Preses relīze
Renault Koleos – pirmais kompanijas Renault raditais 4X4 apvidus auto, kas veidots ta, lai butu erts braukšanai gan pilseta, gan arpus tas. Renault Koleos ir Renault un Nissan sadarbibas produkts, un tas tiks ražots Renault Samsung Motors rupnica Koreja. Pirmoreiz plašakai publikai Renault Koleos tiks prezentets marta sakuma 2008. gada Ženevas motoršova. Renault parstavji uzsver, ka Koleos ir ieverojams solis kompanijas kopeja attistiba.
Radot jauno apvidus auto Koleos, Renault izvirzijuši priekšnosacijumus, ka tam jabut ertam, viegli lietojamam, drošam un janodrošina maksimala braukšanas bauda.
Komforts un praktiskums
Renault Koleos izmeri (garums ir 4,52m, platums – 1,85m) šo auto padara ertu ne tikai braukšanai pa lauku celiem, bet ari pilsetas ielas. Arejais dizains veidots ta, lai tas butu elegants, robusts un izturigs. Papildu uzmaniba veltita ari iekšeja dizaina izstradei – tas veidots vienkaršs un gaumigs. Raditaji merinstrumentu paneli izkartoti ta, lai autovaditajam viss butu erti sasniedzams, un nekas nenoverstu vina uzmanibu no braukšanas. Auto aprikots siltuma un klimata kontroles sistemam, navigacijas sistemu, „hands free” telefona aparaturu, hands-free vadibas karti, automatisku stavbremzi, parkošanas sensoriem u.c. braukšanas komfortu un drošibu papildinošam iericem. Navigacijas, audio sistemas un hands free telefona kontroles mehanismi ir iemonteti vai nu sture, vai uz merinstrumentu panela tur, kur tie vaditajam ir viegli aizsniedzami.
Jauno Renault Koleos raksturo ari ta ieverojama ietilpiba – bagažas nodalijuma, neatliecot sedvietas, iespejams ievietot lidz
Modernakas drošibas sistemas
Viens no galvenajiem priekšnosacijumiem, ko ievero Renault, radot auto, ir drošibas standarti. Renault jau 8 modeli Euro NCAP pasivas drošibas testos uzradijuši augstako vertejumu – piecas zvaigznes – tas ir vairak neka jebkuram citam ražotajam. Ari Koleos, lidzigi citiem Renault modeliem, ir aprikots ar Renault jau ierastajam drošibas konstrukcijam un sistemam (piemeram, ABS, EPS, vairaki drošibas spilveni utt.), ko papildina modernakie un jaunakie tehnologiskie risinajumi šaja joma.
Moderna un ipaši efektiva pilnpiedzinas sistema
Automašina aprikota ar modernako 4x4-i atsledzamu automatisku pilnpiedzinas sistemu – vaditajs var ar parslega palidzibu izveleties kadu no režimiem – priekšpiedzinu, automatisku pilnpiedzinu vai pastavigu pilnpiedzinu. Bez tam Koleos ir aprikots ari ar modernakajam 4x4 automašinu paligsistemam, tadam, ka „Hill-Start-Assist” – ta palidz uzsakt braukšanu pret kalnu, noveršot automašinas ripošanu atpakal un „Hill-Descent-Control” – ta palidz uzturet nemainigu atrumu (7km/h) braucot lejup pa kalnu, taja skaita ari atpakalgaita.
Jaunakas paaudzes dzineji
Jaunais Renault Koleos bus pieejams gan ar dizela, gan benzina dzinejiem.
Jaunakas paaudzes 2.0 dCi Euro 4 dizeldzinejs (MR9) ir pieejams divas variacijas – ar 110kW (150 zs) jaudu un 127kW (175 zs) jaudu. Ar šo dzineju jau aprikoti tadi modeli ka Renault Megane, Nissan Qashqai, jaunais X-Trail, Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Espace, Renault Vel Satis, ka ari Renault Samsung Motors QM5. Ši dzineja griezes moments atkariba no ta versijas ir 320 vai 360 Nm.
Renault Koleos pieejams ari ar 2.5l Euro 4 benzina dzineju, kura jauda ir 126 kW (170 zs) un griezes moments 226 Nm.
|
|
4X4 (4WD) |
4X2 (2WD) | ||
Dizeldzinejs |
2.0 dCi 110 kW |
6-atrumu manuala karba |
6-atrumu automatiska karba |
6-atrumu manuala karba |
6-atrumu automatiska karba |
2.0 dCi 127 kW |
6-atrumu manuala karba |
- |
|
- | |
Benzina dzinejs |
|
6-atrumu manuala karba |
CVT[1] |
6-atrumu manuala karba |
CVT* |
Radot Renault Koleos, papildu uzmaniba veltita tam, lai noverstu dažadu mehanisko un dzineja trokšnu esamibu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.