Preses relīze
„Frankfurtes auto izstade
Apvidus auto, kas apvieno SUV tipa auto eleganci ar sedana dinamiskumu
Koleos koncepta izstades auto rada priekšstatu par apvidus auto, ko Renault drizuma piedavas. To ir izveidojuši Renault dizaineri sadarbiba ar Renault Samsung Autodizaina Centru Koreja un tapec tas apvieno SUV tipa auto ipašibas ar minivenam raksturigo plašo interjera telpu un kravas nodalijumu risinajumiem, ka ari moderna sedana komfortu un sportisko garu. Koleos konceptam ir ipašs, izteiksmigs dizains. Ta virsbuves zili peleka krasa rosina domat par augstakajam tehnologijam. Priekša un aizmugure atrodas dienas gaismas, gabaritgaismas un virzienraditaji, kas veidoti pec LED tehnologijas. Ari arejie spoguli ietver papildus gaismas un virzienraditajus.
Koleos konceptauto profila izskatas ka radits kustibai. Attalums starp virsbuves malam un jumta paneli nostiprina automobila stingro staju. Stiklotais jumta panelis ir piemerots aluminija reliniem, savukart biezas ritenu arkas ietver
Lietderigas tehnologijas un salona komforts
Durvim atveroties, aluminija sanu sliekšni izbidas uz aru un atvieglo iekapšanu. Salona pasažieri atklaj sportisku interjeru, kas izveidots no divu tonu apdares materialiem.Četru atseviško sedeklu smalkas formas uzreiz piesaista uzmanibu. Sedekli un to atzveltnes ir apšuti ar bešu adu un tie ir padariti planaki, lai atbrivotu vairak vietas pasažieriem un vinu bagažai. Instrumentu paneli atrodas spidometrs ar LED lampinu izgaismotam malam. Centra konsole ir izgatavota no caurredzama materiala un tai ir pielagojama dažada veida klimata kontrole. Plašais aprikojuma klasts tikai vairo braukšanas un celošanas prieku.
Instrumentu panela vidusdala ir veltita navigacijas un multimediju sistemam un informacijai, kas ir noderiga, braucot bezcela apstaklos, piemeram, par augstumu, gaisa spiedienu, navigacijas atbalstu un virsmas slipumu. Šo informaciju viegli var nolasit visi automašinas pasažieri. Kontroles panelis ir ergonomisks un ta instrumenti ir izvietoti erti pieejamas vietas.
Salons ir ipaši gaišs un plašs, tieši pateicoties plašajam stikla jumta panelim. Koleos konceptauto ir tikpat komfortabls un plašs, ka lielaka dala C segmenta minivenu. Pietiekama telpa galvas un plecu platuma lauj Koleos konceptauto parvadat četrus pieaugušos, neatkarigi no vinu auguma un svara. Neskaitamie uzglabašanas nodalijumi salona atgadina par lidzibu ar miniveniem. Nodalijumi atrodas visur – zem gridas, atvilktnes zem kresliem, centralaja konsole, ka ari durvju panelos.
Koleos konceptauto – radits, lai ievestu Jus cita pasaule
Koleos konceptauto piedava plašu aprikojuma klastu, kas ir praktiski noderigs gan ikdiena, gan atpušoties. Dalitais aizmugures bagažas nodalijuma parsegs lauj automobili viegli iekraut kravu un erti pieklut tai pat sarežgitos apstaklos. Zemaka nodalijuma dala ir radita, lai brivdienu un nedelas nogales izbraukumos taja erti varetu iesesties divi cilveki piknika vai citu brivas dabas aktivitašu laika.?
Šasija ir ideali piemerota šada veida atputas aktivitatem un tai ir bezcelu automobilim raksturigakas ipašibas. Ši pavisam jauna šasija, kas izstradata Renault-Nissan apvienibas ietvaros, ir radita, balstoties uz musu Japanas partneru zinašanam par pilnpiedzinu. Pateicoties elektroniski kontroletai aktivajai uzmavai, gan divu, gan četru ritenu piedzinas režima šasija garante nevainojamu sakeri. Uzmava izdala mainigos griezes momentus uz riteniem, atkariba no to sakeres un slidešanas, ta nodrošinot augstakas kvalitates sakeri ar celu.
Koleos konceptauto lepojas ari ar vairakam paligfunkciju sistemam. Dažas ir raditas ikdienas braukšanai pa parastu celu, piemeram, ABS, Avarijas Bremžu Pastiprinatajs (EBA) un Elektroniska Stabilitates Programma (
Koleos konceptauto jaudu pieškir dzinejs, kas jutas ka zivs udeni gan uz pilsetas ielam, šosejam un lielceliem, gan sarežgitos maršrutos, kur sakere ir arkartigi nozimiga. Ta 2.0dCi dzineja ir izmantotas modernakas dizeldzineju tehnologijas, piemeram, pjezoelektriskie iesmidzinataji, 1600 baru Common rail degvielas iesmidzinašana un mainigas geometrijas turbokompresori.
Lai pec iespejas samazinatu piesarnojošas emisijas, 2.0 dCi dzinejs ir aprikots ar periodiskas atjaunošanas dalinu filtru, kas izmantojams bez piedevam. Tas ir aprikots ar sešu atrumu manualo parnesumkarbu, kas pieškir Koleos konceptauto celošanas automobiliem raksturigo braukšanas baudu.
Koleos konceptauto Tehniskie Dati
Izmeri
Kopejais garums
Platums (bez arejiem spoguliem)
Augstums
Dzinejs
Četru cilindru
Jauda: 130 kW/180ZS
Sešu atrumu manuala parnesumkarba
Transmisija
Četrritenu piedzina ar škerseniski priekša novietotu dzineju
Elektroniska vilces kontrole, kas pielagojas sakerei (griezes momenta sadale 0:100 no priekšas uz aizmuguri)
Hankook 255/50 R19 riepas
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.