Preses relīze

dalīties

ALPINE 2021. GADĀ PIEDZĪVO KĀPUMU

• Pirmajā gadā pēc stratēģiskā plāna “Renaulution” izsludināšanas Alpine apstiprināja pārliecinošu pārdošanas apjoma palielināšanos par 74 %, 2021. gadā pārdodot 2659 automašīnas. • Francijā Alpine pārdošanas apjoms pieauga par vairāk nekā 117 %. • Alpine turpina paplašināšanos starptautiskajā tirgū – tagad jau gandrīz puse no pārdošanas apjoma ir ārpus Francijas, un tiek atklātas aizvien jaunas tirdzniecības vietas. • Šis Francijas zīmols īsteno ambiciozu stratēģisko plānu, kura pamatā ir ļoti aktīva produktu popularizēšana un aizrautīga nodošanās motorsportam.

Gadu pēc debijas “Formula 1” sacensībās, izciliem rezultātiem izturības sacīkstēs un plaša produktu klāsta izlaišanas, 2021. gadā Alpine piedzīvoja strauju pārdošanas rādītāju kāpumu.



IESPAIDĪGS KĀPUMS


Alpine ziņo par spēcīgu kāpumu 2021. gadā – pārdotas 2659 automašīnas – par 74 % vairāk nekā 2020. gadā. Alpine pārdošanas apjoms Francijā, salīdzinot ar 2020. gadu,palielinājies par 117 %.


Zīmols 2021. gadā stabili virzījies pretī nospraustajam mērķim. Janvārī izziņotais stratēģiskais plāns ļāva Alpine izveidot jaunu uzņēmuma struktūrvienību ar mērķi palielināt pārdošanas apjomu, izmantojot tā spēcīgo tēlu un paplašinoties starptautiskajā tirgū.


A110 gada gaitā parādīja sevi dažādās dimensijās: vēl elegantāks ar A110 Legend GT versiju, vēl grafiskāks ar Felipes Pantoni (Felipe Pantone) veidoto versiju un vēl krāsaināks ar “Atelier Alpine” versiju.


Alpine jau pirmajā gadā nonāca uz pjedastāla "Formula 1" sacensībās, tostarp gūstot savu pirmo uzvaru Ungārijā. Šis autobūves zīmols ir pilnībā nodevies autosportam, piedaloties arī “World Endurance” čempionātā, rallijos un klientu sacīkstēs.



SACENSĪBA PAR VIETU STARPTAUTISKAJĀ TIRGŪ


Alpine turpina tiekties pēc paplašināšanās starptautiskajā tirgū un plāno pārdošanu ārpus Francijas robežām, orientējoties uz galvenajiem ārvalstu tirgiem. 2021. gadā pārdošanas apjoms palielinājās arī Apvienotajā Karalistē – vairāk par 92 %, par 24 % Vācijā, Austrijā un Šveicē, kā arī par 79 % Itālijā un 120 % Ibērijas tirgū – Spānijā un Portugālē.


Tirdzniecības pārstāvju tīkls, kas nu sasniedz 100 vietas,ieskaitot 25 jaunās 2021. gadā izveidotās tirdzniecības vietas, galvenokārt Francijā un Eiropā ļauj Alpine vēl vairāk paplašināt savu ģeogrāfisko teritoriju, 2022. gadā izvietojot papildu 50 tirdzniecības pārstāvjus Eiropā un citur pasaulē.



AMBICIOZI PLĀNI 2022. GADAM


2022. gadā Alpine apliecina savu uzticību autosportam un parāda sevi kā vienu no autobūves zīmoliem, kas daudz iegulda autosportā, piedaloties “Formula 1”, “Hypercar” klases, “FIA R-GT” un citās sacensībās, kā, piemēram, “Alpine Elf Europa” kausa sacīkstēs. Līdz ar izmaiņām noteikumos, jaunajā sezonā "Alpine F1" komanda plāno noturēt Alonso Okona kopīgi sasniegtos 2021. gada rezultātus un turpināt uzņemto kursu.


2021. gada beigās iznākusī jaunā A110 līnija gada sākumā nonāks pie tirdzniecības pārstāvjiem trīs modeļu veidolā. Katram no tiem ir ļoti atšķirīgs raksturs, tomēr saglabāta Alpine dziļākā būtība. Nedrīkst arī aizmirst citus jaunos modeļus, kuri tiek gatavoti, solot ļoti rosīgu gadu.


“Šogad Alpine parādīja to, cik nopietna ir viņu apņemšanās panākt vēl nebijušu izaugsmi, kas jau izpaudusies ar izcilo pārdošanas apjoma kāpumu. Mums ir lieli plāni nākotnei un ieceres zīmola attīstībai starptautiskajā tirgū. To pamatā ir mūsu aizrautīgā nodošanās autosportam. Alpine ir gatavs sasniegt jaunas virsotnes!”

Lorēns Rosi, Alpine izpilddirektors

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes