Preses relīze

dalīties

Renault ECO - videi draudzigi auto

Renault izstradajis jaunu zimolu - Renault ECO –, kurš apliecina, ka attiecigais auto ir gan draudzigs videi, gan ekonomisks. Renault paliek uzticigs savam principam – ierobežot savas darbibas ietekmi uz apkartejo vidi, un šis serijas nosaukums garante, ka jaunas automašinas nekaites apkartejai videi neviena no to dzives fazem - ne ražošanas, ne ekspluatacijas, ne nolietoto auto likvidešanas cikla.

Renault ECO – videi draudzigi auto

 

Renault izstradajis jaunu zimolu - Renault ECO –, kurš apliecina, ka attiecigais auto ir gan draudzigs videi, gan ekonomisks. Renault paliek uzticigs savam principam – ierobežot savas darbibas ietekmi uz apkartejo vidi, un šis serijas nosaukums garante, ka jaunas automašinas nekaites apkartejai videi neviena no to dzives fazem - ne ražošanas, ne ekspluatacijas, ne nolietoto auto likvidešanas cikla.

 

Izstradajot Renault Commitment 2009, ka vienu no pamatprincipiem kompanija izvirzija rupes par apkartejo vidi, ražojot videi draudzigakus auto. Vini ari apstiprina savu apnemšanos veicinat ekologisku transporta lidzeklu izmantošanu, piedavajot klientiem savas tehnologijas, kuras var tikt piemerotas lielakajai dalai Renault automašinu. Jaatzime, ka Renault ECO automobili ir ne vien ekologiski, bet ari ekonomiski – Renault ECO cenas padara to pieejamu lielakajai pateretaju dalai. Šobrid ECO zimols tiks piemerots tikai Renault automašinam, taču nakotne kompanija šo zimolu plano padarit arvien pazistamaku.

 

Renault ECO: tris izmerami un parbaudami kriteriji

Renault ECO atbilst tris galvenajiem vides aizsardzibas standartiem un prasibam: tie ir ražoti ISO-14001 sertificeta rupnica, to oglskabas gazes izpludes daudzums neparsniedz 140g/km (tie darbinami ar biodegvielu) un 95% no auto plastmasas detalam ir otrreiz parstradajamas.

 

Neatkariga Starptautiska Standartu Organizacija (ISO) izsniegtais sertifikats apliecina, ka izmantotas iekartas atbilst 14001 standartam, un ta turpina samazinat savas darbibas ietekmi uz apkartejo vidi. Uzmaniba tiek pieversta udens un energijas paterinam, raditajiem trokšniem, vizualajai ietekmei, notekudenu attirišanai un kaitigajam izpludes gazem un izmešiem. Septinu gadu laika Renault triskartigi ir samazinajis udens paterinu Sandvilas (Sandouville) rupnica Francija. 2000.gada 39 no kompanijas ražošanas iekartam ieguva ISO-14001 sertifikatu. Salidzinoši var minet, ka vairak ka 90 % Renault vispasaules aktivitašu ir ieguvušas ISO-14001 sertifikatu. Iekartas, kas atrodas Krievija un Maroka, šobrid iziet sertifikaciju.

 

Ka nakošais ECO zimola kriterijs ir: CO2 izpludes nedrikst parsniegt 140g/km vai automašinam ir jabut pielagotam E85 bioetanola vai B30 biodizela izmantošanai. Izmantojot jaunakas dzineju tehnologijas vai lietojot biodegvielu, ir iespejams panakt, lai atmosfera izdalitais CO2 daudzums ir mazaks par 140g/km (ekvivalenti 5.3l/100km degvielas paterinam, benzina motoriem). E85 bioetanola paterešana tradicionalas degvielas vieta CO2 izplatišanos atmosfera samazina pat par 70%, B30 biodizeldegviela – lidz 20%.

 

Viena no prasibam ir, ka vismaz 5% no automašinas ražošana izmantotajam plastmasas detalam ir jabut iegutam no otrreizejas parstrades. Renault ECO automašinas ir veidotas ta, lai 95% detalu butu otrreiz parstradajamas, un vismaz 5% plastmasas detalu tiktu ražotas no otrreiz parstradatajiem materialiem. Clio III modelim ši proporcija ir gandriz 10% (20kg), bet jaunajam Twingo – 9% (15kg). Otrreiz parstradajamo detalu proporciju nakotne ir planots paaugstinat.

 

 

Mazaki motora tilpumi

Parasto benzina un dizeldegvielas motora tilpumu samazinašana ir viens no rentablakajiem pasakumiem siltumnicas efekta noveršanai, jo tadejadi tiek samazinats degvielas paterinš, kas samazina ari kaitigo izpludes gazu nonakšanu atmosfera. Šaja joma Renault paradijis izcilus rezultatus. Butisks sasniegums ir dzineju kubaturas samazinašana, nesamazinot jaudu, un tas iespejams, pateicoties modernakajam tehnologijam. Piemeram, izmantojot turbokompresoru, 1,9 litru motors ar jaudu 93 zirgspeki tagad ir aizvietots ar 1.5 litru motoru ar 105 zirgspeku jaudu. Salidzinoši var minet, ka 1993. gada ar 1.9 litru Renault 19 DT vareja veikt 748km garu celu no Parizes lidz Montpellier Francijas dienvidos, videji paterejot 6.5 litrus degvielas uz 100 kilometriem un izpludes gazes izdalot 172g/km CO2. Šobrid ar Megane 1,5 dCi, kuram ir 105 zirgspeku jauda, iespejams veikt 1100 km celu no Parizes lidz Venecijai, videji paterejot 4,5 litrus uz 100 kilometriem un izpludes gazes izdalot 120g/km CO2. Šobrid Renault atrodas pirmaja trijnieka starp automašinu ražotajiem Eiropa, kas piedava automašinas ar zemu CO2 koncentraciju izpludes gazes. Savukart maza tilpuma un zemas inerces turbokompresors nodrošina, ka motors ir pietiekami jaudigs ari pie zemiem apgriezieniem.

Šadu tehnologiju Renault piemerojis ari dizela dzineja motoriem - Megane ar 105 zirgspeku jaudu 1,5 dCi ir parikots ar ipašu filtru, kas nodrošina, ka CO2 koncentracija izpludes gazes ir 120g/km.

 

Ne tikai ekologisks, bet ari ekonomisks

Renault kompanija uzskata, ka biodegvielas izmantošana ir viens no efektivakajiem panemieniem, ka kontrolet CO2 koncentraciju izpludes gazes. Biodegviela tiek ražota no augu produktiem, un tie pieder pie atjaunojamajiem resursiem. Turklat vera nemami ir ekonomiskie faktori – biodegvielai ir salidzinoši zemas ražošanas izmaksas, tapec videi draudzigas automašinas ir pieejamas lielai sabiedribas dalai.

Galerija

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes