Preses relīze
JAUNĀ IZKĀRTNE
Dacia tirdzniecības tīkls maina savu tēlu, iegūstot jaunu ārējo vizuālo identitāti, kura izstrādāta, lai veicinātu zīmola un tā produktu klāsta attīstību, saglabājot uzticību savām pamatvērtībām – vienkāršībai, stabilitātei un ekonomiskumam. Ar jauno vizuālo identitāti zīmola tirdzniecības tīkls kļūs vēl pamanāmāks un modernāks.
LS Group, pirmais tirdzniecības uzņēmums Eiropā, kas var lepoties ar salona jauno Dacia fasādi, atrodas Parīzes reģionā Melunā (Melun). Aktīva jaunā izkārtnes un salona fasādes integrēšana visā tirdzniecības tīklā Eiropā, ar piegādātāju atbalstu, plānota pavasarī, sniedzot Dacia oficiālajiem tirdzniecības pārstāvjiem augstākās kvalitātes pakalpojumu par nepārspējamu cenu. Šī projekta turpinājumā tiks piedāvāti salona interjera standarti, kas pašlaik ir izstrādes stadijā.
ATBILSTĪBA DACIA JAUNAJAI IDENTITĀTEI
Platā haki krāsas līnija, kas apvij tirdzniecības vietas ēku, simbolizē stabilitāti, vienkāršību un zīmola aicinājumu doties dabā. Šīs izteiktās kontūras ļauj visiem skaidri atpazīt konkrēto tirdzniecības vietu. Haki krāsa ieskauj arī zīmola emblēmu, kuru veido izgaismoti burti – dienā tie ir haki krāsā, savukārt naktī – baltā. Burtu kontūras ir melnas, tādējādi uzsverot zīmola stabilitāti.
Lielais totēms ļauj ātri atpazīt zīmolu. Otrs, tuvākais totēms novietots līdzās priekšējām durvīm, lai sveiktu klientus un sniegtu praktisku informāciju. Totēmi izceļ zīmola emblēmu. Tie izgatavoti no haki krāsas metāla un koka dekoratīvas apdares. Koka apdares uzdevums ir piešķirt šai konstrukcijai siltumu un aicināt doties dabā, kas šim zīmolam ir ļoti svarīgi. Masīvais dizains nodrošina pārliecinošu klātbūtni apkārtējā vidē.
Visbeidzot, arī karogos parādās Dacia emblēma ar papildu krāsu akcentiem, tostarp terakotas un smilšu pelēkā tonī. Tas Dacia zīmolu padara pamanāmāku. Tieši tik vienkārši.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.