Preses relīze

dalīties

DACIA TĪKLAM JAUNA VIZUĀLĀ IDENTITĀTE

• 2021. gadā atklātā Dacia zīmola vizuālā identitāte iezīmē jaunu nodaļu stāstā par zīmola panākumiem. • Jaunā vizuālā identitāte tiks ieviesta trīs posmos – vispirms, 2021. gada vidū parādoties Dacia komunikācijā ar medijiem, reklāmās un tīmekļa vietnēs, tad, sākot no 2022. gada pirmās puses, pakāpeniski tiks integrēta visā Dacia tīklā, un pēc tam, 2022. gada beigās, būs sastopama uz zīmola automašīnām. • Dacia oficiālais tirdzniecības pārstāvis Melunā (Melun), uzņēmums LS Group, ir pirmā vieta tīklā, kur būs aplūkojama zīmola jaunā identitāte. • Šī pilotvieta ir ļāvusi beidzot īstenot jauno Dacia ārējās vizuālās identitātes koncepciju, kas turpmākajos mēnešos pārņems visas zīmola oficiālās tirdzniecības vietas Eiropā.

JAUNĀ IZKĀRTNE


Dacia tirdzniecības tīkls maina savu tēlu, iegūstot jaunu ārējo vizuālo identitāti, kura izstrādāta, lai veicinātu zīmola un tā produktu klāsta attīstību, saglabājot uzticību savām pamatvērtībām – vienkāršībai, stabilitātei un ekonomiskumam. Ar jauno vizuālo identitāti zīmola tirdzniecības tīkls kļūs vēl pamanāmāks un modernāks.


LS Group, pirmais tirdzniecības uzņēmums Eiropā, kas var lepoties ar salona jauno Dacia fasādi, atrodas Parīzes reģionā Melunā (Melun). Aktīva jaunā izkārtnes un salona fasādes integrēšana visā tirdzniecības tīklā Eiropā, ar piegādātāju atbalstu, plānota pavasarī, sniedzot Dacia oficiālajiem tirdzniecības pārstāvjiem augstākās kvalitātes pakalpojumu par nepārspējamu cenu. Šī projekta turpinājumā tiks piedāvāti salona interjera standarti, kas pašlaik ir izstrādes stadijā.



ATBILSTĪBA DACIA JAUNAJAI IDENTITĀTEI


Platā haki krāsas līnija, kas apvij tirdzniecības vietas ēku, simbolizē stabilitāti, vienkāršību un zīmola aicinājumu doties dabā. Šīs izteiktās kontūras ļauj visiem skaidri atpazīt konkrēto tirdzniecības vietu. Haki krāsa ieskauj arī zīmola emblēmu, kuru veido izgaismoti burti – dienā tie ir haki krāsā, savukārt naktī – baltā. Burtu kontūras ir melnas, tādējādi uzsverot zīmola stabilitāti.


Lielais totēms ļauj ātri atpazīt zīmolu. Otrs, tuvākais totēms novietots līdzās priekšējām durvīm, lai sveiktu klientus un sniegtu praktisku informāciju. Totēmi izceļ zīmola emblēmu. Tie izgatavoti no haki krāsas metāla un koka dekoratīvas apdares. Koka apdares uzdevums ir piešķirt šai konstrukcijai siltumu un aicināt doties dabā, kas šim zīmolam ir ļoti svarīgi. Masīvais dizains nodrošina pārliecinošu klātbūtni apkārtējā vidē.


Visbeidzot, arī karogos parādās Dacia emblēma ar papildu krāsu akcentiem, tostarp terakotas un smilšu pelēkā tonī. Tas Dacia zīmolu padara pamanāmāku. Tieši tik vienkārši.


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes