Preses relīze
Pašlaik mērķis ir kolektīvo apzināšanos izmantot par dzinējspēku, dodoties pretī zaļākai, drošākai un iekļaujošākai nākotnei. Izaicinājumi, kas ietver klimata pārmaiņas, resursu taupīšanu un mobilitātes paradumu mainīšanu, liek radikāli pārveidot autobūves industrijas vērtību ķēdi. Renault un tā zīmolu Raison d’Etre (izvirzītais mērķis) un uzsāktais stratēģiskais plāns “Renaulution” ir sākums lielām pārmaiņām, mainot fokusu no apjoma uz ekonomiskām, videi draudzīgām un sociālām vērtībām, tiecoties panākt oglekļa neitralitāti Eiropā līdz 2040. gadam, savukārt pasaulē – līdz 2050. gadam. Lai to īstenotu, Renault, piemēram, ir nospraudis mērķi līdz 2030. gadam pilnībā pārorientēties uz elektroautomobiļu ražošanu. Grupa bija viena no pirmajām, kas pirms desmit gadiem, parādījās elektroautomobiļu arēnā. Pašlaik, lai paātrinātu dekarbonizāciju, plāno darīt vēl vairāk, nekā tikai samazināt izmešu daudzumu lietošanas laikā. 19. maijā Renault atklāja savu konceptauto – Renault Scenic Vision, kas iemieso uzņēmuma ilgtspējīgās attīstības mērķus. Renault dekarbonizācijas plāns tiek pielāgots visam automobiļa dzīves ciklam.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.