Preses relīze
Jaunā Renault AUSTRAL izstrāde ir sasniegusi pēdējo posmu. Pirms katra jauna modeļa izlaišanas tiek veikti vairākus mēnešus ilgi un intensīvi testa transportlīdzekļu izmēģinājumi, lai nodrošinātu visaugstāko kvalitāti un uzticamību. Šīs izturības pārbaudes ļauj pārliecināties par automobiļa drošumu un atsevišķu tā komponentu ilgmūžību.
Arī jaunā Renault AUSTRAL izstrāde tiek īstenota atbilstoši šiem stingrajiem nosacījumiem, veicot jaunās CMF-CD3 platformas un pilnībā elektrisko dzinēju pārbaudes.
PAŠAS STINGRĀKĀS PĀRBAUDES OPTIMĀLIEM REZULTĀTIEM
Jaunais Renault AUSTRAL ir gatavs pārbaužu kārtai, kas plašāk zināma kā “Apstiprinājuma braucieni”, kur aptuveni 100 transportlīdzekļu lielam automobiļu parkam jāpieveic divi miljoni kilometru.
Jaunais Renault SUV šķērsos Franciju, Spāniju, Vāciju un Rumāniju ar nolūku apstiprināt iepriekšējo pārbaužu rezultātus. Piedaloties 900 autovadītājiem, tuvāko mēnešu laikā pa Eiropas ceļiem kopumā plānots veikt 600 000 km, savukārt 1 400 000 km – trasē.
Lai klienti varētu izbaudīt vislabākās iespējamās automobiļa īpašības, šīs pārbaudes ļaus apstiprināt veiktās izmaiņas jaunajā CMF-CD3 platformā un vadītāja palīgsistēmās, kā arī testēt skaņas izolāciju un piekares komfortu.
PILNĪBĀ ELEKTRISKS DZINĒJU KLĀSTS
Pārbaudes tiek veiktas arī spēka agregātiem. Renault AUSTRAL būs aprīkots tikai ar benzīna hibrīddzinēju klāstu, ko lielākoties veidos pilnīgi jaunas dzinēju opcijas: E-TECH jaunākās paaudzes agregāts – 1,3 litru TCe benzīna motors ar 12V mikrohibrīda dzinēju.
Šim dzinēju klāstam būs rekordaugsta efektivitāte, kas nodrošinās samazinātas CO2 emisijas – no 105 g CO2/km (E-TECH dzinējam saskaņā ar WLTP ciklu, kam vēl nepieciešama apstiprināšana) – un jaudas diapazons līdz pat 200 ZS.
Esiet modri – jūs varat kļūt par vienu no pirmajiem, kas pamanīs jauno Renault AUSTRAL.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.