Preses relīze

dalīties

LAI GŪTU PAPILDPUNKTUS, RENAULT UN ROLAND-GARROS APVIENO SPĒKUS

• Renault kļūst par Roland-Garros galveno partneri, nodrošinot elektromobilitāti. • Renault nodrošina 100 Renault Megane E-Tech electric automašīnas. • Renault aizsāk “GIVE ME 5” – zīmola jauno sociālās atbildības projektu, kas veltīts jaunajai paaudzei. • Zīmols vēlas veicināt tenisa treniņu iespējas pilsētās.

Zīmola jaunās stratēģijas ietvaros Renault nolēmis optimizēt starptautisko sadarbību mārketingā un koncentrēties uz saistībām ar dažiem svarīgākajiem partneriem, kas piedāvā ievērojamu pievienoto vērtību. Tagad Renault koncentrēsies uz sportu, veidojot sadarbību ar divām nozarēm – regbiju, kļūstot par Francijas Regbija federācijas galveno partneri, un tagad arī tenisu, sadarbojoties ar Roland-Garros turnīru.


RENAULT X ROLAND-GARROS


Parīzes Grand Slam un Renault apvienojuši spēkus, lai ierakstītu jaunu nodaļu zīmola vēsturē. Sākot ar 2022. gada turnīru, kas norisināsies no 16. maija līdz 5. jūnijam, Renault kļūs par Roland-Garros sadarbības partneri, vismaz turpmākos piecus gadus atbalstot vienu no pasaules prestižākajiem sporta pasākumiem.


Renault un Parīzes Grand Slam ir kopīgas saknes – abi ir izveidojušies Francijā, abiem ir spēcīgs iekšējais dzinulis, kā arī kopīgas vērtības – “Ražots Francijā”, aizrautība un bezbailība. Renault un Francijas Tenisa Federācijas sadarbība bija pašsaprotama, jo tā liek pamatus abu zīmolu diviem galvenajiem stratēģiskajiem balstiem: ilgtspējīgai mobilitātei un sociālajai atbildībai.


ELEKTROAUTO PARKS


Renault un Roland-Garros vieno apņemšanās vienmēr rīkoties atbildīgi, līdz ar to ilgtspējīga mobilitāte ir svarīga abiem zīmoliem. Renault jau tagad paātrina pārmaiņas ar mērķi līdz 2030. gadam kļūt par pilnībā elektrisku zīmolu Eiropā.


Šī Renault ilgtspējīgas mobilitātes apņemšanās skaidri izpaužas Roland-Garros turnīram nodrošinot 100 jaunus Renault Megane E-Tech electric elektroautomobiļus, kas būs daļa no kopējā 160 automobiļu autoparka.


“GIVE ME 5”


Paralēli šī sadarbības līguma parakstīšanai Renault aizsāk “GIVE ME 5” – zīmola jauno sociālās atbildības projektu, kas veltīts jaunajai paaudzei.


Renault vēlas veicināt tenisa treniņu iespējas pilsētās, ar vietējo mākslinieku palīdzību atjaunojot laukumus priekšpilsētās. Līdz gada beigām Francijā paredzēts atklāt divus tenisa laukumus.


Lai palīdzētu finansēt projektu “GIVE ME 5”, Roland-Garros turnīra laikā Renault īstenos akciju “Let Challenge”. Katrreiz, kad servē bumbiņa trāpīs tīklam un tad iekritīs serves laukumā (šajā turnīrā tas parasti notiek vairāk nekā 2000 reizes), Renault atvēlēs noteiktu naudas summu šai sociālajai iniciatīvai.


Turklāt zīmols uz Roland-Garros turnīru uzaicinās vairākas bērnu un pusaudžu grupas no mazāk labvēlīgas vides, sniedzot viņiem unikālu pieredzi apmeklēt vienu turnīra dienu.


AKTIVITĀTES STADIONĀ UN ĀRPUS TĀ


Šīs jaunās sadarbības ietvaros un pirmo reizi Roland-Garros vēsturē visu turnīra laiku no kvalifikācijas sacensībām līdz pat finālam uz visu piecu galveno kortu tīkliem (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu, 7. un 14. kortā) būs redzams Renault logotips.


Turnīra laikā Renault Roland-Garros ierīkos 150 kvadrātmetrus plašu stendu, kurā apmeklētāji varēs uzzināt par zīmola jaunajiem elektriskajiem un elektrificētajiem automobiļiem: Renault Megane E-Tech electric, Renault 5 Prototype un jauno Renault Austral, kuru publiskā pasaules pirmizrāde notiks tieši Roland-Garros.

Mobilitātes un tenisa entuziasti varēs gūt dažādu pieredzi, ko spēļu apmeklētājiem turnīra laikā piedāvās Renault .


“Renault Green Line” – ikviens, kurš vēlēsies nokļūt turnīrā, neradot izmešus, to varēs izdarīt, pateicoties Renault atbalstam. Mobilize automobiļu koplietošanas uzņēmums ZITY saviem klientiem piedāvās iespēju nokļūt uz kādu no piecām ZITY stāvvietām pie Roland-Garros un parka līdzās stadionam. Jauniem klientiem tiks nodrošināta iespēja izmantot īpašu atlaidi.


“Renault The Originals Line” – izbraucot no Atelier Renault, zīmola veikala Elizejas laukos, tenisa līdzjutējiem būs iespēja gūt unikālu pieredzi, iesēžoties RATP trīsdesmito gadu autobusā, kas viņus aizvizinās tieši uz stadionu.


“Renault Electro-Pop Line” – par godu Renault 5 piecdesmitajai gadadienai zīmols ir pārveidojis piecus vēsturiskos modeļus, aprīkojot tos ar 100% electric dzinēju, un šajos automobiļos līdzjutēji un viesi varēs iesēsties, lai nokļūtu Roland-Garros stadionā.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes