palielinajusies lidz 27,4% jeb 1,354 miljardiem eiro, savukart Renault neto pelna samazinajusies par 7,6%, sasniedzot 2,734 miljardu eiro atzimi.
Operativa pelna parsniedz planoto
Renault grupas apgrozijums 2007.gada bija 40,682 miljardi eiro un, salidzinot ar 2006.gadu, tas pieaudzis par 1,8%. Automobilu strukturvieniba uzradija apgrozijumu 38,679 miljardi eiro, un tas ir par 1,6% vairak ka pern. Jaatzime gan, ka Eiropa un Francija apgrozijums krities par 2,6%, savukart parejos regionos tas bijis ar plus zimi, kopa sastadot 3,1% apgrozijuma pieaugumu. Pardošanas Finanšu dala (Sales Financing Division) uzradija apgrozijumu 2,003 miljardu eiro apmera.
2007.gada Renault grupas operativa pelna pieaugusi par 27,4%, sasniedzot 1,354 miljardus eiro jeb 3,3% no kopeja apgrozijuma (2006.gada tie bija tikai 2,6% no kopejas apgrozijuma). Automobilu strukturvienibas operativa pelna 2007.gada pieaugusi par 54,5% (882 miljoni eiro), un tas sastada 2,3% no kopeja apgrozijuma. Lai gan ieverojami pieauga izejmaterialu cenas, logistikas cenas tika samazinatas par 137 miljoniem eiro, savukart administrativas izmaksas – par 44 miljoniem eiro. Pardošanas finanšu dalas operativa pelna bija 472 miljoni eiro (2006.gada 492 miljoni eiro).
Neto pelna – 2,734 miljardi eiro
Grupas operativie ienakumi 2007.gada ir 1,238 miljardi eiro, un tas, salidzinot ar 2006.gadu, ir par 41,2% vairak. Renault nopelnijis 1,675 miljardus eiro no neto ienakumiem sadarbibas kompanijas, no kuriem 1,288 miljardi eiro ieguti no sadarbibas ar Nissan un 352 miljoni no AB Volvo.
Renault neto pelna 2007.gada sastada 2,734 miljardus eiro. Salidzinot ar 2006.gadu, neto pelna samazinajusies par 7,6% - pern neto pelna bija 2,960 miljardi eiro.
Kompanijas izaugsmes strategija
Renault darbibas strategiskie virzieni iestradati Renault Commitment 2009 plana. Ka galvenie jamin kvalitates, rentabilitate un izaugsme.
Kvalitate
Statistikas dati rada, ka vairak ka puse visu bojajumu, kas tika konstateti pec tris menešu nobraukuma, jau ir noversti, ka ari laika posma no 2005. – 2007.gadam 1 gada apdrošinašanas izdevumi samazinajušies par 25%. Tapat šo divu gadu laika „pilniba apmierinato” klientu skaits pieaudzis par 6,3 punktiem, ka ari Renault saimei pievienojušies vairak ka 700000 jaunu klientu.
Rentabilitate
Rentabilitate un ienesigums tiek sekmets, paplašinot piedavato pakalpojumu klastu un samazinot izmaksas. Loti veiksmiga izradijusies Logan programma. Renault norada, ka ir loti tuvu Renault Commitment 2009 plana uzstaditajam merkim sasniegt 6% operativas pelnas robežu.
Izaugsme
2007.gada Renault prezentejis vairakus jaunus modelus – gan jau esošo modelu uzlabotas versijas (Clio, Twingo, laguna, Kangoo), gan pavisam neredzetus, tadejadi iekarojot jaunus segmentus – Logan Van, Sandero, Koleos, Grand Modus, Clio Estate. Papildus jaunu modelu izstradei, Renault uzmanibu velta dažadu tehnologisku jauninajumu ieviešanai, piemeram, eco2 automobili linija.
Ieskats nakotne
2008.gada Renault paredzejis apgroziba laist devinus jaunus modelus, tadejadi cerot ieverojami palielinat pardošanas apjomu, ka ari iekarot jaunus tirgus. Renault noteicis, ka pardošanas apjomam, salidzinot ar 2007.gadu, japalielinas par 10%.