Preses relīze
Jaunais TCE 100 zirgspeku motors Modus
Renault Modus šobrid ir pieejams ar jauno TCE (Turbo Control Efficiency) 100 zirgspeku benzina motoru, ar kuru jau ir aprikoti ari Clio III un jauna Twingo GT modeli. Šim
Jaunais motors ir veidots uz 1,2 16V 75 zirgspeku motora bazes, un ir aprikots ar zemas inerces turbo, kas nodrošina minimalu kavešanos, pateicoties nelielajam turbinas un kompresora diametram. Nelielais motora tilpums apvienojuma ar mazas inerces turbo lauj panakt lielu jaudu pie maziem motora apgriezieniem. Jaunaja motora ir apmeram 30% jaunu komponentu, kas nav iepriekšeja 75 zirgspeku motora, un tas piedava vairakas priekšrocibas, piemeram, ipaši natrija dzeseti varsti, kas ir seviški izturigi pret karstumu. „Četri viena” izputejs ir speciali veidots ta, lai optimizetu izpludes gazu daudzumu un maksimali palielinatu energijas piegadi turbina. Taja paša laika kulenveida gaisa kustiba cilindros veicina degkameras efektivitati un stabilitati tukšgaita.
Jaunais, nelielais motors palidz Modus, jaunajam Twingo un Clio III sasniegt degvielas paterina rekordu, samazinot to lidz 5,9 l/100km, pateicoties zemajiem apgriezieniem tukšgaita (650 apgriezieni minute). Tas padara šis automašinas gan ekonomiskas, gan videi draudzigas.
Ar „CAFE
Kompanija Renault TCE 100 zirgspeku motora radišana un attistiba ir ieguldijusi 80 miljonus Eiro, un tas tiek ražots Francija – Duvrinas rupnica, kura spej saražot 13,500 1,2 litru motorus nedela.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.