Preses relīze
Deivids Durāns ieņems Mailza Nirnbergera (Miles Nürnberger) vietu, kurš uzņēmumu atstāj personīgu iemeslu dēļ, kā arī, lai veltītu spēkus citiem profesionāliem izaicinājumiem un projektiem.
***
Deividam Durānam ir 49 gadi, viņš ir absolvējis École supérieure de design Strate Collège koledžu Parīzē. Savu karjeru Renault Group viņš sāka 1997. gadā kā eksterjera dizainers. Viņam uzticēja radīt konceptautomobili Koleos 1999. gadā un Ellipse 2002. gadā.
No 2002. līdz 2009. gadam Deivids Durāns strādāja dizaina centros Barselonā (Spānijā), Seulā (Dienvidkorejā) un Sanpaulu (Brazīlijā). Pateicoties starptautiskajai pieredzei, Deivids 2011. gadā tika iecelts par Global Access dizaina klāsta direktoru. Tajā laikā viņš ieguldīja spēkus Design to Cost projektā un palīdzēja sekmēt Dacia zīmola panākumus.
2020. gadā viņš kļuva par Dacia eksterjera dizaina nodaļas direktoru un nodevās Bigster koncepta dizainam, kas iemieso zīmola evolūciju.
11. maijā Deivids Durāns tika iecelts par Dacia zīmola dizaina nodaļas direktoru un pievienojās Dacia un LADA uzņēmuma struktūrvienību pārvaldības komitejai.
Deivids Durāns ir uzaudzis radošā pasaulē – viņa vecāki bija arhitekti. Viņa aizraušanās ir dizains, seni automobiļi, motociklu restaurācija, arhitektūra un mūsdienu māksla. Viņš ir arī kaislīgs burātājs un divas reizes ir šķērsojis Atlantijas okeānu.
“Es gaidu, kad varēšu strādāt kopā ar Deividu, lai stātos pretī rītdienas mobilitātes izaicinājumiem. Viņa radošums, pieredze un inovāciju izjūta ir guvusi plašu atzinību, gan no mūsu vadības, gan autobūves nozarē. Vēlos arī pateikties Mailzam par viņa ieguldījumu un darbu ar komandām.”
Lorenss van den Akers, Renault Group dizaina nodaļas viceprezidents
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.