Renault - drošibas standarta lideri
Vairak neka 50 gadus Renault ir noteicis automobilu drošibas standartu. Lai izveidotu produktus, kas ir pielagoti realam situacijam uz celiem katra no pasaules merka tirgiem, tiek veikta satiksmes negadijumu analize. Turklat tiek nemts vera klientu viedoklis, lai gadatu par to, ka savos automobilos droši jutas gan vaditaji, gan pasažieri. Renault no parejiem konkurentiem atškir ta centieni izveleties labakas aizsardzibas, korekcijas un drošibas tehnologijas un izmantot tas visa sava jauno piedavajuma klasta. Dažadi praktiski drošibas tehnologiju piemeri tika izstaditi Frankfurtes autošova.
Vairak neka 50 gadus Renault ir noteicis automobilu drošibas standartu. Lai izveidotu produktus, kas ir pielagoti realam situacijam uz celiem katra no pasaules merka tirgiem, tiek veikta satiksmes negadijumu analize. Turklat tiek nemts vera klientu viedoklis, lai gadatu par to, ka savos automobilos droši jutas gan vaditaji, gan pasažieri. Renault no parejiem konkurentiem atškir ta centieni izveleties labakas aizsardzibas, korekcijas un drošibas tehnologijas un izmantot tas visa sava jauno piedavajuma klasta. Dažadi praktiski drošibas tehnologiju piemeri tika izstaditi Frankfurtes autošova.
Labakas tehnologijas katram
Pateicoties savai mašinbuves pieredzei, Renault var izstradat vislabako aprikojumu, kas noderigs realas situacijas uz cela.
Frankfurtes autošova tehnologiju izlase tika demonstreta šim nolukam speciali iekartota zona. Apmekletajiem ar interaktivu prezentaciju palidzibu tika piedavats visaptverošs ieskats šo sistemu darbiba un priekšrocibas. Izstadito priekšmetu vidu bija ari divi nozimigi jauninajumi drošibas joma:
- Jaunaja automobili Laguna pirmo reizi pasaule ir redzams dubults sanu trieciena sensors, kas iedarbina automobila drošibas sistemas divreiz atrak neka parastajam automobilim un nodrošina izcilu aizsardzibu stipra sanu trieciena gadijuma;
- Trešas paaudzes Renault Nospriegošanas un Aizsardzibas Sistema (SRP), kas tika ieviesta 2001.gada. Ši unikala spriegošanas sistema apvieno dubultos priekšspriegotajus (nostiprinot sedvietas un krušu drošibas siksnas, pasažieris tiek stingri noturets vieta, nepielaujot strauju kermena kustibu uz priekšu, t.i. izslidešanu), svara ierobežotaju (kas samazina spiedienu, ar kadu drošibas josta iedarbojas uz krušu apvidu) un pielagojamu dubultas kameras gaisa spilvenu (kas darbojas ka galejais trieciena slapetajs).
Izstades apmekletaji vareja iepazit vai atklat no jauna ari citas tehnologijas, piemeram:
- Isofix stiprinajumi bernu drošibai;
- Avarijas Bremžu Vadibas sistema (EBA), kas darbojas saskana ar ABS, lai piedavatu braucejam vislabako iespejamo drošibas limeni. Ta uztver avarijas apstašanas reizes, palielina spiedienu uz bremzem un uzlabo ABS sniegumu jau no briža, kad vaditaja kaja nospiež bremzes pedali;
- Elektroniska Stabilitates Programma (ESP), kas iedarbojas uz automobila riteniem, palidzot vaditajam saglabat iecereto trajektoriju, gadijuma, ja auto strauji novirzas no cela vai ir spiests pekšni pagriezties.
…un tas viss, nemaz nepieminot citas funkcijas, piemeram, atruma ierobežotaju, riepu spiediena kontroles sistemu, Xenon lukturu tehnologiju un drošibas jostu atgadinajuma signalu – šis vaditaja paligsistemas ir raditas, lai lautu labak atpazit un paredzet riskus, ka ari noverst bistamas situacijas.