Preses relīze
Renault priecājas par dalību atjaunotajā Hanoveres IAA Transportation izstādē, četrus gadus pēc iepriekšējā pasākuma. Renault stendā ir parādītas visas prasmes un priekšrocības pilnībā elektrisko furgonu jomā.
Zīmols šo segmentu izveidoja pirms 10 gadiem, 2011. gadā tirdzniecībā izlaižot pilnībā elektrisko Renault Kangoo, kurš tajā pašā gadā ieguva starptautisko gada furgona apbalvojumu – šāds sasniegums nekad nav izdevies nevienam citam furgonam.
Arī Renault Master, otram pārdotākajam furgonam, kurš kopš 1980. gada pārdots vairāk nekā trīs miljonos eksemplāru, jau vairāk nekā pirms pieciem gadiem tika izstrādāts pilnībā elektrisks modelis, no paša sākuma zīmolam nodrošinot tirgus līdera pozīciju elektrisko furgonu jomā.
Šī gada IAA Transportation izstādē Renault atklāj Trafic Van E-Tech Electric – pārdotākā Renault Trafic Van furgona pirmo elektrisko modeli.
Neviens no Renault klāsta elektriskajiem furgoniem nav apdalīts, salīdzinot ar ICE brāļiem, un tiem nodrošināts tāds pats funkciju, daudzveidības un individuālas pielāgošanas iespēju līmenis atbilstoši klientu vajadzībām kā citiem šī zīmola kravas pārvadāšanas transportlīdzekļiem.
Renault Trafic Van E-Tech Electric piemīt visas tās pašas īpašības, kuras nodrošinājušas tā priekšgājēja panākumus – kopš 1980. gada vairāk nekā 50 valstīs ir pārdoti vairāk par 2,2 miljoniem automobiļu. Tas ir trešais pārdotākais vieglais kravas (Van1 segmenta) automobilis Eiropā.
Uzticīgs savai būtībai – tas ir ideāls furgons profesionāļiem, jo nodrošina lielu kravas ietilpību, iespējas pārveidot to atbilstoši klienta vajadzībām, kā arī šim modelim ir plašs versiju klāsts, no kā izvēlēties.
Tagad tam pieejamas jaunas drošības funkcijas, moderna multivides sistēma, kā arī lielāks un labāks dzinēju piedāvājums.
Trafic Van E-TECH Electric joprojām var lepoties ar kravas ietilpības spējām, nodrošinot savā klasē lielāko kravas telpas garumu, kā arī pārveidošanas un individuālas pielāgošanas iespējas:
•tas ir 5,08m vai 5,48m garš un 1,967m vai 2,498m augsts (atkarībā no versijas);
•kravas telpas tilpums ir no 5,8m3 līdz 8,9m3;
•pieejams arī modelis ar kabīnes grīdu;
•kravas garums var būt līdz 4,15m (pagarinātajā L2 versijā ar “garās kravas” lūku starpsienā);
•tam ir 90 kW dzinējs ar 750kg vilktspēju, savukārt kravnesība ir 1,1 tonna;
•52 kW akumulators nodrošina 240 km* sniedzamību (WLTP).
•Akumulatora uzlādei jaunais Trafic Van E-Tech Electric piedāvā izvēlēties kādu no trim lādētāju veidiem:
ovienfāzes 7kW maiņstrāvas lādētāju, kas piemērots visu veidu uzlādei mājās;
o22kW maiņstrāvas lādētāju ātrai uzlādei publiskās uzlādēšanas stacijās;
opapildu 50kW līdzstrāvas lādētāju ātrai uzlādei uz šosejām.
Pagājušajā gadā Renault atklāja modeli, kurš tapis, tiešā veidā iedvesmojoties no Trafic – tas ir Hippie Caviar Hotel. Ražotāji atsaucās uz aizvien pieaugošo klientu vēlmi atpūsties brīvā dabā, tiecoties pēc labākā no abām pasaulēm – gan idilliskās ainavas, gan pieczvaigžņu viesnīcas komforta un ērtībām.
Šogad Hanoverē Renault ar Hippie Caviar Hotel izstāžu automobili paceļ priekškaru otrajam cēlienam savā atpūtas automobiļu stratēģijā.
Pārveidotais furgons būvēts uz jaunā Kangoo L2 E-Tech Electric bāzes, un ir kā droša osta uz riteņiem – elastīgs un dinamisks, piemērots piedzīvojumu meklētājiem un sporta entuziastiem, kas meklē aizrautību un plašumu.
Hippie Caviar Motel ir izstrādāts tā, lai kalpotu kā bāzes nometne, kuru var ātri pārvietot no vienas vietas uz nākamo – tā sniedzamība ir 285km, un vajadzīgas tikai 30 minūtes, lai atjaunotu akumulatora jaudu vēl 170km, un auto būtu gatavs turpmākiem piedzīvojumiem. 90 kW (120 ZS) dzinēju darbina 45 kWh akumulators, kuru var pievienot 80 kW līdzstrāvas kontaktligzdām.
Vairāki ģeniāli kravas glabāšanas risinājumi nodrošina daudz vietas sporta aprīkojumam gan automobiļa iekšpusē, gan ārpusē.
Kad tiek nolocīts aizmugurējais sēdeklis, tas pārveidojas par gultu, un caur plašo panorāmas logu var baudīt skatu uz naksnīgajām debesīm. Savukārt jumta reliņi ir ideāli piemēroti slēpju pārvadāšanai.
Šis pilnībā elektriskais izstāžu automobilis ideāli atbilst Renault stratēģijai samazināt CO2 izmešu daudzumu visā automobiļa dzīves ciklā. Par to liecina atkārtoti pārstrādāto un pārstrādājamo materiālu, piemēram, korķa un pārstrādātu riepu, izmantošana plauktiem un grīdai.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.