Preses relīze

dalīties

Rip Curl Clio limiteta versija – sadarbibas produkts

Renault Rip Curl Clio – tas ir dinamikas un brivibas apvienojums, kuru radijis Renault sadarbiba ar serfinga un snovborda specialistu Ripu Kerlu (Rip Curl). Jaunais Rip Curl Clio tiks prezentets 2007. gada Ženevas motoršova, un tas bus pieejams tikai ierobežota skaita.

Rip Curl Clio limiteta versija – sadarbibas produkts

 

Renault Rip Curl Clio – tas ir dinamikas un brivibas apvienojums, kuru radijis Renault sadarbiba ar serfinga un snovborda specialistu Ripu Kerlu (Rip Curl). Jaunais Rip Curl Clio tiks prezentets 2007. gada Ženevas motoršova, un tas bus pieejams tikai ierobežota skaita.

 

Rip Curl Clio galvenas raksturiezimes ir ta pievilcigas, dinamiskas uzbuves linijas, aisberga zila krasa un 16 collu riteni.

 

Dinamisks dizains

Clio dizains ir Renault dizaineru nozimigakais sasniegums. Ta dinamiskas, robustas un pievilcigas linijas lava Renault Clio izcinit 2006. gada auto statusu. Veidojot šo modeli, pie ierasta Clio dizaina stradaja Rip Curl komanda, pievienojot tam jauninajumus, ka ari ieviešot jaunu krasu – aisberga zilo. Veidojot salona dizainu, uzsvars likts uz komforta radišanu un dažadiem dekora elementiem. Automobila salons veidots sportiska stila, izmantojot sarkanas krasas elementus, kuri kontraste ar melno salonu. Sarkanas krasas dekori salona ir tradicionali Rip Curl firmas zimola elementi.

 

Aktiva dzives veida cienitajiem

Renault Rip Curl Clio merkauditorija ir gados jauni un aktivi cilveki. Ari bagažas nodalijums konstruets tik liels, lai butu pietiekami daudz vietas, kur ievietot nepieciešamo aprikojumu, piemeram, sniega vai serfinga deli.

Speciala audio savienojumu ierice, ar kuras palidzibu, var viegli pievienot iPod vai MP3 atskanotajus, izvietota cimdu nodalijuma.

 

Videi draudzigaki dzineji

Renault Rip Curl Clio ir pieejams ar diviem dzinejiem – TCE 100 ZS un 1.5 dCi FAP, kuri ir videi draudzigaki un ar dažadiem jauninajumiem. Šie dzineji lauj apvienot patikamu braukšanu ar nelielu degvielas paterinu un samazinatu izpludes gazu daudzumu. Šie dzineji tikai velreiz pierada Renault rupes par vides aizsardzibu, radot videi draudzigakus automobilus.

 

Jaunais TCE 100 ZS(73kW) motors ir aprikots ar zemas inerces turbokompresoru, kas nodrošina ieverojamu dinamiku, apvienojot 1.4 litru motoru ar 1.6.litru motora griezes momentu (145 Nm) un ekonomiju, kas raksturiga 1.2 litru motoram (650 aprg/min brivaigta lauj ietaupit degvielas uz degvielas paterinu). Ši motora CO2 izmešu limenis ir noteikts 140g/km robežas, bet kopuma tas tika attistits ar merki sasniegt jaunus darbibas un ekonomijas standartus piedavataja jaudas likne. TCE Rip Curl Clio sasniedz 5.9 l/100km degvielas paterinu. Šis specialais modifikacijas Clio ir pieejams ari ar 1.5 dci 85 ZS dizela motoru, kura paterinš ir tikai 4.8 litri uz 100 km un izmešu limenis ir samazinats lidz 126 g/km.

 

Ilgstošas sadarbibas sakums

Jaunais Renault Rip Curl Clio – ta ir ilgtermina sadarbiba starp Renault un Rip Curl – divam kompanijam, kuras augstu verte brivibu, mobilitati, ka ari rupes par dabu. Renault un Rip Curl sadarbiba ir balstita uz tris galvenajiem pilariem: brivibas un kustibas milestibu, cienu pret drošibu un vides aizsardzibu, ka ari radošu domašanu.

Galerija

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes