Preses relīze
•Renault īsteno selektīvo pārdošanas politiku, dodot priekšroku uzņēmuma vērtības palielināšanai –
o2021. gada otrajā pusē kopējais automašīnu mazumtirdzniecības apjoms pieauga par 10 punktiem, salīdzinot ar 2021. gada pirmo pusi), sasniedzot 50 %.
oC segmenta atkārtota iekarošana ir sākusies veiksmīgi – kopš Renault Arkana laišanas tirdzniecībā 2021. gada jūnijā saņemti vairāk nekā 60 000 pasūtījumu un pārdoti 42 000 automašīnu. Inovatīvā E-Tech elektriskā piedziņa apmierina klientu vēlmes un pat pārspēj tās, veidojot 56 % no kopējā automašīnu pārdošanas apjoma.
•Renault no jauna apstiprina savu globālā zīmola stratēģiju –
oTirgus daļas ārpus Eiropas sasniedz nu jau 44 % no šī automašīnu ražotāja pārdošanas apjoma (par diviem punktiem vairāk, salīdzinot ar 2020. gadu), vairāk koncentrējoties uz peļņu.
oRenault atgūst savas līderpozīcijas vieglā komerctransporta tirgū Eiropā (15,7 % bez automašīnām ar atvērtu kravas platformu), veiksmīgi izlaižot jauno Express Van un Kangoo Van.
oJaunais Kangoo Van saņēmis “International Van of the Year” apbalvojumu un starptautiskā mērogā atzīts par 2022. gada furgonu.
•Renault 2021. gadā izveidoja stabilu un efektīvu pamatu izaugsmei, un tas palīdzēs paātrināt elektroauto un C segmenta paplašināšanos, laižot klajā divus nozīmīgus modeļus – jauno Megane E-Tech Electric un jauno Austral, ar kuriem pasauli iepazīstinās 2022. gadā.
Renault apstiprina strauju pāreju uz elektroauto tirgu
Renault apliecina, ka uzņēmums strauji pārņem elektroauto tirgu, veidojot iespaidīgu kāpumu elektrisko un hibrīda* pasažieru automašīnu pārdošanas apjomam Eiropā – 52 %. 2021. gadā E-Tech klāsts veido 30 % no Renault pasažieru automašīnu pārdošanas apjoma Eiropā, tirgus rādītājiem sasniedzot 26 %.
Eiropā Renault nonācis uz elektroauto pjedestāla Francijā (līderis), Itālijā (2. vieta) un Vācijā (3. vieta).
2012. gadā izlaistais Renault ZOE saglabā savu stabilo līderpozīciju elektroauto tirgus segmentā Francijā, savukārt Eiropā ieņem 2. vietu.
Kopējais pārdošanas apjoms hibrīda pasažieru automašīnām liecina, ka Renault saglabā stabilu pozīciju: Clio 19 %, Captur 24 %, Arkana 56 %.
Svarīgākais – vērtība
Neraugoties uz nerimstošo Covid-19 pandēmiju un komponentu trūkumu, Renault ieviesis selektīvo pārdošanas politiku. Pārdošanas apjoms visā pasaulē sasniedza 1 751 089 automašīnu (par 6,7 % mazāk, salīdzinot 2020. gadu) un aptvēra tirgus daļu 4,7 % apmērā(par 0,6 punktiem mazāk, salīdzinot ar 2020. Gadu, izņemot Ķīnu un Ziemeļameriku). Eiropā Renault aptvēra tirgus daļu 7,1 % apmērā (par 0,7 punktiem mazāk) – 984 784 automašīnas.
2021. gadā Renault īstenoja tirdzniecības kanālu kombinēšanas un cenu optimizēšanas stratēģiju. Kopējais pārdošanas apjoms palielinājās par 10 punktiem (pirmajā pusgadā (40 %) un otrajā pusgadā (50 %)) un panāca augstāku neto ieņēmumu par katru automašīnu.
Renault mērķis bija izstrādāt pozitīvu attīstību cenas un apjoma attiecībai saskaņā ar “Value over Volume” stratēģiju, kur vērtība ir svarīgāka par apjomu. Tā aizsākās vēl pirms COVID-19 izraisītā komponentu trūkuma un atspoguļo patieso cenas un apjoma attiecības progresiju. Augstāko ieņēmumu par katru automašīnu nodrošināja divi spēcīgi zīmola aktīvi – E-Tech tehnoloģijas kopējais pārdošanas apjoms un lielāka cena par augstākas klases automašīnām – Arkana RS Line veido 49 % no pasūtījumiem Eiropā, savukārt Intens un RS Line kopējais pārdošanas apjoms sasniedz 86 %.
Veiksmīgi aizsākta arī C segmenta atkārtota iekarošana ar jauno Renault Arkana. Eiropā, kopš izlaišanas jūnijā, saņemti vairāk nekā 60 000 pasūtījumu, tostarp 56 % E-Tech versijā. C segmenta pārdošanas apjoms palielinājās no 22 % līdz 25 % no visu Renault pasažieru automašīnu pārdošanas apjoma.
Renault no jauna apstiprina savu globālā zīmola stratēģiju
Tirgi ārpus Eiropas pašlaik veido 44 % no šī automašīnu ražotāja pārdošanas apjoma (par 2 punktiem vairāk, salīdzinot ar 2020. gadu), vairāk koncentrējoties uz peļņu. Jaunā Renault Duster izlaišana palīdzēja sasniegt stratēģijas veiksmīgo rezultātu un augstu reģistrēto pārdošanas apjomu: pārdoti 41 000 automašīnu Krievijā (par 31 % vairāk), 22 000 automašīnu Brazīlijā (par 15 % vairāk, salīdzinot ar 2020. gadu), 6200 Meksikā (par 55 % vairāk, salīdzinot ar 2020. gadu) un 9100 Kolumbijā (par 34 % vairāk, salīdzinot ar 2020. gadu).
Indijā pārdoti 29 000 Renault Kiger. Pārdošanas apjoms jau šobrīd ir 30 % no kopējā Renault pārdošanas apjoma, apliecinot, ka Renault stratēģija pārdot augstākas klases automašīnas šajā tirgū bijusi veiksmīga.
Vairāki veiksmīgi modeļu izlaidumi ļāvuši Renault atgūt pirmo vietu vieglā komerctransporta (izņemot automašīnu bez atvērtas kravas platformas) tirgū Eiropā. Tagad mūsu klientiem ir pieejams pilnīgi jauns vieglo komercautomašīnu piedāvājums – jaunie Express Van un Kangoo Van. Starptautiskā organizācija “International Van Of The Year” jaunajam Kangoo Van piešķīra “2022 Van of The Year” titulu, paužot atzinību Renault vieglo komercautomobiļu biznesa nodaļai.
Vieglā komerctransporta tirgus daļa Eiropā sasniedza 15,7 % (par 1 punktu vairāk, salīdzinot ar rezultātiem 2020. gadā, izņemot automašīnām bez atvērtas kravas platformas). Renault ir pirmajā vietā mazo komerctransporta segmentā un otrajā vietā vidējo / lielo komerctransporta segmentā.
Ņemot vērā pārdošanas apjomu 124 700 vienības un 28,8 % lielo tirgus daļu, Renault joprojām ir neapstrīdams vieglo komercauto līderis Francijā, lepojoties ar saviem trim pārdotākajiem modeļiem: Renault Master, Renault Trafic un Renault Kangoo Van.
Renault zīmola pārdošanas un darījumu viceprezidents Fabriss Kambolivs (Fabrice Cambolive) noslēgumā pauda:
“Vēlos pateikties mūsu sadarbības partneriem un tirdzniecības komandām, kas sasnieguši iespaidīgus rezultātus, neraugoties uz sarežģītajiem apstākļiem. Renault panācis to, ka trešo daļu pārdošanas apjoma veido E-Tech, savukārt puse pārdošanas notiek mazumtirdzniecības segmentā. 2021. gads ļauj Renault virzīties uz mērķi 2022. gadā atgūt savu pozīciju C segmentā – šogad gaidāma jaunā Megane E-Tech Electric un jaunā Austral izlaišana. 2022. gadā esam apņēmušies enerģiski attīstīties, piedāvājot atbilstošu produktu klāstu un izmantojot attiecīgu uzņēmējdarbības stratēģiju.”
*Iekļaujot hibrīdpiedziņas (HEV) un spraudņa hibrīdus (PHEV), izņemot maigo hibrīda piedziņas sistēmu (mild hybrid).
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.