Preses relīze
Tādējādi Dacia ir vienīgais Eiropas zīmols starp 20 lielākajiem zīmoliem Eiropas pasažieru un vieglā komerctransporta tirgū, kas piedzīvojis izaugsmi.
Sandero kopš 2017. gada ir saglabājis savu pozīciju kā Eiropas mazumtirdzniecības klientiem visvairāk pārdotais modelis, savukārt Duster kopš 2018. gada ir Eiropas mazumtirdzniecībā visvairāk pārdotais SUV.
Šo panākumu pamatā ir tirgū labākie jaunu klientu piesaistes un lojalitātes rādītāji (76% Dacia pircēju iepriekš bija cita zīmola automobilis, savukārt 64% Dacia īpašnieku, kad pienācis laiks jauna auto iegādei, paliek pie Dacia).
Dacia Spring – 100% elektriskais pilsētas automobilis – turpina gādāt par to, ka elektromobilitāte ir pieejama visiem, šī gada pirmajā pusē saņemot vidēji vairāk nekā 5000 pasūtījumu mēnesī.
Jaunajam Dacia Jogger – piecvietīgajam un septiņvietīgajam ģimenes automobilim – 2022. gada pirmajos sešos mēnešos saņemti vairāk nekā 50 000 pasūtījumu.
APJOMA PIEAUGUMS UN TIRGUS PAPLAŠINĀŠANA
Pandēmijas un elektronisko komponentu krīzes novājinātajā tirgū Dacia pārdošanas apjoms 2022. gadā sasniedzis 277 885 vienības – tas ir par 5,9% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Neraugoties uz tirgus samazinājumu par 14,6%, Dacia savu daļu kopējā tirgū palielināja par 0,8 punktiem – līdz 3,9 %.
Dacia izaugsmi var skaidrot ar tā jauno modeļu panākumiem. 2022. gada pirmajā pusē Dacia nostiprināja savu pozīciju kā 3. mazumtirdzniecības klientiem pārdotākais zīmols Eiropas pasažieru automobiļu tirgū.
Dacia pēc pasažieru automobiļu pārdošanas apjoma mazumtirdzniecībā Francijā ir 2. vietā, Rumānijā 1. vietā, Itālijā 3. vietā, Portugālē 1. vietā, Polijā 3. vietā, Horvātijā 3. vietā, Čehijas Republikā 3. vietā un Ungārijā 3. vietā. Zīmols tuvojas pirmajam trijniekam Spānijā (4. vieta) un Beļģijā (4. vieta). Salīdzinot ar 2021. gada pirmo pusi, zīmols pakāpās par četrām pozīcijām Vācijā (9. vieta), lepojoties ar 2. labāko izaugsmi vietējā mazumtirdzniecības pasažieru automobiļu tirgū.
Ārpus Eiropas Dacia paliek vadībā Marokā.
Dacia Spring un benzīna-gāzes divu degvielu auto modeļu (ECO-G, līdz pat 10% mazāk CO2 izmešu) pasūtījumi kopā veido gandrīz pusi no visiem (48% no Dacia pasūtījumiem). Pārdošanas apjoma proporcija, salīdzinot ar 2021. gada pirmo pusi, palielinājās par septiņiem punktiem.
"Dacia pārdošanas apjoma pieaugums, neraugoties uz straujo tirgus kritumu, liecina par veiksmīgu stratēģiju, piedāvājot tirgū augstāko vērtību par to pašu naudu. 2022. gada pirmajā pusē elektriskās un LPG ECO-G versijas veidoja gandrīz pusi no visiem pasūtījumiem, atspoguļojot Dacia centienus popularizēt gudrāku veidu, kā izmantot automobiļus."
Havjers Martinē (Xavier Martinet), Dacia mārketinga, pārdošanas un darījumu vecākais viceprezidents
SPĒCĪGS PIEDĀVĀJUMS, BALSTOTIES ČETROS MODEĻOS
ZĪMOLA JAUNĀ IDENTITĀTE
Skatīt šeit: bit.ly/DaciaAR
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.