Preses relīze
Veidojot jaunā Renault Austral salona, dizaina komanda pievērsusi uzmanību katrai mazākajai niansei. Viss ir rūpīgi pārdomāts, lai salons izskatītos dinamisks, veicinātu pasažieru labsajūtu, kā arī neradītu ne mazākās šaubas par tā kvalitāti. Turklāt tajā pilnībā izmantotas OpenR tehnoloģijas sniegtās iespējas.
PLAŠA UN MODULĀRA TELPA
Jaunā Austral interjera dizainā redzamas visas tradicionālam SUV raksturīgās iezīmes. Tomēr, paraugoties uz augsto, plato un komfortablo centrālo konsoli, jāatzīst, ka automobiļa salons kļuvis daudzpusīgāks un iespaidīgāks. Paneļa arhitektūra ir plūstoša un plaša, savukārt salaidums ar durvju paneļiem rada sajūtu, it kā atrastos pilota kabīnē. Augstie durvju paneļi rada papildu drošības sajūtu. Slīpās līnijas piešķir dinamiskāku raksturu.
Pasažieru salons ir kļuvis daudzveidīgāks. Tajā ir vairākas uzglabāšanas zonas, sākot no plati atbīdāmā roku balsta, līdz konsolē integrētajām divām uzglabāšanas vietām un plauktiņam viedtālruņa novietošanai, kur to iespējams uzlādēt. Jaunā Renault Austral pasažieru salona uzglabāšanas nodalījumu kopējais tilpums ir vairāk nekā 30 litri.
Lai salonā radītu patīkamu atmosfēru, griesti un priekšējā vējstikla balsti noklāti ar audumu. Īpaša uzmanība pievērsta arī sēdekļu ērtumam. Priekšpusē katram pasažierim ir ergonomiska un ērta zona. Arī salona aizmugure ir plašāka, jo automobilī nav transmisijas tuneļa pacēluma. Daudzpusīgajam un universālajam Renault Austral ir bīdāms un nolokāms aizmugurējais sēdeklis (aktivizējas, piespiežot bagāžas nodalījumā esošo pogu). Sēdekļi ir izstrādāti tā, lai priekšā un aizmugurē sēdošajiem pasažieriem būtu ērti komunicēt (augšdaļa ir koniski sašaurināta).
Agneta Dālgrēna (Agneta Dahlgren), Renault dizaina projektu direktore:
“Kad veidojām jaunā Renault Austral pasažieru salonu, atkal un atkal tika aktualizēti trīs temati – telpas uztvere, stilīgs dizains un drošības sajūta. Taču visa pamatā bija augsti kvalitātes standarti. Mēs lepojamies ar rezultātu – Renault Austral salons ir patīkams un ērts, kā arī aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām. Pasažieri var pilnībā izjust braukšanas prieku – salona plūdlīnijas formas ļauj izbaudīt kopīgo telpu, vienlaikus nezaudējot personīgo.”
KOMFORTS UN LIETOTĀJAM PIELĀGOTAS TEHNOLOĢIJAS
Pasažieru salona centrālais objekts ir viens no lielākajiem ekrāniem tirgū, viens no oriģinālākajiem un, nešaubīgi, lietotājam draudzīgākais. Tas izkārtots L veidā pāri visam panelim. Kopējais ekrāna laukums sasniedz 24,3 collas (774 cm2). Tas ir labi pārskatāms, ērti sasniedzams, intuitīvs un savienojams ar citām ierīcēm. Ekrānā ir izvietotas vadības pogas praktiski visām automašīnas funkcijām.
Šī inovatīvā tehnoloģija darbojas ar “Google Automotive Services” sistēmu, ir pietiekami spilgta un neveido gaismas atspīdumus, tādēļ apmales izvirzījums virs paneļa vairs nav nepieciešams. Panelis veidots pēc plūdlīniju formas un tajā neuzkrītoši iebūvētas vertikālas ventilācijas atveres, turklāt smalkais rāmītis ap ekrānu ir vienā līmenī ar apkārtējo virsmu. Lai braukšana būtu patīkamāka, un vadītājam neaizsegtu skatu uz paneļa ekrānu, stūre ir kantaināka un centrā mazliet saplacināta. Šajā pasažieru salonā emociju un vizuālā pieredze ir vienots veselums. OpenR Link saskarnē izmantoti daudzi jaunākie savienojamības un viedie risinājumi.
Saskarnē iekļautas “Android Auto” un “Apple CarPlay” lietotnes, kā arī “Google” meklēšanas funkcija un “Google Maps”. 90 % no ikdienā nepieciešamajām funkcijām ir viena vai divu klikšķu attālumā. OpenR ekrāns ir tikpat ātrs un ērti lietojams kā viedtālrunis. Šī ir viena no Renault nozīmīgākajām inovācijām borta tehnoloģijās pēdējo gadu laikā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.