Preses relīze

dalīties

RENAULT ATJAUNO SAVU PILNĪBĀ ELEKTRISKO VIEGLĀ KOMERCTRANSPORTA KLĀSTU AR JAUNO KANGOO VAN E-TECH UN JAUNO MASTER E-TECH 52 KWH

• Ar 300 km gaitas rezervi jaunais Renault Kangoo Van E-TECH vairāk nekā jebkad iepriekš atbilst profesionālo klientu ikdienas vajadzībām. • Jaunais Master E-TECH Electric 52 kWh ir vēl daudzpusīgāks nekā iepriekš – tam ir 15 versijas un 200 km gaitas rezerve. • Šie divi jaunākie modeļi iezīmē pilnīgi jauna elektriskā vieglā komerctransporta klāsta sākumu.

36 gadus pēc pirmā pilnībā elektriskā Master prototipa iznākšanas un 10 gadus pēc tam, kad pārdošanā nonāca pilnībā elektriskais Kangoo Z.E., jau pārdoti vairāk nekā 70 000 šo automobiļu, savukārt Renault ir izdevies sevi pozicionēt kā pionieri pasaulē un līderi Eiropas elektroautomobiļu tirgū.


Renault atjauno savu pilnībā elektrisko vieglā komerctransporta klāstu, sākot ar jauno Kangoo Van E-TECH Electric un jauno 52 kWh Master E-TECH Electric, kas piedāvā vēl lielāku elastību un brīvību bez kompromisiem.


VISAS KANGOO VAN PRIEKŠROCĪBAS UN INOVĀCIJAS PILNĪBĀ ELEKTRISKĀ AUTOMOBILĪ


Jaunais Kangoo Van E-TECH Electric turpina iet sava ar iekšdedzes dzinēju aprīkotā priekšgājēja pēdās – tā paša furgona, kas ieguva starptautisko titulu “International Van of the Year 2022”.


Novietojot akumulatoru zem grīdas paneļa, furgona kravas ietilpība saglabājusies nemainīga – līdz pat 3,9 m3 uzglabāšanas tilpuma L1 versijā (4,9 m3 garā formāta modelī, kas tiks izlaists vēlāk), 600 kg kravnesība (800 kg garā formāta modelim2) un 500 kg vilktspēja.


Ir arī citas transportēšanas priekšrocības, tostarp ģeniālā un unikālā Renault sistēma Open Sesame, kas nodrošina lielāko sānu durvju atvērumu visā tirgū (1,45 m), inovatīvā Easy Inside Rack izvelkamā interjera galerija, trīs priekšējie sēdekļi ar nolokāmu vidējā sēdekļa atzveltni, kas veido mobilo biroju, un gandrīz 60 litru glabāšanas telpa kabīnes nodalījumos, ieskaitot Renault Easy Life atvilktni.


Mazliet vairāk nekā pirms 10 gadiem Kangoo ar savu pirmo pilnībā elektrisko versiju izpelnījās savu pirmo starptautisko titulu – “International Van of the Year”. Pēdējo desmit gadu laikā uzkrātā pieredze un profesionālo lietotāju intensīvā lietošana un atsauksmes ir ļāvusi Renault saglabāt līdera pozīciju elektriskā vieglā komerctransporta nozarē, tāpēc zīmols var piedāvāt jauno Electric Kangoo ar labāko gaitas rezervi tirgū.


45 kWh litija jonu akumulators, ko veido astoņi neatkarīgi un viegli remontējami moduļi, ļauj jaunajam Kangoo Van E-TECH Electric nobraukt līdz 300 km WLTP ciklā. Tādēļ, dodoties darba braucienos visas dienas garumā, šo minifurgonu vadītājiem būs mierīga sirds, , turklāt, arī iegādes un uzturēšanas izmaksas ir nepārspējami zemas.


Akumulators ir pieejams versijām ar 22 kW lādētāju, tam ir šķidrā dzesēšanas sistēma un elektriskā pretestība, kas nodrošina lietošanu īstajā temperatūras zonā, tādējādi saglabājot neatkarību un samazinot uzlādes ilgumu.


Šiem akumulatoriem ir astoņu gadu vai 160 000 km nobraukuma garantija. Ja garantijas periodā akumulatoru jauda samazinās līdz mazāk nekā 70 % no nominālās vērtības (SoH), akumulatoru nomaiņa notiek bez maksas.


Jaunais Kangoo Van E-TECH Electric ir aprīkots ar 90 kW motoru, kas var lepoties ar 245 Nm griezes momentu, lai nodrošinātu vienmērīgu braukšanu jebkuros apstākļos. Eco režīms, kas ierobežo transportlīdzekļa jaudu un maksimālo ātrumu, palīdz optimizēt kopējo gaitas rezervi, un to vislabāk izmantot, pārvadājot nelielu kravu.



Vadītājs var izvēlēties vienu no trim reģeneratīvās bremzēšanas režīmiem:

  • Sailing (displeja lampiņa B1) – ierobežots reģenerācijas režīms, piemērots braukšanai pa automaģistrālēm un ātrgaitas joslām;
  • Drive (B2) – standarta reģeneratīvais režīms universālai lietošanai, kas rada līdzīgu sajūtu kā automobilī ar iekšdedzes dzinēju;
  • Brake (B3) – maksimālais reģenerācijas režīms lietošanai satiksmes sastrēgumos un kalnu ceļos.


Jaunajā Kangoo Van E-TECH Electric parasto hidraulisko bremžu sistēmu papildina ARB sistēma (Adaptīvā reģeneratīvās bremzēšanas sistēma), kas maksimāli palielina atgūtās enerģijas daudzumu neatkarīgi no izvēlētā bremzēšanas režīma.


Braukšanas režīma / bremzēšanas režīma kombināciju klāsts sniedz vadītājiem iespēju izvēlēties kādu no sešiem dažādiem braukšanas veidiem, lai nodrošinātu optimālu komfortu un gaitas rezervi atbilstoši konkrētajam automobiļa lietojumam un satiksmes apstākļiem.


Informācija par izvēlēto braukšanas režīmu, enerģijas pārvaldību un vadītāja atbalsta sistēmām (ADAS) tiek atainota individuāli pielāgojamā 10 collu krāsainajā digitālajā instrumentu panelī, ko iespējams pasūtīt papildus.


Lai visos gadalaikos garantētu pašu labāko sniedzamību, jaunajam Kangoo Van E-Tech Electric ir ar siltumsūkni regulējams gaisa kondicionieris. Darbojoties pēc apgrieztā gaisa kondicionēšanas principa, tas nodrošina sildīšanu ziemā un dzesēšanu vasarā.


Siltumsūknis nodrošina optimālu veiktspēju temperatūrā no -15 līdz +15 °C. Tas ne vien sniedz augstākā līmeņa komfortu, bet arī neatkarību. Šī funkcija ļauj papildus saglabāt līdz pat 85 km (WLTP ciklā).


Visbeidzot, jaunajam Kangoo Van E-TECH Electric ir pieejamas papildu funkcijas: apsildāms vējstikls2, kā arī priekšējie sēdekļi un stūre2. Šīs funkcijas sniedz vēl lielāku komfortu, vienlaikus maz ietekmējot akumulatora veiktspēju.


Akumulatora uzlādei jaunais Kangoo Van E-TECH Electric piedāvā trīs lādētāju veidus.

  • Standartā tiek piedāvāti divu veidu iebūvētie lādētāji:
    • trīsfāžu 11 kW lādētājs, kas der visu veidu uzlādei mājās;
    • 22 kW trīsfāžu lādētājs ātrākai uzlādei publiskajās uzlādes stacijās.
  • 22 kW lādētāja vietā iespējams izvēlēties ātro 80 kW līdzstrāvas lādētāju, kas ļauj atgūt 170 km nobraukumu (WLTP ciklā) 30 minūtēs.


Jaunā Kangoo Van E-TECH Electric akumulatora uzlādei, ja to pievieno 11 kW Wallbox, no 15 % līdz 80 % nepieciešamas 2 stundas un 40 minūtes, savukārt mazāk par 6 stundām, ja to lādē pie 7,4 kW Wallbox.


Visbeidzot, viedtālruņa lietotne MyRenault vai Renault Easy Link multivides sistēma jaunajam Kangoo Van E-TECH Electric nodrošina īpašu savienoto pakalpojumu klāstu, piemēram:

  • akumulatora uzlādes plānošana ar iespēju sekot līdzi uzlādes statusam attālināti;
  • pasažieru salona priekšsildīšana / priekšdzesēšana pirms brauciena;
  • uzlādes vietu noteikšana plānotajā maršrutā;
  • sasniedzamo galamērķu aprēķins, ņemot vērā atlikušo akumulatora jaudu.



MOBĒŽA (MAUBEUGE) – IZCILĪBAS CENTRS ELECTRICITY SIRDĪ


Renault rūpnīcā Mobēžā (Maubeuge), kas atrodas Odefransas reģionā (Hauts-de-France), kopš 2011. gada ražo Kangoo automobiļus klientiem visā pasaulē.


Šī rūpnīca kopā ar Duē (Douai) un Ruīzas (Ruitz) rūpnīcām veido jaunā ElectriCity – Eiropas lielākā un konkurētspējīgākā elektroautomobiļu ražošanas centra – sirdi, kur līdz 2025. gadam Renault plāno ražot 400 000 elektroautomobiļu gadā.


Zīmols industrializēs jaunā Kangoo privāto un komerciālo versiju, kā arī partneru zīmolu Mercedes un Nissan automobiļu ražošanu un garantēs augstāko ražošanas kvalitāti.


Renault šajā rūpnīcā ir ieguldījis 450 miljonus eiro un ierīkojis jaunu akumulatoru montāžas darbnīcu.


Jaunā Kangoo Van E-TECH Electric elektrodzinēji un uzlādēšanas iekārtas tiek ražotas Renault rūpnīcā Kleonā (Cleon) Normandijā.



MASTER RAKSTURĪGAIS PLAŠUMS UN EFEKTIVITĀTE ELEKTRISKAJĀ MODELĪ, KAS TAGAD NODROŠINA LIELĀKU GAITAS REZERVI


Renault lielajam elektriskajam furgonam – Master Van E-TECH Electric 52 kWh – ir piešķirts pilnīgi jauns 52 kWh akumulators, tādējādi palielinot tā gaitas rezervi līdz 200 km (WLTP).


Tāpat, kā jaunajā Kangoo Van E-TECH Electric, parasto hidraulisko bremžu sistēmu papildina ARB sistēma (Adaptīvā reģeneratīvās bremzēšanas sistēma), kas maksimāli palielina atgūtās enerģijas daudzumu neatkarīgi no izvēlētā bremzēšanas režīma.


Šī furgona Eco režīms, kas ierobežo maksimālo jaudu un ātrumu, kombinācijā ar zemas pretestības riepām nodrošina gan maksimālu nobraukumu, gan maksimālu braukšanas komfortu.


Šī furgona akumulatoram ir divu veidu uzlādes risinājumi:

  • vienfāzes 7,4 kW maiņstrāvas lādētājs, kas piemērots visu veidu uzlādei mājās;
  • 22 kW līdzstrāvas lādētājs ātrākai uzlādei publiskajās uzlādes stacijās, kas ļauj atgūt 50 km nobraukumu (WLTP ciklā) 45 minūtēs.


Jaunā Master Van E-TECH Electric 52kWh akumulatoram, ja to pievieno 7,4 kW kontaktligzdai, vajadzīgas piecas stundas, lai sasniegtu 80 % akumulatora ietilpības, vai 10 stundas, ja to pievieno 3,7 kW mājas kontaktligzdai.


Jaunajam 52kWh Master E-TECH Electric ir energoefektīvs elektromotors ar 57 kW jaudu (atbilst 76 ZS). Tas ir ideāli piemērots braukšanai gan pilsētā, gan pa piepilsētas ceļiem.


Jaunajam 52kWh Master Van E-TECH Electric būs pieejamas 15 versijas (sākotnējo sešu vietā), ar iespēju izvēlēties trīs dažādus garumus un trīs dažādus augstumus (3,1 t vai 3,5 t versijas, tiklīdz būs pieejamas pasūtījumiem, un vēlāk arī 3,8 t versijā). Četras furgona versijas piedāvā kravas ietilpumu no 8 līdz 15 m3. Divas “cab-floor” versijas ir pieejamas L2 vai L3 variantā un ir ideāla bāze flatbed, dump vai liela tilpuma pārveidojumiem, kuros var transportēt līdz pat 20 m3.


Pilnībā elektriskajai versijai ir tāda pati kravas platība kā tās līdziniekam ar iekšdedzes dzinēju, tādējādi nodrošinot lielāko kravas ietilpību savā kategorijā.


Jaunais 52 kWh Master Van E-TECH Electric mantojis arī visas novatoriskās kabīnes funkcijas, kādas ir versijā ar iekšdedzes dzinēju:

  • Easy Life plaukts virs cimdu nodalījuma, kas atveras, vienkārši piespiežot, un nodrošina:
    • papildu darba virsmu;
    • zonu pusdienošanai ar lielu centrālo glāžu turētāju;
  • liela, viegli sasniedzama 10,5 l Easy Life atvilktne;
  • indukcijas lādētājs viedtālrunim;
  • digitāla dokstacija planšetdatoram vadības paneļa centrālajā daļā;
  • R-link Evolution informācijas un izklaides sistēma.


Jaunais 52 kWh Master Van E-TECH Electric ir aprīkots arī ar vadītāja atbalsta sistēmas funkcijām (ADAS): brīdinājums par izbraukšanu no joslas, aizmugurējā palīgsistēma automašīnas novietošanai stāvvietā, atpakaļskata kamera, tostarp:

  • priekšējā palīgsistēma automobiļa novietošanai stāvvietā;
  • aizmugurējā palīgsistēma automašīnas novietošanai stāvvietā;
  • atpakaļskata kamera;
  • atpakaļskata palīgs ar kameras attēlu priekšējā vējstikla augšējā daļā, sniedzot optimālu skatu uz aizmuguri (vidējā un lielā attālumā);
  • sānu vēja palīgsistēma (standarts), kas tiek aktivizēta, braucot ar ātrumu virs 70 km/h un koriģē līdz pat 50 % gaitas nobīdes uz sāniem sarežģītos braukšanas apstākļos;
  • automātiski gaismas lukturi un logu tīrītāji (standarts);
  • aktīvā avārijas bremzēšanas sistēma (AEBS), kas darbojas, braucot pilsētā vai automaģistrālēs;
  • brīdinājums par izbraukšanu no joslas.



RAŽOTS BATILIJĀ (BATILLY), FRANCIJĀ


Jau kopš 1980. gada Master tiek ražoti Renault Sovab rūpnīcā Batilijā (Batilly).


Šajā rūpnīcā strādā gandrīz 2700 darbinieku, un tā netiešā veidā nodrošina darbu 5000 darbiniekiem, tādējādi stiprinot vietējo ekonomiku. 84 % šīs rūpnīcas piegādātāju ir no Francijas.


Renault Master kopš 2009. gada tiek ražoti Renault rūpnīcās Batilijā (Batilly), Francijā un Kuritibā (Curitiba), Brazīlijā un ir tirgus līderis Francijā, Polijā, Slovēnijā, Horvātijā, Brazīlijā un Marokā.


Jaunā 52kWh Master Van E-TECH Electric elektromotorus un uzlādes iekārtas ražo Renault Francijas rūpnīcā Kleonā (Cleon), Normandijā. Šo akumulatoru tiek salikti rūpnīcā Flinā (Flins), savukārt automobiļa elektrifikācija notiek Grets-Armeviljē (Gretz-Armainvilliers) ražotnē.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes