Preses relīze

dalīties

DACIA, PĒC MAZUMTIRDZNIECĪBAS PĀRDOŠANAS APJOMA, 2021. GADĀ PIRMO REIZI IERINDOJAS EIROPAS PIRMAJĀ TRIJNIEKĀ

• DACIA pārdošanas apjoms 2021. gadā palielinājās par 3 %, sasniedzot 537 095 transportlīdzekļus – par spīti tam, ka tirgu nelabvēlīgi ietekmēja pandēmija un elektronisko komponentu krīze. • Zīmols piedzīvojis lielu izaugsmi privāto klientu segmentā, sasniedzot rekordlielu tirgus daļu – 6,2 %. Līdz ar to DACIA, pēc mazumtirdzniecības pārdošanas apjoma, pirmo reizi iekļūst pirmajā trijniekā Eiropā. • Šādu rezultātu nodrošinājuši veiksmīgie DACIA Sandero (pārdots vairāk nekā 226 000 Sandero modeļu) un DACIA Duster (pārdots vairāk nekā 186 000 automašīnu) jaunās paaudzes modeļi. • Sandero kopš 2017. gada ir saglabājis savu pozīciju kā Eiropā visvairāk pārdotais modelis (mazumtirdzniecībā), savukārt Duster kopš 2018. gada ir Eiropā visvairāk pārdotais SUV. • Kopš DACIA Spring pārdošanas uzsākšanas martā pārdotas 27 876 automašīnas, un Dacia Spring ir izvirzījies elektroauto tirgus priekšgalā. Deviņos mēnešos saņemti vairāk nekā 46 000 automašīnu pasūtījumi. • Par DACIA pievilcību liecina tirgus iekarošanas un lojalitātes rādītāji, kas 2021. gadā saglabājušies ļoti augsti. Paredzams, ka šī tendence turpināsies arī 2022. gadā, paplašinoties produktu klāstam un pirmajā ceturksnī pārdošanā laižot jauno septiņvietīgo ģimenes auto – Jogger.

PIEAUGOŠS APJOMS UN TIRGUS DAĻA

Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, 2021. gadā DACIA pārdošanas apjoma pieaugums ir 3,1 procents – pārdotas 537 095 automašīnas. Tirgus saglabājis stabilitāti, par spīti pandēmijas un elektronisko komponentu krīzes radītajiem kavēkļiem. DACIA kopējā tirgus daļa pieauga par 0,1 punktu – sasniedzot 3,5 %.


DACIA izaugsmi lielā mērā nodrošinājusi jauno produktu popularitāte mazumtirdzniecības klientu vidū. 2021. gadā DACIA pārdošanas apjoms veidoja rekordaugstu pasažieru automašīnu mazumtirdzniecības tirgus daļu Eiropā – 6,2 %, pirmo reizi izpelnoties Eiropas trešā pārdotākā zīmola titulu šajā segmentā.


DACIA ir vadošais zīmols privātpersonu segmentā Francijā un Rumānijā, kā arī ir pirmajā pieciniekā citos Eiropas tirgos (Itālijā, Spānijā, Portugālē, Beļģijā, Austrijā, Polijā, Čehijā, Ungārijā un Horvātijā). Vācijā zīmols iekļuvis pirmajā desmitniekā, savukārt Marokā DACIA joprojām ir līderis.


Augstos pārdošanas rādītājus nodrošinājuši veiksmīgie jaunās paaudzes DACIA Sandero un DACIA Duster modeļi.


DACIA Sandero pārdošanas apjoms 2021. gadā sasniedza 226 825 automašīnas, un gandrīz 90 % no tā veidoja šī modeļa 3. paaudze. 2021. gadā DACIA Sandero jau piekto gadu pēc kārtas saglabāja līderpozīciju Eiropas mazumtirdzniecības tirgū. Dažās valstīs Sandero ir visvairāk pārdotā automašīna visos klientu segmentos, kļūstot par otro pārdotāko auto Eiropā.


DACIA Duster sekmes ir līdzīgas – tas kopš 2018. gada saglabā mazumtirdzniecībā visvairāk pārdotā SUV pozīciju. Kopā ar 2021. gadā pārdotajām 186 001 automašīnām, kopš izlaišanas 2010. gadā pārdoti 2 miljoni Duster modeļu.


DACIA Spring ienākšana elektroautomobiļu tirgū, pārdošanu uzsākot martā, ir bijusi ļoti veiksmīga – līdz 2021. gada beigām pārdotas 27 876 automašīnas un saņemti vairāk nekā46 000 pasūtījumu. Spring mērķis ir padarīt elektromašīnas pēc iespējas pieejamākas izmantošanai ikdienā, un šis modelis kļuvis par etalonu daudzos tirgos. 80 % Spring pircēju ir jauni klienti.


DAUDZVEIDĪGS AUGSTAS KLASES AUTOMAŠĪNU PIEDĀVĀJUMS

Aizvien vairāk pircēju izvēlas DACIA modeļu klāsta augstākās klases versijas ar vislabāko aprīkojumu – 90 % DACIA Spring klientu izvēlējās versiju “Comfort Plus”, 70 % Sandero automašīnu tika pārdoti kā Stepway modeļi, savukārt 60 % Duster klientu izvēlējās “Prestige” aprīkojuma versiju.


Tiekšanos pēc augstākās klases modeļiem apliecina arī jauno klientu piesaistīšanas rādītājs, kas ir 60 % (līdz šim nav bijuši Renault Group klienti). Vienlaikus 75 % esošo DACIA klientu savu veco automašīnu nomaina pret kādu no Renault Group zīmolu modeļiem.


LABA PROGNOZE 2022. GADAM

2022. gadā redzēsim, kā zīmola veiksmīgo produktu klāstam pievienojas arī DACIA Jogger. Septiņvietīgā ģimenes automašīna Jogger apmierinās klientu vajadzības pēc komforta, plašuma un modularitātes.


2022. gadā DACIA turpinās īstenot savu stratēģisko plānu, ieviešot jauno zīmola identitāti gan tirdzniecības tīkla (sākot no gada pirmās puses), gan produktu klāsta jomā (gada beigās).


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes