Preses relīze

dalīties

ING Renault F1 komanda liek pamatus turpmako sezonu panakumiem

Vadošajiem F1 čempioniem 2007.gada sezona ir nesusi parmainas. Pirmkart, siva cina par 2006.gada titulu noveloja R27 automobila izstradi un velak komandai vajadzeja rekinaties ar sarežgito planu un pielagoties jaunajam Bridgestone riepam. Šis darbs tagad ir paveikts un, lai ari nebus viegli panakt sezonas laika iekaveto, komanda ir labi izveidota, lai 2008.gada atkal sasniegtu augstus rezultatus.

 

 

Vadošajiem F1 čempioniem 2007.gada sezona ir nesusi parmainas. Pirmkart, siva cina par 2006.gada titulu noveloja R27 automobila izstradi un velak komandai vajadzeja rekinaties ar sarežgito planu un pielagoties jaunajam Bridgestone riepam. Šis darbs tagad ir paveikts un, lai ari nebus viegli panakt sezonas laika iekaveto, komanda ir labi izveidota, lai 2008.gada atkal sasniegtu augstus rezultatus.

 

Julija beigas komanda pieteica 50 miljonu dolaru tehnologijas ieguldijumu programmu. Šis jaunas ieguldijumu programmas labakais paraugs bus ar datoru vadams plustošas dinamikas analizes centrs. Šis instruments, kas klus par vienu no simts lielakajam pasaules simulacijas darbnicam, tiks izmantots, lai izstradatu CFD (Datorizetas Plustošas Dinamikas) tehnologiju, nodrošinot Renault F1 komandas palikšanu trases konkurence ari turpmakajos gados. FIA Formula 1 vizija paredz, ka CFD varetu labveligi ietekmet ari visu autobuves industriju un sabiedribu kopuma.

Pec Belgijas Grand Prix 2007.gada ING Renault F1 komanda ir treša Konstruktoru Čempionata ar 39 punktiem. 2008.gada ir gaidami labaki rezultati.

 

„World Series by Renault” sacikstes sava trešaja sezona turpina baudit aizvien pieaugošu popularitati

WSR pasakumi, kas apvieno augstakas klases autosportu un skatitajiem paredzetas aktivitates, pirmajas tris sezonas sacikstes (Zoldera, Nirburgringa un Budapešta) ir piesaistijuši 325,000 skatitaju auditoriju. Ši ideja ir izradijusies loti veiksmiga. Trase ir daudz ko redzet, jo notiek tris starptautiskas sacikstes, ING Renault F1 komandas demonstrejumi un Renault Mantojums. Arena notiek ari dažadas tematiskas atrakcijas, kas atspogulo Renault unikalo aizraušanos ar automobiliem, ka ari koncerti plašakai auditorijai, ne tikai autosporta entuziastiem. Sacikstes ir pieejamas jebkuram, kurš kada no Renault saloniem bez maksas panemis ielugumu.

 

2005.gada atklata „World Series by Renault” ideja ir nepieredzets gadijums Eiropa. Ta apvieno augstas kvalitates sacikstes ar plašu pasakumu klastu, kas piemerots ne tikai auto sporta milotajiem, bet ari plašakai auditorijai. Šo 100% Renault nedelas nogales sacikšu centra ir tris sacikstes no specigi konkurejošiem starptautiskiem pasaules čempionatiem. Galvenais notikums ir World Series Formula Renault 3.5, kura trisdesmit jauni piloti, tiecoties pec dalibas Formula 1 čempionata, sacenšas identiskos 425ZS vienvietigos sacikšu automobilos. Lielaka dala šo dalibnieku ir no World Series priekšsacikstem Eurocup Formula Renault 2.0. Šajas sacikstes izmantota automašina ir tas pats modelis, kura pirmas pilota iemanas guva piloti Luiss Hamiltons (Lewis Hamilton), Kimi Raikonens (Kimi Raikkonen) un Felipe Massa (Felipe Massa). Visbeidzot, šis sacikstes tiek asocietas ar Renault zimolu Eurocup Mégane Trophy, kas ietver ap divdesmit dažadas izcelsmes pilotus.

 

Sacikšu starplaikos darbiba uz trases turpinas, jo notiek ING Renault F1 komandas demonstrejumi un retro automobilu parades dažados jubilejas pasakumos, piemeram, trisdesmitaja gadadiena kopš Renault piedalas Formula 1 un International Gordini Revival celojuma pa atminu taku lidz R8 Gordini kausa dienam!

 

Pasakumi arena ir noorganizeti tapat ka citos tematiskajos parkos. Ir tris galvenas temas: Sports, Gimene un Jauninajumi un Tehnologijas. Atrakcijas ieklautas dizaineru demonstrejumi, pitstopu izaicinajumi, braukšanas simulacija, celu drošibas seminari, Renault izstades, koncerti, karuseli, utt. Šie pasakumi ir pieejami katram, kurš Renault vai ta partneru salona panemis bezmaksas ielugumu.

 

World Series Formula Renault 3.5 lukojas Formula 1 virziena

Visprestižaka sacikšu šova kategorija ir World Series Formula Renault 3.5, kura piedalas brauceji, kas velas parspet 2005.gada čempionu Robertu Kubicu (Robert Kubica) un pieklut soli tuvak Formula 1. Vinu automobili ir aprikoti ar 425ZS V6 dzinejiem. Vacu pilots Sebastians Fetels (Sebastian Vettel) šobrid ir kopvertejuma lideris, taču ari Renault Pilotu Attistibas programmas braucejs Bens Hanlijs (Ben Hanley) sacenšas šaja kategorija.

 

2008.gada tiks izmantots jauns Formula Renault 3.5 automobilis. Jaunajai šasijai, kuras iedvesmas avots ir Renault F1 R27 automobilis, jaudu pieškirs 500ZS V6 mainigas degvielas dzinejs.

 

Eurocup Formula Renault 2.0 audzina nakotnes čempionus

Formula Renault 2.0 ir ipaši radits treninu automobilis jauniem pilotiem, kas izgajuši savu attistibas posmu kartingu pasaule. Tas ir vispardotakais vienvietigais automobilis pasaule, jo kopš 2000.gada ir nopirktas vairak ka 700 ta vienibas. Eurocup patiešam ir savas kategorijas pasaules čempionats, kura piedalas piloti no katra kontinenta. Devini no 38 sacikšu braucejiem ir izgajuši F1 komandu izveidotas treninprogrammas.

 

Eurocup Mégane Trophy – iespaidigas un aizraujošas sacikstes

Mégane Trophy sporta automobilis ar 330ZS V6 dzineju, kura dizaineri raduši iedvesmu DTM, ir neapšaubams pula favorits. Mazajas izturibas sacikstes noverojamie straujie apdzišanas manevri un zibenigi atrie pitstopi var but pat loti aizraujoši!

20.-21.oktobri: Eštorila (Portugale)

27.-28. oktobri: Barselona (Spanija).

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes