Preses relīze
Renault pirmo reizi radijis modeli, kas nav paredzets Eiropas tirgum – Renault Sandero. Jaunais Sandero ir veidots uz tas pašas B0 platformas ka Logan, un tas tiek ražots Ayrton Senna rupnica Curitiba, Brazilija. Šis auto bus paredzets Dienvidamerikas tirgum – jau ša gada decembri Sandero bus noperkams Brazilija, bet nakoša gada sakuma – ari Argentina.
Sandero ir Renault Technologies Americas un Brazilijas Regionala Inženieru Centra sadarbibas produkts, un tas ir maksimali pielagots Dienvidamerikas iedzivotaju velmem. Šim piecdurvju hečbekam piemit visas tas pašas kvalitates, kas jebkuram auto, veidotam uz B0 platformas bazes: tas ir ietilpigs, robusts un ar lielu bagažas nodalijumu. Sandero tiks ražots Brazilija, un tas bus pieejams ar tris gadu garantiju. Sandero apliecina Renault apnemšanos radit auto, kas butu ideali piemerots atseviškiem tirgiem.
Sandero ir moderns hečbeks, kas apvieno dinamiskumu un robustumu. Radot Sandero, inženieri papildu uzmanibu pieversuši ta dizainam, veidojot to vienlaikus modernu un praktisku. Sandero garums ir
Argentina Sandero bus pieejams gan ar benzina (1.6 16V), gan dizela (1.5 dCi) dzinejiem, savukart Brazilija lielakoties ar FlexFuel dzinejiem, kas domati biodegvielai – 1.0 16V, 1.6 16V un 1.6 8V FlexFuel dzineji. Papildu uzmaniba pieversta ari akustiskajam komfortam.
Jaatzime, ka Sandero priekšrociba ir ne tikai ta demokratiska cena, bet ari nelielas ekspluatešanas un servisa izmaksas. Domajams, ka ari Sandero, lidzigi ka Logan, nakotne paradisies starptautiskaja tirgu. Eiropa modelis, kas bus atvasinats no Sandero, paplašinas Dacia klastu 2008.gada.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.