Preses relīze

dalīties

Renault Group turpina īstenot pārdošanas politiku, koncentrējoties uz vērtības veidošanu, atjaunojot un elektrificējot savu modeļu klāstu

Renault Group pārdošanas apjoms visā pasaulē 2022. gada pirmajā pusē sasniedza 1 000 199, kas ir par 12,0% mazāk, salīdzinot ar 2021. gada pirmo pusi ekvivalentos apstākļos (neierēķinot Krieviju), taču jāņem vērā pusvadītāju piegādes krīzi un Grupas darbības pārtraukšanu Krievijā.

  • Renault Group pārdošanas apjoms visā pasaulē 2022. gada pirmajā pusē sasniedza 1 000 199, kas ir par 12,0% mazāk, salīdzinot ar 2021. gada pirmo pusi ekvivalentos apstākļos (neierēķinot Krieviju), taču jāņem vērā pusvadītāju piegādes krīzi un Grupas darbības pārtraukšanu Krievijā.
  • Renault Group neatlaidīgi īsteno uzsākto pārdošanas politiku, palielinot pārdošanas apjoma daļu ienesīgākajos tirdzniecības kanālos. Piecās nozīmīgākajās Eiropas valstīs (Francijā, Vācijā, Spānijā, Itālijā un Apvienotajā Karalistē) pārdošanas apjoma daļa privātpersonām veido 66%, salīdzinot ar 53% 2021. gada pirmajā pusē.
  • Renault zīmols arvien parāda spēcīgu izaugsmi elektrifikācijas tirgū – E-Tech klāsts (elektroautomobiļi un hibrīdās piedziņas auto) 2022. gada pirmajā pusē veidoja 36% no pasažieru automobiļu pārdošanas apjoma Eiropā (salīdzinot ar 26% 2021. gadā). Renault pārdošanas apjoms C segmentā, salīdzinot ar 2021. gada pirmo pusi, pieaudzis par 12%; īpaši jāizceļ Arkana panākumi – šajā gadā pārdoti vairāk nekā 40 000 automobiļu, un pašlaik pieprasītākās ir E-Tech (HEV) versijas (59%).
  • Dacia nostiprina sevi trešajā vietā Eiropā pēc pārdošanas apjoma privātpersonām un turpina izaugsmi, par 5,9% palielinot reģistrēto auto skaitu salīdzinājumā ar 2021. gada pirmo pusi. Šos panākumus lielā mērā nodrošinājis Dacia Sandero – jau piekto gadu pēc kārtas tas ir Eiropā privātpersonām visvairāk pārdotais modelis – un Duster, kurš kopš 2018. gada ir Eiropā privātpersonām visvairāk pārdotais SUV modelis.
  • Spēcīgu izaugsmi ir parādījis arī Alpine zīmols – reģistrēto automobiļu skaits pieaudzis par 70% pat pēc rekordaugstajiem rezultātiem 2021. gadā; turpinās arī zīmola paplašināšanās starptautiskajā tirgū – tas ienācis Slovēnijā un Čehijas Republikā, kā arī piedzīvots veiksmīgs pirmais pusgads, izlaižot jaunā A110 klāstu, kuram pasūtījumu skaits šajā periodā divkāršojās.
  • Renault Group pasūtījumu apjoms Eiropā saglabājas augstā līmenī, 2022. gada 30. jūnijā sasniedzot 4,1 mēneša pārdošanas apjomu. Megane E-Tech Electric gūst patiesus panākumus klientu vidū – četros mēnešos saņemti 20 000 pasūtījumu. Dacia Spring joprojām spēlē vadošo lomu 100% elektroautomobiļu tirgū – 2022. gada pirmajā pusē katru mēnesi saņemti vidēji 5000 pasūtījumu, savukārt Dacia Jogger modelim līdz 2022. gada jūnija beigām saņemti vairāk nekā 50 000 pasūtījumu.


Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes