Preses relīze
Scenic Conquest
Renault Scenic Conquest ir iepriekšejas paaudzes bezcelu Scenic idejiskais sekotajs, kurš pirmoreiz plašakai publikai tiks prezentets 2007. gada Ženevas auto izstade. Salidzinot ar standarta Scenic, ši modela galvenas atškiribas ir palielinats klirenss, pastiprinata piekare, ka ari uzlabojumi automobila dizaina. Dzineji bus jau ierastie - 2.0 benzina un 1.9 dizelmotors, atseviškos tirgos Renault Scenic Conquest bus pieejams ari ar
Uzlabots arejais dizains
Radot Scenic Conquest, Renault ieverojamu uzmanibu pieversis tieši dizaina uzlabojumiem, tapec sajaukt to ar kadu no iepriekšejiem Scenic modeliem ir neiespejami. Šis modelis, salidzinot ar standarta Scenic, var lepoties ar par
Izsmalcinats salona dizains
Ari Scenic Conquest salona dizains veidots ta, lai tas butu atškirigs no iepriekšejiem Scenic modeliem. Salona domine tumši peleka krasa, kontrastejot ar spilgti oranžo (piemeram, drošibas jostas ir oranža krasa).
Bezceliem piemerota šasija
Papildus palielinatajam klirensam un dubultajam dzineja un parnesumkarbas aizsargplaksnem, piekare ir parveidota ar merki uzlabot braukšanas komfortu ari pa nelidzeniem celiem un bezceliem. Priekšejiem un aizmugurejie amortizatoriem ir palielinats darba gajiens komplekta ar mazakiem stabilizatoru stieniem. Scenic Conquest aprikots ar
Scenic Conquest dzineju gamma
Scenic Conquest ir pieejams gan ar benzina dzineju, gan dizelmotoru.
2.0 16 V benzina motora jauda ir 98,5 kW (135 ZS) pie 5500 apgr./min., un maksimalais griezes moments ir 191 Nm pie 3750 apgr./min. Tas ir aprikots ar sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un aptuvenais degvielas paterinš ir
1.9 dCi dizelmotora jauda ir 96 kW (130 ZS) pie 4000 apgr./min., un maksimalais griezes moments ir 300 Nm pie 2000 apgr./min. Ari šis dzinejs ir aprikots ar sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un sagaidamais degvielas paterinš ir
Atseviškos tirgos Renault Scenic Conquest bus pieejams ari ar 1.6 16 V benzina dzineju un 1.5 dCi dizelmotoru.
1.6 16 V benzina motora jauda ir 82 kW (110 ZS) pie 6000 apgr./min., un maksimalais griezes moments ir 152 Nm pie 4250 apgr./min. Tas ir aprikots ar sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un aptuvenais degvielas paterinš ir
1.5 dCi dizelmotora jauda ir 78 kW (105 ZS) pie 4000 apgr./min., un maksimalais griezes moments ir 240 Nm pie 2000 apgr./min. Aprikots ar sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un aptuvenais degvielas paterinš ir
Plašs aprikojuma klasts
Renault Scenic Conquest ir plašs bagažas nodalijums, ko klienti atzinigi novertejuši ari iepriekšejos Scenic modelos. Lai nodrošinatu drošibu un komfortu, Scenic Conquest papildus aprikots ar atpakalgaitas parkošanas sensoriem
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.