Preses relīze
Jaunā Megane E-TECH Electric piedziņa ir pilnībā izstrādāta Alianses ietvaros. Ražota Japānā Nissan automobiļiem un Francijā, Kleonas (Cléon) rūpnīcā Renault automobiļiem, šī piedziņa nodrošina optimālu energoefektivitāti un baudījumu, ko sniedz brauciens ar elektroautomobili, piemēram, tūlītējs paātrinājums, kas ir gan dinamisks, gan lineārs.
“Lai elektrodzinēji būtu efektīvi, tiem vajadzīga izcila dzesēšanas sistēma. Tādēļ kopā ar mūsu kolēģiem Japānā un Kleonā, Francijā, mēs izstrādājām divas patentētas inovācijas. Pirmais no šiem patentiem attiecas uz dzesēšanas sistēmu ar eļļu mūsu sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru. Stratēģiski svarīgās vietās mēs ierīkojām smidzinātājus motora ar elektrisko fāžu rotoru apslacīšanai, vienlaikus dzesējot gan rotoru, gan statoru. Otra patentētā inovācija attiecas uz gudru paņēmienu, kas ļauj regulēt rotora momentu, izmantojot gredzenveida zobratu sistēmu, kas nodrošina labu statora dzesēšanu, eļļu virzot uz statora galvām.”
Fabriss Bernardīns (Fabrice Bernardin), elektronisko tehnoloģiju darba grupas vadītājs Renault inženierijas nodaļā
Ko dod šī inovācija
Šī inovatīvā dzesēšanas sistēma jaunā Megane E-TECH Electric sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru sniedz daudz priekšrocību:
•stratēģiski izvietotie četri smidzinātāji, kas apslaka elektrisko ķēdi tur, kur nepieciešams, vienlaikus dzesējot elektrodzinēja rotoru (kustīgā detaļa) un statoru (nekustīgā detaļa), un nodrošina augstāku efektivitāti;
•kompaktāks dzinējs, kura masa samazināta par 33%, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes elektrodzinējiem, šis sasniegums nodrošina mazāku enerģijas patēriņu;
•patīkamāka braukšana vienmērīgā, dinamiskā paātrinājuma un bremzēšanas dēļ ikvienā situācijā, kā arī lielāka dzinēja jauda ilgākos paātrinājuma posmos pat pie liela ātruma uz ātrgaitas šosejas.
Pavisam jauns process
Jaunā dzesēšanas sistēma ar eļļu ir vienkāršu un efektīvu tehnisku risinājumu apvienojums, lai Megane E-TECH Electric dzinējam nodrošinātu optimālu temperatūru – eļļu izmantojot, lai apsmidzinātu konkrētas dzinēja daļas un optimizējot eļļas dzesēšanas sistēmu.
Šīs patentētās inovācijas ļāva Renault inženieriem izstrādāt kompaktu, tomēr ārkārtīgi jaudīgu un efektīvu elektrodzinēju, lai lietotājam būtu patīkama braukšana.
Ja vēlaties uzzināt vairāk
Atsauces uz patentu
•Dzesēšanas sistēma ar eļļu sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru.
Patents FR304350 – izgudrotāji: Karims Mikati (Karim Mikati), Gijoms Tavernjē (Guillaume Tavernier) un Stefans Deko (Stephane Decaux)
•Dzesēšanas sistēma ar eļļu sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru, kurā eļļa tiek novadīta uz statora galvām.
Patents FR3059487 – izgudrotāji: Karims Mikati (Karim Mikati), Emanuels Mote (Emmanuel Motte) un Fabriss Bernardīns (Fabrice Bernardin)
Emanuels Mote, viens no izgudrotājiem, kurš radījis dzesēšanas sistēmu ar eļļu sinhronajam dzinējam ar fāžu rotoru, kurā eļļa tiek novadīta uz statora galvām. Noskatieties mūsu vasaras seriāla ceturto sēriju.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.