Preses relīze
2021. GADA PĀRDOŠANAS REZULTĀTI
2021. gadā Dacia pēc pārdošanas apjomiem mazumtirdzniecībā ieņēma vietu pirmajā astotniekā Baltijā. Zīmols aptvēra 4 % tirgus daļu, un, salīdzinot ar 2020. gadu, tika novērots 1,2 punktu pieaugums.
Sandero trešās paaudzes laišana tirgū ir bijusi veiksmīga – 2021. gadā Baltijas valstīs reģistrēti 594 automobiļi, ierindojot šo modeli 2. vietā B segmentā. Sandero veido ļoti ievērojamu daļu no zīmola kopējā pārdošanas apjoma, turklāt vairāk nekā 83 % no tā ir Stepway modelis.
Līdz ar jaunās paaudzes modeļa ieviešanu pērn septembrī Duster gadu noslēdza ar 1124 reģistrētiem automobiļiem, iekļūstot apvidus auto segmenta pirmajā pieciniekā. Versija ar jauno automātisko EDC ātrumkārbu, kas tiek piedāvāta kopā ar TCe 150 dzinēju, veido 2 % no kopējā pārdošanas apjoma.
DACIA SPRING – PIEVILCĪGS ELEKTROAUTO PIEDĀVĀJUMS
Vēl viens nozīmīgs 2021. gada notikums ir Spring nonākšana pārdošanā. Šis pilsētas auto ar apvidus auto iezīmēm ir 100 % elektrisks un pieejams plašam patērētāju lokam. 2021. gadā Baltijā reģistrēti jau 47 automobiļi.
DACIA – PIEDĀVĀJUMS AR RŪPNĪCĀ UZSTĀDĪTU LPG IEKĀRTU
Dacia piedāvājums, kurā ietilpst ekoloģiski, ekonomiski un praktiski TCe 100 LPG dzinēji, ir raisījis lielu pircēju interesi. Divdegvielu benzīna / LPG dzinēji veido 25 % no kopējā zīmola pārdošanas apjoma Baltijas valstīs. Dacia ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā divdegvielu benzīna / LPG dzinējus visā savā vieglo automašīnu klāstā (izņemot Spring un Lodgy). Šī pārbaudītā tehnoloģija TCe 100 LPG dzinējos tiek uzstādīta rūpnīcā, garantējot drošību un uzticamību.
KAS GAIDĀMS 2022. GADĀ
Dacia klāsts tiks papildināts ar jauno Jogger. Šis daudzpusīgais ģimenes auto oficiālo pārstāvju salonos nonāks 2022. gada aprīļa pirmajā pusē. Automašīna apvieno labāko no katra segmenta – universāļa garumu, ģimenes auto plašumu un apvidus auto sniegtās iespējas bezceļa apstākļos. Jogger izceļas arī ar labāko cenas un salona plašuma attiecību.
Dacia jaunās vizuālās identitātes ieviešana iezīmē zīmola jauno vīziju un jaunu nodaļu tā vēsturē. Jaunā “outdoor” jeb brīvās dabas stila ieviešanas process ir sācies. Zīmola jaunais logo un vizuālā identitāte jau ir redzama digitālajos materiālos un zīmola komunikācijā. 2022. gadā tā pakāpeniski tiks integrēta Dacia tirdzniecības tīklā.
“2021. gadā Dacia pasaulē parādījās vairāki svarīgi jaunumi. Īpaši jāuzsver Dacia Spring, kas ir pirmā šī zīmola 100 % elektriskā automašīna. Jau no paša sākuma šis modelis Baltijas valstīs izraisīja ļoti lielu klientu interesi. Veiksmīga bija arī Duster jaunās paaudzes pirmizrāde. Šis modelis atkal nokļuva SUV segmenta pārdotāko automobiļu pieciniekā. Šopavasar mūsu klāsts tiks papildināts ar jauno Jogger, kas būs pieejams piecu un septiņu sēdvietu versijās un tika izstrādāts, ņemot vērā ģimeņu vajadzības,” stāsta Gžegožs Zalevskis, Dacia zīmola Austrumeiropas reģiona vadītājs.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.