Preses relīze

dalīties

Scenic Conquest

Renault Scenic Conquest ir iepriekšejas paaudzes bezcelu Scenic idejiskais sekotajs, kurš pirmoreiz plašakai publikai tiks prezentets 2007. gada Ženevas auto izstade. Salidzinot ar standarta Scenic, ši modela galvenas atškiribas ir palielinats klirenss, pastiprinata piekare, ka ari uzlabojumi automobila dizaina. Dzineji bus jau ierastie - 2.0 benzina un 1.9 dizelmotors, atseviškos tirgos Renault Scenic Conquest bus pieejams ari ar 1.6 litru benzina dzineju un 1.5 dizelmotoru. Jaatzime, ka šis modelis bus pieejams tikai ar priekšejo ritenu piedzinu, pilnpiedzinas transmisija šai modifikacijai nav paredzeta. Automobila tirdzniecibu planots uzsakt 2007. gada junija.

Scenic Conquest

 

Renault Scenic Conquest ir iepriekšejas paaudzes bezcelu Scenic idejiskais sekotajs, kurš pirmoreiz plašakai publikai tiks prezentets 2007. gada Ženevas auto izstade. Salidzinot ar standarta Scenic, ši modela galvenas atškiribas ir palielinats klirenss, pastiprinata piekare, ka ari uzlabojumi automobila dizaina. Dzineji bus jau ierastie - 2.0 benzina un 1.9 dizelmotors, atseviškos tirgos Renault Scenic Conquest bus pieejams ari ar 1.6 litru benzina dzineju un 1.5 dizelmotoru. Jaatzime, ka šis modelis bus pieejams tikai ar priekšejo ritenu piedzinu, pilnpiedzinas transmisija šai modifikacijai nav paredzeta. Automobila tirdzniecibu planots uzsakt 2007. gada junija.

 

Uzlabots arejais dizains

Radot Scenic Conquest, Renault ieverojamu uzmanibu pieversis tieši dizaina uzlabojumiem, tapec sajaukt to ar kadu no iepriekšejiem Scenic modeliem ir neiespejami. Šis modelis, salidzinot ar standarta Scenic, var lepoties ar par 20 milimetriem palielinatu klirensu, aizsargajošiem plastmasas paneliem pa visu virsbuves perimetru, ka ari izturigakiem jumta reliniem un parveidotu radiatora dekorativo režgi. Jaatzime, ka Scenic Conquest dizains veidots ta, lai ar šo automobili varetu izbraukt pat nelidzenakos celus - bamperi un sanu moldingi ir veidoti vizuali izturigaki un robustaki, turklat tas rada ari nopietnaku iespaidu. Scenic Conquest aprikots ar aluminija lietajiem diskiem, un tam pieejamas 10 virsbuves krasas, no kuram sarkano piparu oranža (Cayenne Orange) tiek uzskatita par ši modela ekskluzivo krasu.

 

Izsmalcinats salona dizains

Ari Scenic Conquest salona dizains veidots ta, lai tas butu atškirigs no iepriekšejiem Scenic modeliem. Salona domine tumši peleka krasa, kontrastejot ar spilgti oranžo (piemeram, drošibas jostas ir oranža krasa).

 

Bezceliem piemerota šasija

 

Papildus palielinatajam klirensam un dubultajam dzineja un parnesumkarbas aizsargplaksnem, piekare ir parveidota ar merki uzlabot braukšanas komfortu ari pa nelidzeniem celiem un bezceliem. Priekšejiem un aizmugurejie amortizatoriem ir palielinats darba gajiens komplekta ar mazakiem stabilizatoru stieniem. Scenic Conquest aprikots ar ESP elektroniskas stabilitates programmu un ASR (traction control).

 

Scenic Conquest dzineju gamma

Scenic Conquest ir pieejams gan ar benzina dzineju, gan dizelmotoru.

 

2.0 16 V benzina motora jauda ir 98,5 kW (135 ZS) pie 5500 apgr./min., un maksimalais griezes moments ir 191 Nm pie 3750 apgr./min. Tas ir aprikots ar sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un aptuvenais degvielas paterinš ir 8 litri uz 100 km.

 

1.9 dCi dizelmotora jauda ir 96 kW (130 ZS) pie 4000 apgr./min., un maksimalais griezes moments ir 300 Nm pie 2000 apgr./min. Ari šis dzinejs ir aprikots ar sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un sagaidamais degvielas paterinš ir 6 litri uz 100 km.

 

Atseviškos tirgos Renault Scenic Conquest bus pieejams ari ar 1.6 16 V benzina dzineju un 1.5 dCi dizelmotoru.

 

1.6 16 V benzina motora jauda ir 82 kW (110 ZS) pie 6000 apgr./min., un maksimalais griezes moments ir 152 Nm pie 4250 apgr./min. Tas ir aprikots ar sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un aptuvenais degvielas paterinš ir 7,6 litri uz 100 km.

 

1.5 dCi dizelmotora jauda ir 78 kW (105 ZS) pie 4000 apgr./min., un maksimalais griezes moments ir 240 Nm pie 2000 apgr./min. Aprikots ar sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un aptuvenais degvielas paterinš ir 5,2 litri uz 100 km.

 

Plašs aprikojuma klasts

Renault Scenic Conquest ir plašs bagažas nodalijums, ko klienti atzinigi novertejuši ari iepriekšejos Scenic modelos. Lai nodrošinatu drošibu un komfortu, Scenic Conquest papildus aprikots ar atpakalgaitas parkošanas sensoriem, ESP (2.0 16V un 1.9dCi versijas), aluminija lietajiem diskiem un jumta reliniem. Eiropas automašinas novertešanas programma (EURO NCAP), vertejot Scenic Conquest pasivo drošibu, pieškira augstako novertejumu – 5 zvaigznes.

Galerija

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes