Preses relīze
VIDEI DRAUDZĪGAS TIRDZNIECĪBAS VIETAS
2022. gadā tika uzsākta jaunās Dacia vizuālās identitātes ieviešana ārpus dīleru tirdzniecības vietām, un nu pienācis laiks salonu interjera pārtapšanai.
Jaunais Dacia tirdzniecības vietu izskats balstīts uz šādiem principiem: funkcionalitāte, pielāgojamība, kā arī efektivitāte izmaksu un ekoloģijas ziņā. Salonu dizains plānots daudz vienkāršāks, atstājot tikai tos elementus, kas ir būtiski telpai un klienta pieredzes nodrošināšanai.
Dacia salonam jāspēj laika gaitā mainīties un pielāgoties jebkāda lieluma dīlera tirdzniecības vietai – gan lielai, gan mazai. Tādējādi tika izstrādāti trīs formāti, lai aptvertu galvenās atšķirības saistībā ar salona zāles lielumu un izstādīto automašīnu skaitu.
Šī iemesla dēļ mēbeles ir viegli pārvietojamas un maināmas. Lielākoties paneļiem, paklājiem, grīdas segumiem, apgaismojumam, krāsām utt. izmantotie materiāli ir atkārtoti pārstrādāti un ilgtspējīgi, tie ir izvēlēti, domājot par vidi.
Paneļiem izmantotie statīvi ir izgatavoti no pārstrādātām riepām un savienoti kopā ar zīmola logo. Atbilstoši savam nosaukumam Dacia Link kalpo, sasaistot kopā visu dizainu – gan fiziski, gan metaforiski.
Dīleru tirdzniecības vietās būs iespēja iegādāties arī zīmola personalizētas preces. Tas šim zīmolam iezīmē jaunu pavērsienu, jo 2019. gadā reprezentatīvo preču pārdošana tika pārtraukta. No jauna izlaistajā kolekcijā būs priekšmeti atpūtai dabā – mugursomas, cepures, ūdens pudeles un lietusmēteļi. Viss ir videi draudzīgs – gan tas, kā tie ir veidoti, gan tas, kā tiek pārdoti.
Jaunā interjera dizaina ideju radīšana tika uzticēta Studio 5•5, zinot viņu atbildīgo attieksmi pret dizainu.
Šis kolektīvs ieguva ievērojamu atpazīstamību 2003. gadā ar iedvesmojošo projektu “Réanim, la médecine des objets” (Lietu reanimācijas nodaļa). Šajā projektā idejiski tika “izdziedētas” mēbeles, vēršot uzmanību uz pārmērīgu preču patēriņu un to radītajiem atkritumiem.
Tagad tas ir globāls dizaina uzņēmums un joprojām strādā ar tādu pašu attieksmi un popularizē atbildīgu dizaina veidošanu, radot kaut ko jaunu no vecā. Tā mērķis ir piedāvāt videi draudzīgu un ilgtspējīgu risinājumu klāstu. Šī pieeja ideāli saskan ar Dacia vērtībām un pastāvīgajiem centieniem koncentrēties uz būtiskāko.
VIENKĀRŠOTA FIGITĀLĀ KLIENTU PIEREDZE – TAGAD VAIRĀK NEKĀ JEBKAD ATBILSTOŠA KLIENTU VAJADZĪBĀM
Pārdomājot attiecības ar klientiem, ir pilnībā mainīta klienta iepirkšanās pieredze gan tiešsaistē, gan salonā. Norādes ir skaidras, katra zona ir konkrēti identificēta, kā arī nepārprotamās norādes palīdz klientiem saprast un orientēties – jau no mirkļa, kad viņi ieiet tirdzniecības vietā, līdz pat pēc pārdošanas notiekošās tehniskās apkopes beigu stadijām.
Oranži “DACIA UN ES” simboli sniedz skaidru kopsavilkumu par klienta pieredzi un posmu, kurā klients tajā brīdī atrodas:
1. es izvēlos un izmēģinu;
2. es saskaņoju savas finanses un pakalpojumus;
3. es pasūtu savu automobili un turpinu sazināties;
es braucu ar Dacia!
Lai vēl vairāk uzlabotu klientu pieredzi, pārdevēji savus darba ekrānu rādīs klientiem un sēdēs līdzās, nevis iepretim. Šāda pieeja palīdzēs labāk pārrunāt automobiļa funkcijas, kā arī veidos lielāku uzticēšanos un caurskatāmību.
Lai uzlabotu klientu pieredzi, tirdzniecības pārstāvji var izmantot Dacia AR papildināto realitāti, piemēram, parādot viņiem automobili, ko nav iespējams apskatīt salonā. Tādējādi klienti var izpētīt šo automobili (mērogā 1:1), rūpīgāk apskatīt sīkākās detaļas un pat izjust, kā tas ir tajā iesēsties. Tas ir vēl viens mūsdienīgs veids, kā labāk pieskaņoties klientu vajadzībām.
IEVIEŠANAS ATSKAITES PUNKTI
Sāksies jauna nodaļa ar lepnāku un modernāku Dacia.
"Mūsu iecere ir ātri ieviest jauno zīmola identitāti visās Dacia tirdzniecības vietās. Mūsu mērķis ir līdz 2023. gada beigām pabeigt 70% no visām 2500 galvenajām vietām. Mēs jau esam pabeiguši 700 eksterjerus, un to skaits strauji pieaug. Tagad palīdzēsim valstu pārstāvniecību tīkliem vēl straujāk ieviest jauno salonu interjeru."
Tomass Brients (Thomas Brient), Dacia pārdošanas un mārketinga efektivitātes viceprezidents
Dacia tirdzniecības vietu interjera pārtapšana iezīmē skaidru turpmāko virzību, lai realizētu zīmola ieceres.
Pašlaik Francijā ir divas vietas – Nanteuila (Nanteuil Les Meaux) un Reimsa (Reims) – un trešā Pitešti (Pitesti), Rumānijā, kuru tirdzniecības vietas izmēģinājuma ietvaros jau ir pilnībā pārveidotas.
Pārējās valstīs no 2023. gada sākuma turpināsies ieviešana pilnā apmērā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.