Preses relīze

dalīties

Renault Group turpina kāpināt rentablo pārdošanas darījumu apjomu

• Renault Group pārdošanas apjoms visā pasaulē sasniedzis 2 696 401 automašīnu – kritums par 4,5 %.

•Renault Group neatlaidīgi īsteno pārdošanas politiku, kas aizsākta 2020. gada trešajā ceturksnī, palielinot pārdošanas apjoma daļu visienesīgākajos tirdzniecības kanālos. Piecās nozīmīgākajās Eiropas valstīs (Francijā, Vācijā, Spānijā, Itālijā un Apvienotajā Karalistē), pārdošanas apjoma daļa mazumtirdzniecības klientiem veido 58 % – par 6 punktiem vairāk, salīdzinot ar 2019. gadu, pirms sākās krīze.

•Renault zīmols nostiprina savas pozīcijas Eiropas elektroauto tirgū. E-TECH piedāvājums (elektroauto un hidrīddzinēji) 2021. gadā veidoja 30 % no Renault pasažieru automašīnu pārdošanas apjoma Eiropā (salīdzinot ar 17 % 2020. gadā). Modeļa Renault Arkana, kurš ļāva zīmolam atgriezties C segmentā, E-TECH versija veido 56 % no auto pārdošanas apjoma.

•Dacia zīmola piedāvājuma atjaunošana bijusi ļoti veiksmīga – īpaši jaunajam Sandero, kurš joprojām ir visvairāk pārdotais automašīnu modelis individuālajiem klientiem Eiropā. Iekarojot mazumtirdzniecības tirgus daļu 6,2 % apmērā, šis zīmols pirmo reizi ir nonācis uz Eiropas līderu pozīcijās.

•Zīmols LADA saglabā līderpozīciju Krievijas tirgū, veidojot gandrīz 21 % lielu tirgus daļu. Pēc pārdošanas apjoma LADA Vesta un LADA Granta ieņem attiecīgi pirmo un otro vietu.

•Zīmols Alpine ziņo par ļoti strauju pārdošanas apjoma kāpumu, pārsniedzot 74 % – 2021. gadā pārdotas 2659 automašīnas – un plāno turpināt paplašināšanos starptautiskajā tirgū.

•Salīdzinot ar 2020. gadu, grupas pasūtījumu apjoms Eiropā ir divkāršojies – līdzvērtīgi pārdošanas apjomam vairāk nekā trīs mēnešos. Tas skaidrojams ar Renault E-TECH piedāvājuma, vieglā komerctransporta, Dacia Sandero un 100 % elektriskā Dacia Spring pievilcību, kaut gan, salīdzinot ar 2020. Gadu, pārskatos konstatēts kritums apmēram par 30 %.

•Renault Group apstiprina, ka 2021. gadā tiks sasniegti uzņēmuma vidējā degvielas patēriņa ekonomijas (Corporate Average Fuel Economy – CAFE) mērķi (pasažieru automašīnām un vieglajam komerctransportam).


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes