Preses relīze
Renault ir izvelejies Frankfurtes autošovu, lai plašakai publikai atklatu Laguna Coupé konceptauto – savu augstakas klases grand tourer Coupé viziju. Laguna Coupé konceptauto, kas apvieno augstakas tehnologijas un musdienigu dizainu, ir paredzets verigam autobraucejam, kas izprot jaudas, braukšanas prieka un izsmalcinatibas nozimi. Ta četrritenu Active Drive šasija ir aprikota ar pavisam jaunu V6 dCi dzineju, kas izstradats Renault-Nissan apvienibas ietvaros.
Laguna Coupé konceptauto, kas izstradats uz tas pašas platformas, ka jauna Laguna, ir specigs un elegants apliecinajums ilgajai klasisko kupeju tradicijai. Iedvesmojies no saviem grand tourer priekšgajejiem, Laguna Coupé konceptauto iemieso Renault sporta kupejas viziju.
Laguna Coupé konceptauto izskats un linijas ir radniecigas Fluence konceptam (
Zemais, platais un robustais aluminija radiatora režgis ir originals risinajums un liek nojaust par jaudigo dzineju, kas aiz ta slepjas. Šo jaudas sajutu pastiprina garais, vidu rievotais motora parsegs, kura izcelsme meklejama tieši grand tourer kupeju pasaule. Ta priekšpuse atrodas slipi virziena uz priekšejiem sparniem novietoti lukturi, kas pieškir automašinai lepnu izteiksmi.
LED tehnologiju lukturi, kas pirmo reizi demonstreti 2006.gada Nepta konceptauto, darbojas pec atstarošanas un gaismas pavairošanas principiem. Gaismas starus no lukturiem atstaro caurspidigi kristalveida kubicini. Gaismas intensitate un sadališana tiek automatiski pielagota braukšanas apstakliem. Divi LED tehnologiju miglas lukturi ideali iederas iespaidigaja priekšpuses dizaina.
Divi šaurie, pagarinatie lukturi kopa ar plustošajam locijuma linijam pieškir aizmugurei unikali modernu, skaidru izskatu, kas sniedz Laguna Coupé konceptauto izsmalcinatibas un energijas auru. Korpusa ietvertie aizmugures lukturi spid ka krašni tehnologijas dargakmeni. Tos vel vairak uzsver plustošas locijumu linijas, kas virzas virs un paraleli lukturiem, lidz saplust kopa pirms pilna garuma stikla jumta, kas virziena uz centralo astes paneli klust smailaks. Caur stikloto jumta zonu var redzet trešo apstašanas signalu. Tas sniedz vieglu atspidumu un ka gaismas struklaka blavi atstaro ari aizmugures lukturu zimejumu. Aizmugures dala iebuveta izpludes sistema ar divam izputeja caurulem, ta pilnveidojot nosvertibas un elegances telu.
Divas durvis bez ramjiem ir aprikotas ar atseviškam gaismam un paver skatu uz originalu salonu. Vertikalajam durvim ir Stabilus hidrauliskas durvju enges, kas notur durvis atvertas jebkura lenki. Durvju pakapieni ir ideali novietoti, lai palidzetu pasažieriem iekapt un izkapt no sedvietam. Active Drive šasiju apzime akronims ‘4RD’ (franciskais nosaukums četrritenu sturešanai).
Laguna Coupé konceptauto salons ideali atbilst augstakas klases kupejas salonu standartiem. Priekšejais panelis atgadina jauna autmobila Laguna moderno aprikojumu, taču daudz ekskluzivaka veida. Tas izskatas viegls un gaisigs, pateicoties ta maigajam, tirajam linijam. Centralas linijas vilnveidigums ir vadošais intejera motivs, bet abas malu izejas nosledz garu gaisa plusmas gaiteni, kas stiepjas gar vejstiklu.
Salona intejers izstaro mieru un labklajibu. Liels orginalas formas ekrans instumentu panela vidu ir izstiepts uz sanu ventilacijas atveru pusi, kas atgadina lidmašinu gaisa izputejus. Ekrans uzrada ne tikai informaciju (navigacija, radio, muzikas atskanotaji, video un Bluetooth® telefona komplekts), bet ari atmosferiskus attelus, kusu iedvesmas avots ir gaismas terapijas zinatne. Gaisa kondicionešanas kontroles atrodas instumentu panela centra, viegli atrodama nodalijuma starp gaisa atverem. Tie ir ka dargakmeni hrometa ietvara, kas radits vienkaršai lietošanai.
Ka atsauce uz augstakas klases sporta kupeju uzbuvi, ari ši konceptauto stures rata spieki ir izvietoti ziedlapu forma un verš vaditaja skatu uz instrumentu panelu ietvariem. Vieglais stures balsts ir ietverts aluminija karkasa, kas satur ari augstas precizitates kontrolinstrumentus.
Instrumentu aprikojums sastav no diviem analogiem un digitaliem merinstrumentiem vaditaja acu augstuma. Tie ir augstas precizitates tehnologijas un mehanikas izstradajumi. Originalas formas merinstrumentus ietver porains parsegs, kas lauj gaismai ieklut tajos, uzlabojot dziluma un teksturas efektu. Tie ir ar mateta aluminija ramjiem un nedaudz atgadina lukturus.
Salona apdare uzsvars likts uz kontrastu. Jumtu, instrumentu paneli, centralo konsoli un durvju panelu zemakas dalas sedz peleka adas imitacija, bet sedeklus un citus elementus (durvju balstus, instrumentu kastes parsegu, centrala roku balsta virspusi) sedz ada ar vara un metala efektu un vara krasas iešuvums. Laguna Coupé konceptauto gridu klaj moderns metala aizsargtiklojums.
Vaditajs un pasažieri var erti iekartoties plašajas asimetriskajas priekšejas sedvietas, kuru konstrukcija nodrošina stingru, lidzsvarotu atbalstu. Šie sedekli saplust ar šasiju un cieši ietver to pasažierus. Roku balsti, kuru krasa pielagota automašinas Balta Aluminija korpusam, ir viegli pagriežami un lauj viegli pieklut aizmugures sedvietam, jo priekšejas sedvietas spilvens automatiski pavirzas uz priekšu. Divas atseviški novietotas aizmugurejas sedvietas ari ir asimetriskas, taču automašinas drošibas jostas savelk tas U veida, izveidojot drošu ietvaru pasažierim. Starp abam sedvietam ir bagažas nostiprinašanas parloks, virs kura atrodas pirmas palidzibas komplekts. Abi aizmugures pasažieri var erti atlaisties sedeklos un skatities video Samsung multimediju atskanotajos, kas ievietoti priekšejo sedeklu aizmugure. Gara centrala konsole, kas savieno priekšpusi un aizmuguri, ietver slaido atrumparslegu, Start/Stop pogu, ka ari aizmugures apgaismojuma navigacijas kontroles.
Bose® skanas sistema ir ipaši izveidota Laguna Coupé konceptauto. Desmit skalruni lauj visiem četriem automašinas pasažieriem klausities skanu, kuras kvalitate un jauda ir pielidzinama koncertzales akustiskajai kvalitatei. Tas ir ideals papildinajums Laguna Coupé konceptauto tirajam dinamiskumam.
Šis klases kupejai bija nepieciešams specigs, atri reagejošs dzinejs, kas atbilstu tas elegancei un straujumam. Tieši tapec Renault ir izvelejies Laguna Coupé konceptauto, lai pirmo reizi demonstretu pavisam jauno V6 dCi dzineju.
Šis jaunais 2993cm3 V6 dCi dzineja bloks, kas izstradats Apvienibas ietvaros cieša sadarbiba ar Nissan, turpmak ietilps standarta komplektacija. Atkariba no versijas, ta jaudas virsotne ir 170-195kW (230-265ZS) un maksimalais griezes moments 450-550Nm. Šis dzinejs ir ipaši atsaucigs, nogludinats un nobalansets un sasniedz 0-100km/h tikai septinas sekundes. Tas acumirkli reage uz gazes pedala nospiešanu un elastigi parada savu jaudu. Izcilu braukšanas prieku nodrošina 6 atrumu automatiska parnesumkarba, viegli kontrolejams degvielas paterinš un CO2 emisiju limenis zem 200g/km.
Laguna Coupé konceptauto ir izstradats uz tas pašas platformas, ka jauna Laguna, bet tas ir pirmais auto, kas aprikots ar jauno četru ritenu sturešanas Active Drive šasiju. Ši augsto tehnologiju baze, ko izstradajuši Renault Sport Technologies inženieri, garante maksimalo sportiskuma sajutu un dinamisku braukšanas baudu. Nosakot jaunu drošibas standartu, ta apvieno veiklibu un stabilitati. Pie zema atruma šasija sniedz labakas manevrešanas spejas, savukart tas sakere ir tik stingra, ka ta noturas uz cela, tapat ka vilciens uz sliedem. Laguna Coupé konceptauto ir tik viegli vadams, ka nav iespejams noliegt tiro baudu, kas rodas, sežot pie ta stures. Automašina garante augstas kvalitates braukšanas komfortu un sirdsmieru tas pasažieriem, kas var izjust nesalidzinamas aktivas drošibas standartu priekšrocibas.
Laguna Coupé konceptauto ir tas ipašnieka dzives stila un personibas lieciba. Ta ir automašina, kas piestav ap 40 gadu veciem automiliem un autosporta cienitajiem – prasigiem, ambicioziem lietpratejiem, kuriem svarigi profesionalie sasniegumi. Šie cilveki, kuriem raksturiga tieksme iemileties automašinas no pirma acu uzmetiena, ir spejigi mainit zimolu un novertes Laguna Coupé konceptauto stilu, tehnologijas un dizaina un izgatavošanas kvalitati.
Izmeri |
|
Garums |
|
Platums |
|
Augstums |
|
Ritenu baze |
|
Priekšeja škersbaze |
|
Aizmugures škersbaze |
|
Priekšeja parkare |
|
Aizmugures parkare |
|
Svars |
|
Bagažas nodalijums |
380 dm3 (VDA) |
Tehniskie dati |
|
Dzinejs |
3.0 V6 turbo dizelis |
Jauda |
230 ZS (170 kW) lidz 265 ZS (195 kW) |
Maksimalais griezes moments |
450 lidz 550 Nm no 1,700 lidz 3,800 apgr./min |
Parnesumkarba |
6 parnesumu automatiska parnesumkarba |
Piedzina |
Priekšeja |
Šasija |
Active Drive četru ritenu vadibas sistema |
Riepas |
245/35 ZR20 |
Partneri |
|
Artware |
Korpusa izgatavotajs |
AVMJ |
Bluetooth kontroles modulis |
Bose ® |
Skanas sistema |
Michelin |
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta. |