Preses relīze

dalīties

Megane Renault Sport dCi

Prezentejot Megane Renault Sport dCi 2007. gada Ženevas auto izstade, Renault noslegs esošo sporta auto klastu. Megane Renault Sport dCi paredzets tiem, kas velas izbaudit sportisku un komfortablu braucienu ikdiena par samerigam izmaksam. Šis automobilis aprikots ar 2.0 litru dizelmotoru, sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un ta aptuvenais degvielas paterinš ir 6,5 litri uz 100 kilometriem. Jaudigus dizeldzineju automobilus parasti izvelas pirceji, kas nobrauc lielus attalumus, bet velas savienot sportiskas izjutas ar ekonomiju. Šis automobilu pirceju segments butiski aug Rietumeiropa. Megane Renault Sport dCi bus pieejams gan 3 durvju, gan 5 durvju versija, un ta tirdzniecibu planots uzsakt jau aprili.

Megane Renault Sport dCi – sportisks raksturs, zemas izmaksas

 

Prezentejot Megane Renault Sport dCi 2007. gada Ženevas auto izstade, Renault noslegs esošo sporta auto klastu. Megane Renault Sport dCi paredzets tiem, kas velas izbaudit sportisku un komfortablu braucienu ikdiena par samerigam izmaksam. Šis automobilis aprikots ar 2.0 litru dizelmotoru, sešu parnesumu manualo atrumkarbu, un ta aptuvenais degvielas paterinš ir 6,5 litri uz 100 kilometriem. Jaudigus dizeldzineju automobilus parasti izvelas pirceji, kas nobrauc lielus attalumus, bet velas savienot sportiskas izjutas ar ekonomiju. Šis automobilu pirceju segments butiski aug Rietumeiropa. Megane Renault Sport dCi bus pieejams gan 3 durvju, gan 5 durvju versija, un ta tirdzniecibu planots uzsakt jau aprili.

 

Automašinas šasija ir aprikota ar tadu pašu priekšejo un aizmugurejo piekari, kada tiek izmantota Megane Renault Sport, kas garante sportisku sakeri ar celu. Speciala sporta piekare, kas tiek izmantota šosejas sacensibas ir pieejama, ka papildus izvele tiem, kas velas vel sportiskaku un precizaku braukšanu. Megane Renault Sport dCi gan no iekšpuses, gan arpuses norada uz tas sportiskajam iespejam.  

 

Lielisks dizela dzinejs

Lai apmierinatu pirceju velmes pec sportiska auto ar zemam izmaksam, Renault ievietoja 2.0 dCi motoru šasija, kas tika izstradata Megane Renault 2.0T. Šads dzinejs jau ir pieejams dažos Renault augstakas klases modelos un tika uzlabots, lai piedotu tam vel sportiskaku raksturu.

 

Izmantojot jaunakos tehnologijas risinajumus dizelmotoriem, ši motora maksimala jauda ir 175 ZS pie 3750 apgr./min, un maksimalais griezes moments ir 360 Nm pie 2000 apgr./min.

 

Ši dzineja jaudas liknes ir lidzigas benzina motoram. Turbokompresors ar mainigo geometriju nodrošina augstu griezes momentu plaša apgriezienu diapazona. Degvielas iesmidzinašanas sprauslas spej stradat lidz pat 5 reizem viena cikla, kas nodrošina samazinatu dzineja troksni, degvielas paterinu un zemu izmešu daudzumu. Dzinejs ir aprikots ar bezpiedevu regeneracijas filtru un divam balansa varpstam, kas palidz samazinat trokšna un vibracijas limeni lidz minimumam. 

 

Aprikots ar sešu parnesumu manualo atrumkarbu, šis dizelmotors uzstada jaunus standartus sportisko dizelmotoru klase. Aptuvenais degvielas paterinš ir tikai 6,5 litri uz 100 kilometriem, savukart CO2 emisija ir 172g/km.

 

Divas sevi pieradijušas šasijas

Renault inženieri lielu dalu uzmanibas veltijuši tam, lai jauno Megane Renault Sport dCi klientu acis padaritu pievilcigaku. Megane Renault Sport dCi pamata ir benzina dzineja Megane Renault Sport 2.0 T konstrukcija. Renault Sport standarta šasija piedava dinamiskas vadamibas un komfortablas ikdienas braukšanas kombinaciju, bet sporta šasija (Cup chassis) ir pieejama, ka papildus izvele. ESP elektroniskas stabilitates programmu, ar kuru aprikots automobilis, iespejams ari atslegt, lai braucejs pilniba varetu izbaudit visas iespejas, ko piedava Megane Renault Sport dCi.

 

Neatkariga priekšeja piekare nodrošina precizu un efektivu vadibu dažados cela un braukšanas apstaklos. Aizmugureja piekare ir konstrueta ap ierobežotas kustibas elastigu siju. Aizmugureja piekare ir konstrueta ar stabilizatoru. Piekare kopuma ir uzlabota, ta lai ta atbilst Megane Renault Sport dCi raksturam un savara sadalijumam. Jaudiga Brembo bremžu sistema ietver 4 bremžu diskus, kas iespaido ar to izmeriem ( 312 mm ventilejamie priekšejie, 300 mm aizmugurejie) un biezumu (28mm priekša un 11mm aizmugure). Priekšejie bremžu diski ir aprikoti ar 4 cilindru bremžu suportiem. Aluminija ritenu diski ir apauti ar Continental Sport Contact 2 riepam diviem iespejamiem variantiem – 225/45R17 vai 225/40R18.

Elektriskais, mainigas slodzes stures pastiprinatajs ir pielagots šis automašinas svara sadalijumam.

 

Megane Renault Sport dCi aprikots ESP (dynamic electronic stability programme). Pasivas drošibas elementi ir tieši tadi paši ka jebkuram cita, Megane, un EuroNCAP testos tam pieškirt augstakais novertejums – 5 zvaigznes.

 

Dizains

Areji Megane Renault Sport dCi ir teju identisks benzina versijas automobilim, vienigi Megane Renault Sport dCi aizmuguri nerota spoileris. Ari salons veidots sportiska stila, papildus efektu rada aluminija pedali, stures adas parvalks un sedekli ar adas apdares sanu dalam!

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes