Preses relīze
Žans Batists Nikolā, YouTube kanāla TheiCollection vadītājs, ved ceļojumā ar jauno Renault Mégane E-TECH electric, apskatot dažādās inovatīvās funkcijas, kurām iesniegti vairāki patenti. Ceļojums sākas, agri no rīta izbraucot no Parīzes uz Dovilu (Deauville).
Iekraujot savas somas bagāžniekā, Žans Batists uzreiz pamana, cik vieglas šķiet bagāžnieka durvis. Tā ir īsta priekšrocība, kas paplašina elektriskā automobiļa sniegtās iespējas. Vēloties uzzināt vairāk par slēptajiem jauninājumiem automobilī, Žans Batists zvana Ervē Meinam (Hervé Maine), plastmasas iesmidzināšanas procesa speciālistam ražošanas inženierijas un automobiļu prototipu nodaļā. Ervē skaidro, ka jaunais formēšanas process, izmantojot ūdens iesmidzināšanas tehnoloģiju, padara mašīnā izmantoto plastmasu stingrāku, un ļauj izmantot mazāk metāla daļu. Turklāt no durvīm izgrebto plastmasu var izmantot atkārtoti, lai izgatavotu jaunas bagāžnieka durvis, plastmasu atgriežot atpakaļ atkārtotās pārstrādes ciklā, kurš arī ir patentēts.
“Mégane E-TECH electric bagāžnieka durvīm vēlējāmies radīt pēc iespējas vieglāku dizainu, tādēļ mums nācās samazināt durvīs izmantoto detaļu skaitu un atrast jaunu veidu, kā konstrukciju padarīt stingrāku – iesmidzinot ūdeni, veidojām dobumus. Ražošanas līniju papildinājām ar jaunu procesu, lai atgūtu plastmasas atlikumus, kurus pēc tam var no jauna izmantot nākamajā izgatavojamajā detaļā. Ievērojam principu, ka atlikumiem jābūt pēc iespējas mazāk.”
Ervē Meins (Hervé Maine), plastmasas iesmidzināšanas procesa speciālists Renault ražošanas inženierijas un automobiļu prototipu nodaļā
Tagad, būdams jau zinošāks, Žans Batists dodas ceļā un sēžas pie Mégane E-TECH electric stūres, juzdamies pārliecināts par tā sniedzamību. Galamērķis – Normandija! Nākamajos stāstos tiks atklāti vēl dažādi Megane E-TECH electric jaunumi.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.