Preses relīze
Šo darījumu noslēgšanu neierobežo nekādi nosacījumi, ir iegūtas visas vajadzīgās atļaujas.
Šis līgums paredz iespēju Renault Group noteiktos laikos nākamo sešu gadu laikā atpirkt savu daļu AVTOVAZ.
“Šodien esam pieņēmuši grūtu, tomēr nepieciešamu lēmumu. Mēs izdarām atbildīgu izvēli attiecībā pret 45 000 mūsu darbinieku Krievijā, vienlaikus saglabājot Grupas veiktspēju un iespēju atgriezties šajā valstī nākotnē, jau citā kontekstā. Esmu drošs par Renault Group spēju vēl vairāk paātrināt uzņēmuma pārtapšanu un pārsniegt savus vidējā termiņa mērķus,” sacīja Luka de Meo (Luca de Meo), Renault Group izpilddirektors.
Kā tika izziņots 23. martā, bezskaidras naudas papildmaksa, kas atbilst konsolidētajai nemateriālo aktīvu, īpašuma, ražotnes un iekārtu un Grupas reputācijas vērtībai Krievijā, jāreģistrē 2022. gada pirmās puses rezultātos. 2021. gada 31. decembrī šī vērtība sasniedza 2195 miljonus eiro. Līdz ar to no Renault Group konsolidētajiem finanšu paziņojumiem par sešu mēnešu periodu līdz 2022. gada 30. jūnijam tiks izslēgta darbība Krievijā, un tā tiks attiecināta uz pārtrauktajām darbībām, piemērojot 5. Starptautisko finanšu pārskatu standartu prasības.
Renault Group apstiprina savu finanšu pārskatu, kas izziņots 2022. gada 23. martā.
Apsteidzot savus “Renaulution” plāna vidējā termiņa mērķus, Kapitāla tirgus dienā 2022. gada rudenī Renault Group iepazīstinās ar saviem atjauninātajiem finanšu pārskatiem un stratēģiju, pozicionējot Grupu kā konkurētspējīgu, tehnoloģiju un ilgtspējas ziņā dominējošu tirgus dalībnieku.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.