Preses relīze

dalīties

JAUNAIS MEGANE E-TECH ELECTRIC – IEDZIĻINOTIES INOVĀCIJAS BŪTĪBĀ Elektrodzinējs ar divām patentētām inovācijām, kas nodrošina vēl lielāku efektivitāti

Gandrīz 125 gadus Renault nemitīgi centies radīt inovācijas. Tā izgudrojumi ir izturējuši laika pārbaudi, un tos joprojām izmanto arī tagad, daudziem cilvēkiem to nemaz neapjaušot. Tiešās piedziņas ātrumkārba (1899. gads), rokas kloķa aizstāšana ar elektrisku starteri (1909. gads), “piekto durvju” pievienošana (1961. gads), centrālā atslēga (1983. gads), brīvroku atslēgas karte (2000. gads). Šie visi un vēl daudzi citi ir Renault izgudrojumi. Jaunais Megane E-TECH Electric – pirmais no Renault Nouvelle Vague (jaunā viļņa) sērijas – parāda, ka Renault vēl joprojām attīstās un meklē inovācijas. Šī automobiļa un tā platformas projektam iesniegti vairāk nekā 300 patentu, un no tiem tika izvēlēti septiņi, kurus šajā vasarā demonstrēt plašākai publikai, dodoties vasaras ceļojumā. Ceturtajā rakstā Fabriss Bernardīns (Fabrice Bernardin), elektronisko tehnoloģiju darba grupas vadītājs Renault inženierijas nodaļā mums plašāk pastāsta par jaunā Megane E-Tech Electric dzinēju un to, kā inovatīvā dzesēšanas sistēma ar eļļu, kurā izmantotas divas patentētas inovācijas, uzlabo tās efektivitāti.

Jaunā Megane E-TECH Electric piedziņa ir pilnībā izstrādāta Alianses ietvaros. Ražota Japānā Nissan automobiļiem un Francijā, Kleonas (Cléon) rūpnīcā Renault automobiļiem, šī piedziņa nodrošina optimālu energoefektivitāti un baudījumu, ko sniedz brauciens ar elektroautomobili, piemēram, tūlītējs paātrinājums, kas ir gan dinamisks, gan lineārs.


“Lai elektrodzinēji būtu efektīvi, tiem vajadzīga izcila dzesēšanas sistēma. Tādēļ kopā ar mūsu kolēģiem Japānā un Kleonā, Francijā, mēs izstrādājām divas patentētas inovācijas. Pirmais no šiem patentiem attiecas uz dzesēšanas sistēmu ar eļļu mūsu sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru. Stratēģiski svarīgās vietās mēs ierīkojām smidzinātājus motora ar elektrisko fāžu rotoru apslacīšanai, vienlaikus dzesējot gan rotoru, gan statoru. Otra patentētā inovācija attiecas uz gudru paņēmienu, kas ļauj regulēt rotora momentu, izmantojot gredzenveida zobratu sistēmu, kas nodrošina labu statora dzesēšanu, eļļu virzot uz statora galvām.”

Fabriss Bernardīns (Fabrice Bernardin), elektronisko tehnoloģiju darba grupas vadītājs Renault inženierijas nodaļā


Ko dod šī inovācija

Šī inovatīvā dzesēšanas sistēma jaunā Megane E-TECH Electric sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru sniedz daudz priekšrocību:

•stratēģiski izvietotie četri smidzinātāji, kas apslaka elektrisko ķēdi tur, kur nepieciešams, vienlaikus dzesējot elektrodzinēja rotoru (kustīgā detaļa) un statoru (nekustīgā detaļa), un nodrošina augstāku efektivitāti;

•kompaktāks dzinējs, kura masa samazināta par 33%, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes elektrodzinējiem, šis sasniegums nodrošina mazāku enerģijas patēriņu;

•patīkamāka braukšana vienmērīgā, dinamiskā paātrinājuma un bremzēšanas dēļ ikvienā situācijā, kā arī lielāka dzinēja jauda ilgākos paātrinājuma posmos pat pie liela ātruma uz ātrgaitas šosejas.


Pavisam jauns process

Jaunā dzesēšanas sistēma ar eļļu ir vienkāršu un efektīvu tehnisku risinājumu apvienojums, lai Megane E-TECH Electric dzinējam nodrošinātu optimālu temperatūru – eļļu izmantojot, lai apsmidzinātu konkrētas dzinēja daļas un optimizējot eļļas dzesēšanas sistēmu.

Šīs patentētās inovācijas ļāva Renault inženieriem izstrādāt kompaktu, tomēr ārkārtīgi jaudīgu un efektīvu elektrodzinēju, lai lietotājam būtu patīkama braukšana.


Ja vēlaties uzzināt vairāk

Atsauces uz patentu

•Dzesēšanas sistēma ar eļļu sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru.

Patents FR304350 – izgudrotāji: Karims Mikati (Karim Mikati), Gijoms Tavernjē (Guillaume Tavernier) un Stefans Deko (Stephane Decaux)

•Dzesēšanas sistēma ar eļļu sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru, kurā eļļa tiek novadīta uz statora galvām.

Patents FR3059487 – izgudrotāji: Karims Mikati (Karim Mikati), Emanuels Mote (Emmanuel Motte) un Fabriss Bernardīns (Fabrice Bernardin)


Emanuels Mote, viens no izgudrotājiem, kurš radījis dzesēšanas sistēmu ar eļļu sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru, kurā eļļa tiek novadīta uz statora galvām. Noskatieties mūsu vasaras seriāla ceturto sēriju.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes